den0m Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Även American Dad har kommit igång. Kan rekommendera det nya avsnittet. Mycket roligt. I love the goo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Någon mer än mig som sett "Bionic Woman" än? Jag tyckte att det var helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Någon som tittar på Skins? Ser på första avsnittet nu och det verkar väldigt lovande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Åh. Scrubs avsnitt 20 säsong 5 var riktigt bra. Alltid så när man får se lite andra sidor av Dr. Cox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Åh. Scrubs avsnitt 20 säsong 5 var riktigt bra. Alltid så när man får se lite andra sidor av Dr. Cox. Scrubs är älskvärd rakt igenom. <3 Längtar tills 25 oktober. Säsong 7 börjar sändas i Usa då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Har sett 3 avsnitt av 10:e säsongen av vänner nu, snart är det slut. Tips på bra serie man kan kolla på efteråt? Jag är sugen på att kolla den gamla serien "en fyra för tre" någon som vet om den går att få tag på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 (redigerad) Scrubs är älskvärd rakt igenom. <3 Längtar tills 25 oktober. Säsong 7 börjar sändas i Usa då. Och då ska jag vara ifatt Fast ja, när man får se de sidorna av Dr. Cox märker man också hur dålig skådespelar Zach Braff egentligen är.. Redigerad 10 oktober, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Jag är sugen på att kolla den gamla serien "en fyra för tre" någon som vet om den går att få tag på? Finns på Pirate Bay. Och då ska jag vara ifatt Inga problem. Sista avsnittet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 (redigerad) Finns på Pirate Bay. TACK! Minns inte speciellt mycket från den...men har för mig om att den var kul. Nu ska här kollas! edit: Det verkar inte vara hela säsongerna. Sedan är det dessutom tpb, vilket inte direkt är det bästa alternativet. Så om någon sitter inne på ett bra sätt att få tag på mer säg till Redigerad 10 oktober, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 TACK! Minns inte speciellt mycket från den...men har för mig om att den var kul. Nu ska här kollas! Säsong två någon? =) Pirate bay. Dock under namnet "sesong 2". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Någon som tittar på Skins? Ser på första avsnittet nu och det verkar väldigt lovande. Skins är en - minst sagt.. Intressant serie. Men faktiskt riktigt bra, bizarr och dramatisk. Så finns det ju en som heter Tony. Jag heter Tony. Rawr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Åh. Scrubs avsnitt 20 säsong 5 var riktigt bra. Ett av mina favoritavsnitt. The Fray - How to Save a Life. hur dålig skådespelar Zach Braff egentligen är.. Kanske, men han är ändå så charmig på något sätt. Längtar också som fan till 25 oktober, blir att kolla igenom S06 innan dess. Cliffhanger! Och på höstlovet ska jag kanske börja kolla på Skins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Ett av mina favoritavsnitt. The Fray - How to Save a Life. Kanske, men han är ändå så charmig på något sätt. Absolut är han charmig, när han mest fjantar och flamsar. Måste han spela riktigt 'på allvar' brukar det brista. Dock klarar han det bra i Garden State. Se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 (redigerad) Någon som tittar på Skins? Ser på första avsnittet nu och det verkar väldigt lovande. Yes, kollar på det, riktigt bra, bra handling, bra musik. Gillar Sid som fan. Hoppas dom väljer att släppa Säsong 2 i England snart. Väldigt sen Edit Såg nyss sista avsnittet av Skins, och håller kvar i att det är en grym serie, slutet var bland det bästa jag sett på väldigt länge. Redigerad 12 oktober, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Scrubs tillbaka i natt! FUCK YEAH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 (redigerad) Scrubs tillbaka i natt! FUCK YEAH. Menar ju det. Längtat sen i våras, jävla cliffhanger... Höstlov och Scrubs på samma dag, älskvärt. Blir att snabba sig hem efter skolan. *edit* Äh. Redigerad 25 oktober, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 (redigerad) Scrubs tillbaka i natt! FUCK YEAH. Kommer dock ut på morgontimmarna, men för er som redan har lov () så är det inga problem. En annan måste ju vänta tills imorgon eftermiddag/kväll. Edit: Var lite rolig och tankade hem det då jag kom till skolan. Jag och två klasskompisar kollade på det. Verkar bli en bra säsong, lite tidigt att säga det kanske, men det är roligt att det är tillbaka. <3 Redigerad 26 oktober, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Den där jävla strejken kommer förstöra mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Har börjat kolla på Bones om vardagskvällarna. Går mellan elva och tolv på trean. Riktigt bra serie imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 FLIGHT OF THE CONCHORDS ÄR JU GRYMT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts