Jump to content

Tråden om tv-serier

KalleR
 Share

Recommended Posts

Någon här som ser serien "The Unit" och kan ge ett omdöme? Jag tycker den ser intressant ut men jag har väldigt svårt med att börja se serier, det slutar oftast med att jag lägger av efter 2-3 avsnitt (t.ex. Lost, Six feet under, House, Heroes, Oz, The Wire osv. osv) :mf_doof:

Är den bra?

Den fungerar lite då och då - då de byter område "The Unit" är i. Men det är i allmänhet en B serie imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej. Har sett The Shield många gånger tidigare, men bara ströavsnitt från olika säsonger. Jag har länge velat se igenom hela serien, så nu har jag tagit tag i mig själv och börjat ta mig igenom. Slutade med säsong 1 idag.

Fy helvete vilken bra säsongsavslutning. I klass med de bästa serierna. Man blev nästan tårögd. Nära var man, men slutet var åh, både så himla fint och sorgligt. En mycket bra serie. Rekommenderar den starkt till alla, de flesta hade inte med den på era listor. Ett måste!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Weeds.S03.Complete.SWESUB.HDTV.XviD-Hassler

Känns bra att ta upp tittandet nu :innocent:

Jag såg klart på säsong 3 härom-natten. Njutandes av ett skönt gräs-rus, precis som det ska vara när man ser Weeds :)

Avslutningen är grym! Ska jag spoila?

edit:

FETSPOILER (som jag vet att du kommer läsa)

Hela jävla Agrestic/Magesitc brinner ner... och Shane blir psykiskt störd på riktigt

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg klart på säsong 3 härom-natten. Njutandes av ett skönt gräs-rus, precis som det ska vara när man ser Weeds :)

Avslutningen är grym! Ska jag spoila?

edit:

FETSPOILER (som jag vet att du kommer läsa)

Hela jävla Agrestic/Magesitc brinner ner... och Shane blir psykiskt störd på riktigt

Haha, har kollat igenom hela S3 nu utan att läsa spoilern, visst var jag duktig? Fyfan vilken bra serie, sjukt bra. Trodde faktiskt

att det skulle vara den sista säsongen när Nancy stod i deras hus och hade hällt bensin överallt och tog upp mobilen och skulle ringa. Satte sig som en sten i bröstet och jag andades knappt förrän hon sa att hon var på väg.

Sista avsnittet,

Doug och musik. Det var ju bara helt jävla underbart!

:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor