Tweak Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 (redigerad) Hahaha är på andra avsnittet av Skins nu. Jag gillar det. Fyfan vad jag började skrattade när taxichaffisen satte på Ludacris. Och nu skrek jag av skratt när Sid hade ett kyssavtryck i pannan och alla skrattade åt honom men negern gick för långt och alla bara blev tysta och kollade på honom som om han var cp. Redigerad 13 februari, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 SkinsS2E1 Som jag misstänke, Tony dog ej. Kommer bli en intressant säsong Håller med, kommer nog bli en grym säsong, fick intrycket att den verkar vara lite mer mörkare nu än den första säsongen. Och jävlar vad Effy hade vuxit till sig då , hon sa ju mer i det här avsnittet än vad hon sa i hela första säsongen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 (redigerad) Fasen vad bra Skins är! Nu har jag sett klart första säsongen på två dagar, perfekt med ny grym serie när man är sjuk. I åttonde avsnittet när Cassie och Sid satt vid bardisken och så kommer For Lovers med Pete och Wolfman. Underbart. [youtube-old]TIi9HDLAHsE[/youtube-old] Bonusavsnittet i Skins ni pratade om, är det viktigt att se? Var hittar jag det? PM ifall det innehåller "riktiga" saker! Redigerad 14 februari, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Fasen vad bra Skins är! Nu har jag sett klart första säsongen på två dagar, perfekt med ny grym serie när man är sjuk. I åttonde avsnittet när Cassie och Sid satt vid bardisken och så kommer For Lovers med Pete och Wolfman. Underbart. [youtube-old]TIi9HDLAHsE[/youtube-old] Bonusavsnittet i Skins ni pratade om, är det viktigt att se? Var hittar jag det? PM ifall det innehåller "riktiga" saker! nej det är inte så viktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 nej det är inte så viktigt Vad händer i det då? Har det ingenting med storyn att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Vad händer i det då? Har det ingenting med storyn att göra? Har inget med storyn att göra. handlar om en hemlig fest i skogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Har inget med storyn att göra. handlar om en hemlig fest i skogen. Utspelar det sig efter nionde avsnittet eller mitt i säsongen nånstans eller hur är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Utspelar det sig efter nionde avsnittet eller mitt i säsongen nånstans eller hur är det? Efter antar jag. Men det känns helt fristående Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Skinsfråga igen. tack för all hjälp btw. När kommer andra avsnittet? Vilka dagar kommer nya avsnitt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Har inget med storyn att göra. handlar om en hemlig fest i skogen. Vad har du för bonusavnitt? såg nu att jag har två bonusavsnitt, ett när dom sitter hos en kurator bla, sen går Effy runt mitt i natten och flummar och sen är det lite mer grejer, det andra bonusavsnittet var en videodagbok typ. Skinsfråga igen. tack för all hjälp btw. När kommer andra avsnittet? Vilka dagar kommer nya avsnitt? Går på måndagar i England, så på Tisdagar får vi se det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Jag vet att det har gått en brittisk tv-serie ibland på lördagar, vid typ 20.00 på tvåan. Den heter 'Svindlarna' och handlar om ett gäng med folk (själva uppsättningen av rollfigurer påminner väldigt mycket om Ocean's-filmerna förresten) som blåser rika människor på pengar. Det jag vill veta är; vad heter denna serie på engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Vad har du för bonusavnitt? såg nu att jag har två bonusavsnitt, ett när dom sitter hos en kurator bla, sen går Effy runt mitt i natten och flummar och sen är det lite mer grejer, det andra bonusavsnittet var en videodagbok typ. Går på måndagar i England, så på Tisdagar får vi se det. Hmm. dom hade jag inte någon aning om. har bara sett "Skins Secret Party Special" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Jag vet att det har gått en brittisk tv-serie ibland på lördagar, vid typ 20.00 på tvåan. Den heter 'Svindlarna' och handlar om ett gäng med folk (själva uppsättningen av rollfigurer påminner väldigt mycket om Ocean's-filmerna förresten) som blåser rika människor på pengar. Det jag vill veta är; vad heter denna serie på engelska? Hustle. Går att "AKA-söka" på iMDb (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Har inte tagit mig i kragen och börjat sett på Weeds, men vecka 9 då jag har sportlov kommer jag ligga mestadels i sängen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Jag vet inte om det redan är old news, men strejken är över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Jag vet inte om det redan är old news, men strejken är över. Åhh, äntligen. Jag hoppas dem börjar spotta ut lite fler avsnitt av alla bra serier som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 (redigerad) Jag vet inte om det redan är old news, men strejken är över. Härligt, får bara hoppas att det kommer mer avsnitt av Heroes S02 nu. Som jag har saknat Peter, Claire och gänget... edit: Men det verkar kört. Oktober 2008. Skräääääp. 24 S07 är iaf uppskjutet till 2009. Har förövrigt planer på att nörda igenom Lost S01-03 under påsklovet. Det skulle vara 110%-ig mysfaktor. Redigerad 15 februari, 2008 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Såg nyss mina tre första avsnitt av Gossip Girl, som var riktigt bra! Gillar den serien, synd att det bara finns så lite ute. Kan kanske se OC parallelt då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Hmm. dom hade jag inte någon aning om. har bara sett "Skins Secret Party Special" Ok, den får jag kolla upp, dom jag har heter Ancillary Storylines och Video Diaries. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Ni sa att bonusavsnitten inte är viktiga för storyn, men hur är dom som avsnitt då? Sevärda? Pratar om Skins, för de som inte redan listat ut det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts