RavenE Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Och så kommer en skitsur Kelso in genom dörrarna och från ingenstans börjar han spöa på alla i korridoren medan han går framåt. Jag var tvungen att se det tre gånger i rad. It's a beutiful morning! Den scenen är riktigt, riktigt härlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 It's a beutiful morning! Den scenen är riktigt, riktigt härlig! Jag försökte hitta den på youtube, men jag lyckades inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Jag försökte hitta den på youtube, men jag lyckades inte. Fan, märkte ju nu att jag skrev fel låt. Dr. Kelso madness! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Fan, märkte ju nu att jag skrev fel låt. Dr. Kelso madness! Oj, det märkte inte jag heller. Haha, den där första skallningen går att se hur många gånger som helst, den kom verkligen oväntat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Oj, det märkte inte jag heller. Haha, den där första skallningen går att se hur många gånger som helst, den kom verkligen oväntat! Haha, verkligen! Tror "It's a beautiful morning" spelas i den scenen då han är glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Den skönaste repliken Kelso säger är ju garanterat denna! *spoiler om man gillar oväntade skämt och inte sett säsong 3* Åh, brukar alltid köra den i skolan men det funkar inte så bra eftersom jag inte heter Bob Kelso... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Nyligen kollat klart på de avsnitt som finns ute av 'Kustbevakarna'. Riktigt roligt att kolla på. Fortkörningar, fyllon, brats osv. Skönaste personligheten är ju helt klart Nisse. Så sköna kommentarer och stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 (redigerad) Nyligen kollat klart på de avsnitt som finns ute av 'Kustbevakarna'. Riktigt roligt att kolla på. Fortkörningar, fyllon, brats osv. Skönaste personligheten är ju helt klart Nisse. Så sköna kommentarer och stil. Haha! Du måste bara se avsnitt 2 med Kustbevakarna och SSRS! Tror iaf att det var avsnitt 2. Nästan hela avsnittet handlar om tre killar runt min ålder som kastar ur sig sköna kommentarer för jämnan medan dom är fulla. Edit: Amen vafan, bra att jag läser vad du har skrivit. Du kanske redan har sett det avsnittet. Redigerad 3 mars, 2008 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Haha! Du måste bara se avsnitt 2 med Kustbevakarna och SSRS! Tror iaf att det var avsnitt 2. Nästan hela avsnittet handlar om tre killar runt min ålder som kastar ur sig sköna kommentarer för jämnan medan dom är fulla. Edit: Amen vafan, bra att jag läser vad du har skrivit. Du kanske redan har sett det avsnittet. Haha, jo jag har sett alla avsnitt. Tror jag vet vilket du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 (redigerad) Nytt Skins inatt eller imorgon då! Jag håller med om att förra avsnittet var lite segt, men jag är heller inte så förtjust i Sid. Episod 4 handlar om Michelle. Edit: Ute nu. Redigerad 3 mars, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Episod 4 handlar om Michelle. Edit: Ute nu. Mkt skönt avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Skins var riktigt bra, skulle också vilja bo i ett sånt hus som Michelle , "music..on". Annars så har jag fått ner That 70`s show nu efter ett bra tag, tänkte börja imorgon. Såg ett avsnitt av Scrubs på tv6 för någon dag sedan också, och vart sugen på att se om den serien också, så skaffade även alla dom säsongerna. Blir alltså att se igenom gamla favoriter igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Mkt skönt avsnitt. Agree, slutet var klockrent! Jag hoppas nästa avsnitt handlar mer om Chris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Scrubs blir ju bara bättre och bättre. Känns jobbigt att det kommer ta slut en dag. Men det är tur att jag inte kollar så snabbt; har inte sett klart säsong två än! Scrubs scene of the day: [youtube-old]vtx63ZfPnww[/youtube-old] "WHO AM I?!?" Det där fick mig att skratta mer än jag gjort på mycket länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Jag hoppas nästa avsnitt handlar mer om Chris. Verkligen. Chris är så otroligt skön. Har förövrigt bara sett första avsnittet av säsong två. Tar det lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 Någon som minns serien Seven Days från 90-talet? [youtube-old]t4oYs1aTD-4[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Scrubs blir ju bara bättre och bättre. Känns jobbigt att det kommer ta slut en dag. Jaaa. Har bara 4 avsnitt kvar på säsong 7 nu, sen är det över... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 (redigerad) 10 April börjar väl de sista avsnitten sändas? Redigerad 6 mars, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 10 April börjar väl de sista avsnitten sändas? Vad ska man göra dom närmaste 37 dagarna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 Någon som minns serien Seven Days från 90-talet? [youtube-old]t4oYs1aTD-4[/youtube-old] Nej men minns du Dinosaurs! Dinosaurs: Steroids to Heaven - Part 1 [youtube-old]OCbhJUuhs2w&feature=related[/youtube-old] Dinosaurs: Steroids to Heaven - Part 2 [youtube-old]waQzf8_jMBw&feature=related[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts