Mathias Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Kör Scrubs igång snart igen? Strejken är väl över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Kör Scrubs igång snart igen? Strejken är väl över? 10 april. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 10 april. Aww, länge ju. När vi ändå pratar datum. Heroes, när drar det igång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Aww, länge ju. När vi ändå pratar datum. Heroes, när drar det igång? Börjar tyvärr inte förräns i höst har jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Börjar tyvärr inte förräns i höst har jag hört. Oh jäklar. Jaja, snart sommar så då klarar man sig utan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 (redigerad) Prison break och Lost. kan dem aldrig bli klara så jag kan stryka dem från mitt liv .. Lost är helt lost och Prison break börjar gå för långt Heroes är bara för mycket, var bra i början sen började jag hata mig själv varje gång jag kollar den, but i can't stop! Redigerad 19 februari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Är det ingen mer som ser Gossip Girl här, än mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Är det ingen mer som ser Gossip Girl här, än mig? Vad handlar den om, folk som skvallrar. no thanks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 (redigerad) Har nu sett alla avsnitt som finns ute med Skins, måste säga att det är en riktigt bra serie. Fast det har säkert dem flesta redan listat ut. Min favoritkaraktär i serien är lätt Ch... Chase? ( han som är kär i Angie ) Im in love with... SIT DOWN!!!! Edit: CHRISS!!! **** Redigerad 19 februari, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Är det ingen mer som ser Gossip Girl här, än mig? Jag såg det avsnitt som gick på TV idag. Verkar lite småintressant, sådär. Min veckoliga dos av lyxiga, snygga, rika människor, konflikter och relationer är numer mättad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Jag såg det avsnitt som gick på TV idag. Verkar lite småintressant, sådär. Min veckoliga dos av lyxiga, snygga, rika människor, konflikter och relationer är numer mättad. Det avsnitt som gick på TV igår var lite dåligt faktist... Hoppas nästa är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Vad som händer nu efter strejken.. 24 Season 7 postponed until January '09. Heroes No new episodes expected until fall. House Expected to shoot 4 new episodes to begin airing in its new Monday time slot on April 28. Jericho Six episodes remain. No additional episodes expected for this season. Lost Five pre-strike episodes remain. Expected to shoot 5 additional episodes to air in April/May. My Name Is Earl Expected to shoot 9 new episodes to begin airing on April 3. Prison Break Its season has wrapped. Not yet renewed for fall. Scrubs Five pre-strike episodes remain and will begin airing on April 10. Up to four additional episodes may be shot; unclear whether they'll air on NBC or go straight to DVD. * TBD = To be determined Fullständig lista här.. http://community.tvguide.com/blog-entry/TV...orite/800032698 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Vad som händer nu efter strejken.. Prison Break:" Its season has wrapped. Not yet renewed for fall." Means what? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 Means what? Säsongen är slut och inget nytt är inspelat ännu......tror jag dom menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2008 Oh, man. That '70s Show är bästa sitcomen ever. Tycker den fångar kompisgäng- känslan på ett unikt och realistiskt vis till skillnad från många andra serier. Har alla säsonger och har sett alla avsnitt, men funderar på att införskaffa S03 och S04 på nytt då det är kuksugarkvalité på dem. Förövrigt funderar jag på att införskaffa Malcom in the middle- säsongerna. Det var faktiskt underhållande som jag minns det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Någon som vet om den nya Knight Rider serien bra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Kyle XY Den bästa serien efter Simpsons IMO. Har också så smått börjat kolla på Höök, en svensk kriminalserie som gick förra året, me like Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Någon här som kollar The Wire.. det är ett drama om polis, politik och street-gäng, jävligt bra. drygt i många stunder men man får en viss "kärlek" för karaktärerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 (redigerad) Har kollat på de första fem avsnitten av Scrubs nu. Skön serie såklart, men den känns knappast perfekt á la Vänner eller That 70's Show.. Men får hoppas att jag ändrar inställning senare. Edit: Hahaha, Vänner, inte Vaääner. Redigerad 23 februari, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2008 Har kollat på de första fem avsnitten av Scrubs nu. Skön serie såklart, men den känns knappast perfekt á la Vänner eller That 70's Show.. Men får hoppas att jag ändrar inställning senare. Edit: Hahaha, Vänner, inte Vaääner. Jag kan bara säga att jag avundas dig som får nöjet, ney, äran att se Scrubs för första gången! Fullkomligt underbar serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts