kicken Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Åh vilken lust jag fick att dra igenom alla fyra säsonger av OC. Nu måste jag absolut göra det, var länge sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Jag har inte sett dom första 24 säsongerna, började på första nu. Me like Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Jag har inte sett dom första 24 säsongerna, började på första nu. Me like Precis vad jag tänkt göra - se igenom allt 24! Vet du något bra ställe att skaffa ifrån får du gärna pma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Är det uppehåll i Family Guy?, står inget på tv.com om det men jag har inte sett något nytt avsnitt ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Är det uppehåll i Family Guy?, står inget på tv.com om det men jag har inte sett något nytt avsnitt ute. Om du kollar här ser du att avsnitt nio fortfarande inte har något sändningsdatum. Verkar alltså som att det är ett uppehåll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag har inte sett dom första 24 säsongerna, började på första nu. Me like Oh, första säsongen är ju överlägset bäst! Känns inte fullt så överdriven som de följande. FLIGHT OF THE CONCHORDS ÄR JU GRYMT. Oerhört! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag har börjat se Yippee Ki-Yay MF och jag sitter och gråter av skratt när jag ser det! Jarmo är så otroligt skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag har börjat se Yippee Ki-Yay MF och jag sitter och gråter av skratt när jag ser det! Jarmo är så otroligt skön! Kanske ska börja kolla på det, har haft uppfattningen av att det är sveriges sämsta program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Kanske ska börja kolla på det, har haft uppfattningen av att det är sveriges sämsta program. I helhet så är det väl inte det bästa, men en del saker dem gör och kommentarer dem säger skrattar man åt ganska rejält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Jag har börjat se Yippee Ki-Yay MF och jag sitter och gråter av skratt när jag ser det! Jarmo är så otroligt skön! Jarmo är så sjukt jävla rolig! Det är nog den största anledningen till att jag kollar/kollade på Yippee Ki-Yay MF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Oh, första säsongen är ju överlägset bäst! Känns inte fullt så överdriven som de följande. Håller med, första säsongen är jätte-jätte-jättebra. Tvåan och trean var sådär. Och sen slutade jag kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Håller med, första säsongen är jätte-jätte-jättebra. Tvåan och trean var sådär. Och sen slutade jag kolla. Fyran är faktiskt riktigt bra, min favoritsäsong efter första. Sen går det utför. Ska bli intressant att se vad de lyckas hosta upp till S07, mina förväntningar är 0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Är det uppehåll i Family Guy?, står inget på tv.com om det men jag har inte sett något nytt avsnitt ute. Om du kollar här ser du att avsnitt nio fortfarande inte har något sändningsdatum. Verkar alltså som att det är ett uppehåll Ja, on-hold på grund av strejken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Jag har börjat se Yippee Ki-Yay MF och jag sitter och gråter av skratt när jag ser det! Jarmo är så otroligt skön! Jarmo slutade ju . I söndags hade dom auditions för en ny Jarmo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 När började Prison Break igen? - Har börjat köra igenom Scrubs, snart klar med s1. Me love. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 När började Prison Break igen? 14 januari. Har börjat kolla det, efter många om och men. Ruskigt jävla snuskbra, såg S02E13 idag. Till helgen är jag nog ikapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Jarmo slutade ju . I söndags hade dom auditions för en ny Jarmo.De driver nog bara. Dexter 11 och 12 har släppts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 vet någon vilket avsnitt dexter är på här i sverige, alltså tv 6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 vet någon vilket avsnitt dexter är på här i sverige, alltså tv 6. 8/12 0000 Dexter Amerikansk thrillerserie från 2007. Del 11 av 12. Sanningen måste fram. "Ice Truck" mördaren slår till igen, den här gången genom att ta Dexters nära vän som gisslan. I rollerna: Michael C Hall, Julie Benz, Lauren Velez. Repris från 3/12. 10/12 2300 Dexter Amerikansk thrillerserie från 2007. Del 12 av 12. Frihet. Dexter gör allt för att hitta sin vän genom att följa de spår som "Ice Truck" mördaren lämnat efter sig. I rollerna: Michael C Hall, Julie Benz, Lauren Velez. Även 14/12. 15/12 0000 Dexter Amerikansk thrillerserie från 2007. Del 12 av 12. Frihet. Dexter gör allt för att hitta sin vän genom att följa de spår som "Ice Truck" mördaren lämnat efter sig. I rollerna: Michael C Hall, Julie Benz, Lauren Velez. Repris från 10/12. Det var dom jag kunde hitta på TV6 hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Dexter var underbart rakt igenom (L) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts