Eudoros Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Kan med stor säkerhet säga att historiaboken jag har är tillräckligt trovärdig, då hela kursen ses över av experter varje år (förändring till kursen nästa år, förresten). Då det är en teori som åtminstone jag inte har hört något om, utöver från denna bok som du hämtat det från då, har jag svårt att ta den med något annat än en nypa salt. Men sure. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Jo, jag kollar på Jericho. Väldigt bra serie imo, även om säsong två inte har varit lika bra som ettan än Sant men det blir säkert mer spännande längre in i serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 GTAsajten är verkligen master of Off Topic On Topic så har jag sett klart andra säsongen av House MD nu. Rätt bra grejor men känns lite TV4-ointressant, eller vad man nu ska säga. Ganska bra men knappast SÅÅ bra att man bara vill se mer och mer som man vill av vissa serier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Är Gossip Girl nåt att ha? Har hört att det liknar OC lite, fast New York och mer "mogna" teenagers. Gossip Girl, anyone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 (redigerad) Gossip Girl, anyone? Jag har inte sett det, men det verkar bra. Snygga människor gör sig alltid bra i TV. Annars drog jag igenom tre och en halv säsonger Entourage nu i helgen. Verkligen sjukt bra. Rekommenderas starkt till er som inte sett den. Redigerad 12 februari, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Har sett dom 18 avsnitten som är ute från s02 av Kyle XY, och jag är så jävla bekymrad. Jag vill ha mer, så oerhört mycket mer. Skulle nästan kunna säga att jag är beroende av serien. Tänker ofta på hur det kommer gå för dom, även när jag är i skolan etc. Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 MEN SVARA PÅ MITT INLÄGG DÅ! JAG VILL HÖRA ANDRA SIDAN SKRIKA MIG RAKT I ANSIKTET "SÅ VAR DET INTE!!!! NU ÄR DU SUBJEKTIV! TÄNK PÅ VAD DE DÄR JÄVLA JAPANERNA GJORDE!"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 MEN SVARA PÅ MITT INLÄGG DÅ! JAG VILL HÖRA ANDRA SIDAN SKRIKA MIG RAKT I ANSIKTET "SÅ VAR DET INTE!!!! NU ÄR DU SUBJEKTIV! TÄNK PÅ VAD DE DÄR JÄVLA JAPANERNA GJORDE!"! :lol: SÅ VAR DET INTE!!!! NU ÄR DU SUBJEKTIV! TÄNK PÅ VAD DE DÄR JÄVLA JAPANERNA GJORDE! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Skins säsong två började idag , härligt, blir till att se nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Skins säsong ett, är det 9 avsnitt? För det var det jag fick hem i alla fall. Ska börja kolla nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Skins säsong ett, är det 9 avsnitt? För det var det jag fick hem i alla fall. Ska börja kolla nu! Ja det är nio avsnitt, sen finns det ett bonusavsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Skins säsong två började idag , härligt, blir till att se nu. IMDb avslöjade inte särskillt mycket om serien, bara Plot Keywords: Trampoline / Gay Kiss / Sickness / Brother Sister Relationship / Kiss / more Vad handlar den om, borde jag se den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 (redigerad) Har sett dom 18 avsnitten som är ute från s02 av Kyle XY, och jag är så jävla bekymrad. Jag vill ha mer, så oerhört mycket mer. Skulle nästan kunna säga att jag är beroende av serien. Tänker ofta på hur det kommer gå för dom, även när jag är i skolan etc. Haha. Kollar också på Kyle XY, om man bortser från all familjedrama så är det en jävligt bra serie. Och amanda är jävligt söt Redigerad 12 februari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Kollar också på Kyle XY, om man bortser från all familjedrama så är det en jävligt bra serie. Och amanda är jävligt söt Jag måste faktiskt säga att jag gillar familjedramat i Kyle XY. Brukar aldrig göra det i övriga serier, men det är faktiskt riktigt bra i Kyle XY. Sett s02ep18 ännu? Och ja, Amanda är jävligt söt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Jag måste faktiskt säga att jag gillar familjedramat i Kyle XY. Brukar aldrig göra det i övriga serier, men det är faktiskt riktigt bra i Kyle XY. Sett s02ep18 ännu? Och ja, Amanda är jävligt söt. Nä jag har det men har inte kollat än, har spelar Turok hela dagen så jag har inte haft tid, ska kolla imorrn innan jag taggar till skolan, var det bra (spoila inget ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Vet någon hur många säsonger av Two and a half men det finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Vet någon hur många säsonger av Two and a half men det finns? 5 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Är det några fler än jag som kollar på Nip / Tuck? Riktigt härlig serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Är det några fler än jag som kollar på Nip / Tuck? Riktigt härlig serie. Kollade när den gick på tv4, vilket var ett tag sen. Bra serie och jag vill kolla vidare men har brist på utrymme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 SkinsS2E1 Som jag misstänke, Tony dog ej. Kommer bli en intressant säsong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts