Kiedis Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Ni sa att bonusavsnitten inte är viktiga för storyn, men hur är dom som avsnitt då? Sevärda? Pratar om Skins, för de som inte redan listat ut det. Gillar man Skins så ska man ju såklart se det, Ancillary Storylines är typ bortklippta scener från säsongen varvat med att alla sitter hos en kurator och pratar om vad dom vill göra, så blir det typ som ett avsnitt. Video Diaries har inget med serien att göra (tycker jag iaf), dom snackar bara en massa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Har snart sett klart S01 av Skins. Farlig serie, får en att bli sugen på att ravea. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Någon som vet när de tänker börja sända säsong 7 av Scrubs på 6:an? Drygt att vänta jueh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Eftersom jag inte ville se mer av Gossip Girl än vad som visats på TV så har jag istället börjat kolla på The O.C. jag är just nu på S1E09. Bra serie, som är lite mer "realistisk"* än Gossip Girl. *Iomed att dom är extremt rika i Gossip Girl... (Äga hotell, någon? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Såg ett avsnitt av That 70`s show på tv för någon dag sedan och vart riktigt sugen på plöja igenom alla säsonger igen, var en evighet sen jag såg dom första säsongerna. Så nu har jag dom två första, bara att börja, ser fram emot det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) "Bara döda fiskar följer med strömmen" - My ass! Även jag hakar på Skins-trenden. Redigerad 17 februari, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Såg ett avsnitt av That 70`s show på tv för någon dag sedan och vart riktigt sugen på plöja igenom alla säsonger igen, var en evighet sen jag såg dom första säsongerna. Så nu har jag dom två första, bara att börja, ser fram emot det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Skaffat mig 9 säsonger av Seinfeld nu Humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Skaffat mig 9 säsonger av Seinfeld nu Humor. Usch, Seinfeld är det värsta skiten jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Har första säsongen av Pinky and the Brain Bra skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Usch, Seinfeld är det värsta skiten jag sett. You die now! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Usch, Seinfeld är det värsta skiten jag sett. Tycker Seinfeld är kul att kolla på om det går på tv innan man ska lägga sig eller något sånt, men jag skulle inte kunna tänka mig att kolla hela serien Redigerad 17 februari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Usch, Seinfeld är det värsta skiten jag sett. Din mamma! You die now! Kramer är så skön att bara han gör serien värd att se på. Ofta är humorn i sig tråkig, det är snarare de små detaljerna, vissa kommentarer eller liknande som är roliga. Redigerad 17 februari, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Seinfeld är bra, perfekt att dra nått avsnitt när man gått och lagt sig. Och ja, Kramer är riktigt skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Goddamit. Det jag fick ner var ju skit, pisskvalite. Men hittade en torrent med alla säsongerna nu, ska testa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Skins S02E02 har air-date idag... undrar vilken tid man kan lägga vantarna på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Skins S02E02 har air-date idag... undrar vilken tid man kan lägga vantarna på det? Sent inatt eller imorgonbitti....tyvärr. Simpsons, Family Guy och American Dad började idag, har bara sett Family Guy och det var väl så där tyckte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Såg på Onodiginformation.se att i varje avsnitt av Seinfeldt så kan man se något med Stålmannen på. Stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Sent inatt eller imorgonbitti....tyvärr. Bara för att jag sa så där så kom det tidigare än vanligt inatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 19 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2008 Bara för att jag sa så där så kom det tidigare än vanligt inatt. Nice, det blir till och se vid frukosten "imorgon". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts