kicken Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Okej, Andra Avenyn är en svensk serie som går på ettan som jag skrev några sidor bak. Det som är så oerhört skrattretande är att det mer eller mindre är ett plagiat av The O.C. Ska dra en lite lista med de största likheterna En kille har tidigare i sitt liv blivit adopterad (Denne ska då vara Ryan (Heter Kim i serien) )Han har mycket muskler och är bra på att slåssHans far är f.d kriminellHans far blir frisläppt och dyker upp i "Ryans" liv och Ryan har otroligt svårt för dettaI en annan familj finns också en mini-Ryan. Han är ny och OCKSÅ adopterad. Han börjar en ny skola och har en låtsas-syster som liknar Seth då hon är utanför och ingen gillar henne och hon blir mer eller mindre mobbadDen andre Ryan blev idag rånad av några innan han hjälptes ut (Likhet, right?)Idag spelade ett band i boxningshallen som ska likna Bait Shop där alla ungdomar hänger. Det var Billie The Vision And the Dancers som uppträdde och det fanns två våningsplan som i Bait ShopDeath Cab For Cutie spelades två gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Kom på en sak. CSI: Las Vegas börjar imorgon igen. Vill se fortsättningen av den där jävla cliffhangern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Kom på en sak. CSI: Las Vegas börjar imorgon igen. Vill se fortsättningen av den där jävla cliffhangern. CSI har ju redan börjat? Det i Las Vegas. Går på måndagar. Eller har jag otroligt mycket fel nu? Det är CSI: Miami som går på torsdagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) CSI har ju redan börjat? Det i Las Vegas. Går på måndagar. Eller har jag otroligt mycket fel nu? Det är CSI: Miami som går på torsdagar. Alltså, säsong 8. Redigerad 26 september, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Alltså, säsong 8. Jaha, just ja >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Oj, oj, oj pojkar! Ännu en favorit som har säsongstart! My Name Is Earl kommer med dubbelavsnitt, så ska det se ut! Tillbaka när jag kollat klart. *edit* Samma gamla Earl. Kul avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 (redigerad) Var det någon som kollade på de två första avsnitten av Eureka, som visades på 6:an idag? Ganska bra serier som jag ska försöka följa. Gillade att huvudpersonen var så obekymrad trots omständigheterna, och drog massa dåliga skämt (som jag tyckte var ganska roliga) hela tiden. Redigerad 28 september, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Någon som kollade på Life eller Reaper som båda började nu i veckan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Reaper? Ge mig 20 minuter så gör jag det. Fan vad mycket serier som börjar nu. Måste ju nästan köpa ny hårddisk för att bara ha serier på. Börjar på att bli fullt. Snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 (redigerad) Ah nu ska här njutas i nån timme..... The[1].Simpsons.S19E02.PDTV.XviD-XOR.avi.torrent Family[1].Guy.S06E02.PDTV.XviD-XOR.avi.torrent American[1].Dad.S04E01.PDTV.XviD-XOR.avi.torrent Redigerad 1 oktober, 2007 av den0m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Family[1].Guy.S06E02.PDTV.XviD-XOR.avi.torrent ... var inte jättebra. Hade förväntat mig bättre efter den superba säsongsstarten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 (redigerad) ... var inte jättebra. Hade förväntat mig bättre efter den superba säsongsstarten. Nej kunde verkligen inte mätas med säsongstarten. ÄDIT: Har nyss sett My name is Earl och Reaper. Reaper var en riktigt skön serie. Kommer nog följas! Och Earl var också rätt så roligt. Dock mest för Randy, nu när Earl är i fängelset hur kommer han lösa listan? Redigerad 2 oktober, 2007 av den0m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Reaper har helt klart den mest klockrena humorn jag sett på länge. Eller ja, efter House. Reaper kommer helt klart att följas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Cavemen Carpoolers Dr.Steve-O Någon som kollat in dessa? Är det något att ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Vill tacka Tweak for tipset om Entourage, har nu sett alla avsnitt som hittills släppts. Riktigt skön och avslappnad serie, gillar den verkligen. Nu är det dags för Prison Break istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 MYGGAN IKVÄLL !!111 Längtar med spänning ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 (redigerad) Dr.Steve-O Blev självklart tvungen att kolla in detta, och det verkar lovande*. Avsnitten streamas på hemsidan. *Ja, inte "bra", men "sevärt". Ska se första avsnittet efter maten. Redigerad 3 oktober, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Även American Dad har kommit igång. Kan rekommendera det nya avsnittet. Mycket roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Även American Dad har kommit igång. Kan rekommendera det nya avsnittet. Mycket roligt.Jaa, det var najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Dr. Steve-O var rätt kasst, men ändå klart sevärt för en Jackass/Wildboyz-fanatiker som jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts