iweX Skrivet 8 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2016 Ifall någon har missat det så är Better Call Saul säsong 2 igång nu! Har gillat den starkt hittils!Väldigt många serier igång nu faktiskt. House Of Cars säsong fyra kom ju just ut till exempel. Tycker att den här säsongen utav Better Call Saul är mycket mera intressant än säsong ett än så länge i varje fall, det händer flera saker och man får veta mera om karaktärerna tycker jag och sen är det inte så pass många "sega" tillbaka blickar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2016 Game of Thrones S6 Trailer Tittade genom Rick & Morty nyligen förövrigt, skitrolig serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2016 (redigerad) Helvete vad bra sista avsnitten av House of Cards säsong 4 var. De första avsnitten var rätt sega, men det trappades upp rejält halvvägs igenom.Kan knappt vänta till säsong 5, speciellt nu när Clairebryter fjärde väggen Redigerad 15 mars, 2016 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2016 Kör en ny genomkörare av Buffy och Angel atm. Still on that Sunnydale High lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2016 Någon här som tittar på Daredevil? Vad tycker ni om Säsong 2?Såg precis färdigt avsnitt 8. The Punisher är så sjukt jävla ball och Joe Bernthal gör en utmärkt gestaltning av honom. Rätt less på Elektra dock, fast det gör inte så mycket (ögongodis trots allt).Wilson Fisk tillbaka, wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 april, 2016 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2016 Någon här som tittar på Daredevil? Vad tycker ni om Säsong 2?Hidden ContentJag gör!Jag tycker att Daredevil är bland de bästa TV-serierna som cirkulerar just nu, med asbra karaktärer och story, och inte minst svinigt välgjorda actionscener med fantastisk koreografi (handgemängen i korridoren i s01 och trapphuset i s02 står ut som lysande exempel). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 april, 2016 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2016 Jag gör!Jag tycker att Daredevil är bland de bästa TV-serierna som cirkulerar just nu, med asbra karaktärer och story, och inte minst svinigt välgjorda actionscener med fantastisk koreografi (handgemängen i korridoren i s01 och trapphuset i s02 står ut som lysande exempel).Jag tycker den är bra även om det ibland blir lite väl mycket fighting. Tyckte även romansen mellan electra och daredevil var rätt seg och tråkig ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 augusti, 2016 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2016 (redigerad) Stranger Things, någon? Sett 5 av 8 avsnitt nu. Galet bra serie i sann Stephen King anda Redigerad 1 augusti, 2016 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 augusti, 2016 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2016 Någon här som ser på Ballers? Sjukt bra serie som är inne på andra säsongen just nu! Även om skådespeleriet kanske inte alltid är på supertopp nivå så tycker jag serien fortfarande är grymt intressant, den handlar om agenter och basebollspelare i USA som helt enkelt lever livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2016 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2016 Är det någon annan här som läst American Gods? Fenomenalt bra bok, som nu ska bli TV-Serie. Första trailern ute: Ser... sådär ut, om jag ska vara ärlig. Men en trailer är bara en trailer. Ska definitivt ge den en chans, och det borde ni också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 november, 2016 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2016 Någon som sett Quarry? Såg precis färdigt det sista avsnittet. Hade svårt att bestämma mig huruvida serien är bra eller inte. Den är ju absolut inte dåligt, men det fanns en gnagande känsla genom hela säsongen att det inte var något som stämde. Dock var säsongsfinalen helt jävla fantastisk. Tagga säsong 2 (förhoppningsvis)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 december, 2016 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2016 Alla gör bakåtvolter över Westworld just nu, och inte utan anledning. Bra serie, vilda västern möter futurologi. Spana in den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrOneBuying Skrivet 21 december, 2016 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2016 har börjat kolla på wayward pines nu sjukt bra serie rekomenderar starkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 januari, 2017 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2017 Vad börjar i år? - Sherlock, ny säsong. Första avsnittet ute! - Better Call Saul, säsong 3 - februari - Game of Thrones, säsong 7 - april - American Gods, premiär i april - Taboo, premiär 7 januari Fyll gärna på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 januari, 2017 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2017 4 timmar sedan, Siana skrev: - Better Call Saul, säsong 3 - februari Oooh yeah! Hur många här mer än jag såg SKAM-hypen på Facebook, tänkte "Jag ser inte varför det här skulle tilltala mig, men jag tar väl ett avsnitt eftersom alla snackar om det" och sedan kollade igenom allt på ett par dagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 januari, 2017 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2017 4 timmar sedan, Siana skrev: Vad börjar i år? - Sherlock, ny säsong. Första avsnittet ute! - Better Call Saul, säsong 3 - februari - Game of Thrones, säsong 7 - april - American Gods, premiär i april - Taboo, premiär 7 januari Fyll gärna på! Några till: Mr Robot S3 Rick and Morty S3 Stranger Things S2 Fargo S3 Black Mirror S4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 januari, 2017 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2017 BCS s3 är efterlängtat, man vågar väl knappast hoppas på att Netflix släpper hela säsongen på ett bräde.. Prison Break kommer ju snart att återupplivas.. men den serien var inte mycket att hurra för efter s1.. s3 var väl också okej (de säsongerna som handlade om just "prison breaks"). ..tror dock att jag kommer se det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 9 februari, 2017 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2017 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 februari, 2017 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2017 2017-01-02 at 17:22, Siana skrev: - Better Call Saul, säsong 3 - februari Verkar inte komma förrän i april Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 februari, 2017 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2017 22 timmar sedan, Kebab skrev: Verkar inte komma förrän i april Attans! --- Senaste Sherlock-säsongen var inte jättebra, förövrigt. Tydligen är risken stor att det inte blir fler säsonger, heller. Freeman och Cumberbatch kommer tydligen inte särskilt bra överens, vilket krossade mitt hjärta lite. Jag har sett 4 avsnitt av Taboo än så länge, jääävligt långsam serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts