eXotic Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Aha. Dom gjorde 16 filmer och sa att det fick räcka, men det blev 8 till. Ja! Det vill vi se 24 filmer (Säsonger) med Svensson Svensson! Fan så fint det skulle sitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Oo sheis, kommer det en fjärde säsong av Weeds? Avslutet på sista episoden hade iofs kunnat avsluta hela serien. Tummen upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Snart sett 2 säsonger av Boston Legal. Mycket bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Snart sett 2 säsonger av Boston Legal. Mycket bra! Brukade se det ibland på TV:n om kvällarna i sommras. Mycket bra serie faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 (redigerad) Oo sheis, kommer det en fjärde säsong av Weeds? Avslutet på sista episoden hade iofs kunnat avsluta hela serien. Tummen upp! It was announced on November 5, 2007 that Showtime had picked up the show for a fourth season consisting of 13 episodes. - Wikipedia. Lär väl starta igen i början av augusti, som vanligt. edit: Tyckte förövrigt att S03 var lite sämre än vad jag hade hoppats på. S02 var klockren rakt igenom, tyckte S03 kändes utdragen på vissa ställen. Redigerad 10 januari, 2008 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Skönt! Idag fortsätter äntligen CSI. Efter cliffhangern förra gången är jag riktigt sugen på att se vad som händer med Warrick nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 It was announced on November 5, 2007 that Showtime had picked up the show for a fourth season consisting of 13 episodes. - Wikipedia. Lär väl starta igen i början av augusti, som vanligt. edit: Tyckte förövrigt att S03 var lite sämre än vad jag hade hoppats på. S02 var klockren rakt igenom, tyckte S03 kändes utdragen på vissa ställen. Hmm vet inte, massa scener var ju helt underbara. Bara älskar councilman Doug. Min favvo-karaktär asså. Har just sett klart försa säsongen av Heroes och ska snart hugga in på andra. Även tankat S01 av Dexter som tänkte se första avsnittet på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Snart sett 2 säsonger av Boston Legal. Mycket bra! Den ligger bra till för att bli nästa serie för mig, efter scrubs. Ska börja på S06 på scrubs nu, minst sagt riktigt bra (/kul). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Börjat titta smått på Miami Ink utifrån det som går på TV. Jag längtar tills jag fyller 18. Ska skaffa mig en tatuering väldigt snarast då. Måste bara komma på med en design. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Terminator: The Sarah Connor Chronicles har premiär i USA den 14 Januari. Ska bli spännande att se det första avsnittet. Det är ju risk att man blir fett besviken. Jag väljer att tro att det är bra skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Började kolla på The OC för en vecka sen. Okej, jag vet att jag är några år efter, men serien är sjukt bra. På en vecka har jag sett två säsonger. Det är nått märkligt med serien, den är otroligt gripande. Jag har börjat gråta ett flertal gånger. Fyy fan. Nu har jag två säsonger kvar att se fram emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Började kolla på The OC för en vecka sen. Okej, jag vet att jag är några år efter, men serien är sjukt bra. På en vecka har jag sett två säsonger. Det är nått märkligt med serien, den är otroligt gripande. Jag har börjat gråta ett flertal gånger. Fyy fan. Nu har jag två säsonger kvar att se fram emot. Haha, jadu, en av mina absoluta favoritserier. Håller med dig om allting. Säsong 1 är gudomligt fantastisk. Säsongsavslutningen i 2:an är mer än underbar. Apropå det så är OC väldigt underskattat. Många som jag träffat och där OC kommit på tal har direkt börjat tjata om fjortisserier och töntar som kollar på det utan att dom ens sett det. Men så är det naturligtvis inte, många vuxna ser ju även serien då det inte bara handlar om de fyra huvudkaraktärerna, utan om föräldrarna och deras problem och massor av annat. Säsong 3 är av många ansedd som sämsta säsongen, men jag vill inte ens utse en säsong som skulle vara 'sämst'. Men den är bra och säsong 4 är som en helt ny värld. Gillar dock inte mycket detaljer i 4:an, men gillar den mer än 3:an ändå och sista avsnittet är sjukt, säger inget mer. Grät i typ 10 minuter non-stop i slutet :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Ettan och tvåan är sjukt bra. Trean bra, fyran förjävlig. Det är ju en fjortisserie då mest fjortisar kollar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 (redigerad) Ettan och tvåan är sjukt bra. Trean bra, fyran förjävlig. Det är ju en fjortisserie då mest fjortisar kollar på det. Är det en fjortisserie för att mestadelens tittare än fjortisar? It doesn't make sense, dude! Redigerad 12 januari, 2008 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Är det en fjortisserie för att mestadelens tittare än fjortisar? It doesn't make sense, dude! Men. Jo!! Haha. Den är ju lite fjortis, eftersom den tilltalar så himla många fjortisar. Då måste det finnas 'fjortshet' i den, eller hur? Kärleken och kärleksscenerna, till exempel, är i vissa fall väldigt fjortis. Men det gör inget, mycket annat är bra. Och förhoppningsvis uppskattar man själv andra saker än fjortisarna, som mest är kåta på Seth och Ryan. Heh, vi är kåta på Summer och Marissa istället. Närå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 (redigerad) Och förmodligen rikat till fjortisar ^^ skulle behöva serie tips.. kollat igenom heroes kyle xy dexter entourage lost scrubs chuck weeds day break prison break eureka (ska börja på s2) futurama psych (s1 bara) californication finns mer men kommer inte på några nu, skulle behöva nå nytt å se Redigerad 12 januari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 (redigerad) finns mer men kommer inte på några nu, skulle behöva nå nytt å se Ord, behöver också ha något nytt att kolla på. har sett alla avsnitt av: Serien som fortfarande visas: Lost Chuck Weeds Scrubs Heroes Jericho Kyle XY The Unit Bullshit Primeval The Wire Las Vegas South Park Family Guy Supernatural The Simpsons Prison Break Human Weapon American Dad The Boondocks Californication Two and a Half Men Everybody Hates Chris Avklarade serier: Oz Smith Traveler Futurama Invasion Vanished Day Break Viva La Bam Meth & Red Show Blade The Series Band of Brothers Bam's Unholy Union Buffy The Vampire Slayer Mind, Body and Kick Ass Moves The Pretender om ni undrar varför dem är så fint uppställda är det för jag tagit dem från min Serierdokument där jag håller koll vilket avsnitt jag senast såg och dem jag redan kolalt klart.. någon som kan tipsa om något, BTW har ni inte kollar Jericho gör det snarast! Redigerad 12 januari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Se 24. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 hah, 24 måste väl vara det mest fantasilösa och utrdragna skit serie som finns =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Heh, vi är kåta på Summer och Marissa istället. Närå. Summer är så jäääääääääääääääääävla fin. hah, 24 måste väl vara det mest fantasilösa och utrdragna skit serie som finns =) Kolla på OC, den stog inte med i din lista. Asbra serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts