Mordos Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Någon här som ser serien "The Unit" och kan ge ett omdöme? Jag tycker den ser intressant ut men jag har väldigt svårt med att börja se serier, det slutar oftast med att jag lägger av efter 2-3 avsnitt (t.ex. Lost, Six feet under, House, Heroes, Oz, The Wire osv. osv) Är den bra? Den fungerar lite då och då - då de byter område "The Unit" är i. Men det är i allmänhet en B serie imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Den fungerar lite då och då - då de byter område "The Unit" är i. Men det är i allmänhet en B serie imo. Ord. Serien är lite till och från, vissa avsnitt är riktigt bra, andra är riktigt dåliga, men jag kollar den endå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Den fungerar lite då och då - då de byter område "The Unit" är i. Men det är i allmänhet en B serie imo.Ord. Serien är lite till och från, vissa avsnitt är riktigt bra, andra är riktigt dåliga, men jag kollar den endå! Roger that. Då glömmer jag den serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Prisonbreak kommer ut 4-5 inatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 Prisonbreak kommer ut 4-5 inatt? Yes. Jag har sett igenom 24 s01-s05 nu, håller på att tanka s06. Bara för att fördriva tiden till s07. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2008 (redigerad) Yes. Jag har sett igenom 24 s01-s05 nu, håller på att tanka s06. Bara för att fördriva tiden till s07. Marathon, eh? Redigerad 14 januari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Okej. Har sett The Shield många gånger tidigare, men bara ströavsnitt från olika säsonger. Jag har länge velat se igenom hela serien, så nu har jag tagit tag i mig själv och börjat ta mig igenom. Slutade med säsong 1 idag. Fy helvete vilken bra säsongsavslutning. I klass med de bästa serierna. Man blev nästan tårögd. Nära var man, men slutet var åh, både så himla fint och sorgligt. En mycket bra serie. Rekommenderar den starkt till alla, de flesta hade inte med den på era listor. Ett måste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Weeds.S03.Complete.SWESUB.HDTV.XviD-Hassler Känns bra att ta upp tittandet nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 (redigerad) Weeds.S03.Complete.SWESUB.HDTV.XviD-Hassler Känns bra att ta upp tittandet nu Jag såg klart på säsong 3 härom-natten. Njutandes av ett skönt gräs-rus, precis som det ska vara när man ser Weeds Avslutningen är grym! Ska jag spoila? edit: FETSPOILER (som jag vet att du kommer läsa) Hela jävla Agrestic/Magesitc brinner ner... och Shane blir psykiskt störd på riktigt Redigerad 15 januari, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Band.Of.Brothers.2001.S1.720p.HDDVD.x264-hV Kärlek! Bästa serien jag sett någonsin, såå vacker i HD. Är på avsntit 6/10, jag vill inte att den ska ta slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Sett halva MacGyver-boxen (säsong ett) nu. Vill inte att det ska ta slut. Och Saleen: Band of Brothers är ju så jävla undebart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Sett allt scrubs nu. Blir nog Boston Public nu. Hur många säsonger finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Sett allt scrubs nu. Underbart, och på torsdag natt/fredag morgon kommer S07E07, efter ett allt för långt uppehåll. Blir nog Boston Public nu. Hur många säsonger finns det? 4 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Underbart, och på torsdag natt/fredag morgon kommer S07E07, efter ett allt för långt uppehåll. 4 st. wie wie wie, bra timing då ju Okaj, de ska skaffas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Underbart, och på torsdag natt/fredag morgon kommer S07E07, efter ett allt för långt uppehåll. Wonderful! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2374&a=734147 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Jag såg klart på säsong 3 härom-natten. Njutandes av ett skönt gräs-rus, precis som det ska vara när man ser Weeds Avslutningen är grym! Ska jag spoila? edit: FETSPOILER (som jag vet att du kommer läsa) Hela jävla Agrestic/Magesitc brinner ner... och Shane blir psykiskt störd på riktigt Haha, har kollat igenom hela S3 nu utan att läsa spoilern, visst var jag duktig? Fyfan vilken bra serie, sjukt bra. Trodde faktiskt att det skulle vara den sista säsongen när Nancy stod i deras hus och hade hällt bensin överallt och tog upp mobilen och skulle ringa. Satte sig som en sten i bröstet och jag andades knappt förrän hon sa att hon var på väg. Sista avsnittet, Doug och musik. Det var ju bara helt jävla underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Sista avsnittet, Doug och musik. Det var ju bara helt jävla underbart! Haha ja för fan, älskade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Tänkte höra mig runt om serien 'Rome' - Är den något att ha? Går igenom antikens Rom i Historia A just nu, och det är väldigt intressant. Tänkte bilda mig vidare. Just det ja, kom och tänka på en annan grej - Hur historiskt korrekt är den? När utspelar den sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2374&a=734147 Låter bättre än inget i alla fall, hoppas den upphör då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts