Lajnux Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Nej men minns du Dinosaurs! Dinosaurs: Steroids to Heaven - Part 1 Dinosaurs: Steroids to Heaven - Part 2 Får jag chans på dig? Kommer ihåg det där programmet sen jag var liten och har flera gånger per år tänkt på serien, hoppats att jag någongång skulle få reda på vad den hette. Tack så himla mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Nej men minns du Dinosaurs! Nja inte direkt. När jag var liten så gillade jag action [youtube-old]u902HyNQTD4[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 (redigerad) Får jag chans på dig? Kommer ihåg det där programmet sen jag var liten och har flera gånger per år tänkt på serien, hoppats att jag någongång skulle få reda på vad den hette. Tack så himla mycket! Jag hade exakt samma problem tills jag för tre år sedan praktiserade på en filmbutik och satt och snackade gammla serier med en snubbe som jobbade där och han gav mig svaret. Nja inte direkt. När jag var liten så gillade jag action Airwolf kicks ass.. Redigerad 6 mars, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Jag håller med om att förra avsnittet var lite segt, men jag är heller inte så förtjust i Sid. Episod 4 handlar om Michelle. Edit: Ute nu. Avsnitt 5 var svinbra, handlare om Chris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Avsnitt 5 var svinbra, handlare om Chris. Japp verkligen! Speciellt roliga var indiekillarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Trean är bäst! Jag har snart sett allt House som finns förutom några avsnitt på första säsongen. Men jag får alltid en känsla av tomhet när jag ser ut serier så här... Ahaaa du! När jag såg sista avsnittet av säsong tre i OC, i vilket Marissa dör (inte för att det spelar nån roll här, men ja) så reste jag mig upp och bara tänkte.. "Jaha.. vad ska jag göra nu då?" och ingenting kändes roligt. Skulle åka och bada med alla kompisar men jag var bara ledsen.. Känslan av att se allt OC för första gången är oslagbar alltså, pinsamt nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Aja, har Prisonbreak S03 som väntar på mig. Inte så mycket att se fram emot där. Förövrigt har jag känt samma sak flera gånger - nu senast med That '70s Show. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Är man en sjuk människa om man försöker få sina vänner att spela "Find the Saltine" med en samt att man konstant drar Scrubsparalleler och använder uttryck såsom "What has two thumbs and does not give a crap?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Är man en sjuk människa om man försöker få sina vänner att spela "Find the Saltine" med en samt att man konstant drar Scrubsparalleler och använder uttryck såsom "What has two thumbs and does not give a crap?" Inte är man en sjuk människa men jag skulle inte vilja hänga med någon som gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Va inte senaste avsnittet S11E14 eller har jag missat resten av sesongen eller är that's it av sesong 11 Det var bara 14 avsnitt förra säsongen så du har inte missat något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 Det var bara 14 avsnitt förra säsongen så du har inte missat något. Okej, skumt att dem beslutar att det bara ska vara 14 avsnitt i sesong 11, alla andra har väll haft runt 20 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Vet någon var jag kan hitta undertexter (svenska eller engelska) till Scrubs.S04.DVDrip.XviD-SAiNTS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Vet någon var jag kan hitta undertexter (svenska eller engelska) till Scrubs.S04 .DVDrip.XviD-SAiNTS ? Tips: Ladda hem alla dvdrip av Scrubs från Tankafett. Äkta undertext där, alltså ingen wannabe som har suttit och textat med felstavningar etc. Dock så är den inbränd, om det gör något? Bättre kvalitet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Vet någon var jag kan hitta undertexter (svenska eller engelska) till Scrubs.S04.DVDrip.XviD-SAiNTS? På www.undertexter.se kan du hitta subs synkade till SAiNTS-releaserna för vissa avsnitt på S04, andra är märkta LOL men kan ju mycket väl också funka. Man kan ju sätta delay på subsen i VLC om inte annat. Men vänta nu... inte behöver du undertexter till Scrubs, det är ju världens enklaste engelska? Översätta skämt till svenska blir dessutom ofta rätt kasst... om vi nu ska ta den här diskussionen igen, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 (redigerad) Håller med dudeson, scrubs är inte en serie med svår engelska, och i skillnad från konversation med subs till House så är scrubs inte ett sådant sjukhus program där medicinska termer spelar så stor roll för att kunan fatta saker. Redigerad 13 mars, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Skulle aldrig i livet få för mig att kolla på Scrubs med subs. Nu vet jag inte hur det är eftersom jag aldrig prövat men jag gissar att det förstör en hel del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Skulle aldrig i livet få för mig att kolla på Scrubs med subs. Nu vet jag inte hur det är eftersom jag aldrig prövat men jag gissar att det förstör en hel del. Håller med, då de har en del "engelska skämt" som inte funkar om man översätter dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Håller med, då de har en del "engelska skämt" som inte funkar om man översätter dem Man hör fortfarande vad de säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 (redigerad) Jag har löst det hela med att ladda ner engelska undertexter. Visst förstår man ju det mesta i alla fall, men jag tycker det är skönt att ha lite 'backup'. Sen edit: Eftersom jag har så sjukt dåligt minne med sådana här saker så skriver jag det här (för min egen skull alltså): Ett av de bästa Scrubs-avsnitten jag sett hittills är S04E08! Flera andra avsnitt innan dess är riktigt grymma med. Redigerad 13 mars, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Inget Skins denna vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts