antepanteboy Skrivet 14 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2013 Vet inte om det här har tagits upp tidigare men till alla er Skins älskare kan jag meddela att det inom en snar framtid kommer tre nya episoder med gamla karaktärer som huvudpersoner! Pure - Cassie Rise - Cook Fire - Effy Ska bli så JÄVLA kul att få se Jack O'Connell spela som Cook igen! Är förbannad taggad på att veta hur han klarade sig ur situationen som avslutade S5 Han ger sig in i en närkamp med Dr. Foster som dödade Freddy. http://www.channel4.com/info/press/news/hannah-murray-jack-oconnell-and-kaya-scodelario-return-to-skins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2013 Börjar känna mig riktigt taggad på det nya Doctor Who-avsnittet som sänds på lördag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2013 Är det någon här som kollar på "Vikings"? Vad tycker ni? Jag gillar det än så länge, rätt okej serie som går att se imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2013 Är det någon här som kollar på "Vikings"? Vad tycker ni? Jag gillar det än så länge, rätt okej serie som går att se imo! Jag har bara sett första avsnittet, föll mig inte riktigt i smaken om jag ska vara ärlig. Kanske borde se några fler avsnitt dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 27 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2013 (redigerad) Hannibal Trailer! http://www.youtube.com/watch?v=OWg4d6LRHVU Piloten "Apéritif" har premiär 4 April på NBC och 8 April på Kanal 5. Redigerad 27 mars, 2013 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2013 Ungefär två gånger per säsong händer det att jag skrattar åt The Big Bang Theory. Avsnitt S06E20 var riktigt roligt! Men ärligt talat så önskar jag att jag slutade kolla efter säsong två. Lökigare serie får man leta efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2013 Ungefär två gånger per säsong händer det att jag skrattar åt The Big Bang Theory. Avsnitt S06E20 var riktigt roligt! Men ärligt talat så önskar jag att jag slutade kolla efter säsong två. Lökigare serie får man leta efter. http://www.youtube.c...h?v=ASZ8Hks4gko Herregud... Jag som beklagar mig över den skrattande publiken hela tiden, men fy fan. Det där var ju bara jobbigt så man fick ont i magen att titta på. Finns ju ingen känsla överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 april, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2013 Ungefär två gånger per säsong händer det att jag skrattar åt The Big Bang Theory. Avsnitt S06E20 var riktigt roligt! Men ärligt talat så önskar jag att jag slutade kolla efter säsong två. Lökigare serie får man leta efter. Har aldrig följt serien, kollat någon gång då och då, men håller med, den är riktigt kass ibland, jag kollar mest för att jag tycker blondinen är snygg Sista avsnitt för säsongen av Californication gick nyss, hela säsongen var fan ett stort sämsta säsongen någonsin, det var min favorit serie, man såg verkligen fram emot ett nytt avsnitt, men den här säsongen gick allt bara runt runt runt, same shit hela tiden, dags att lägga ner serien nu. Men eftersom sista avsnittet slutade i ett antiklimax så gissar jag att dom kommer mjölka ut en säsong till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2013 HYYYYYYYYYYYPEEEEEEEEEEEEEEEE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 maj, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2013 (redigerad) Redigerad 15 maj, 2013 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 augusti, 2013 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2013 Säsong 3 och troligtvis den sista av Hell On Wheels har börjat nu, jag gillade det första avsnittet! Lite tråkigt att vi inte får se Lily i s3, menmen man klarar sig nog! En annan intressant sak blir nog hur Durant fixar det här med järnvägen, om han kommer försöka ta tillbaka den eller inte. Äre någon annan här som kikar på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 10 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2013 Säsong 6 av Sons Of Anarchy börjar inatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2013 Mååånga serier som har börjat idagarna. Sons Of Anarchy, Modern Family, Elementary, How I Met Your mother & The Big Bang Theory.. Vilka serier kommer ni följa i höst? Jag kommer att följa Modern Family, Elementary, How I Met Your Mother, The Big Bang Theory & Hell on Wheels. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2013 Dexter och BB slut nu(ok, på söndag) men nya serier som startar nu. Blir att kolla på HIMYM, 2½men, Simpsons, Family Guy, American Dad och Walking Dead när det väl börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2013 (redigerad) Mååånga serier som har börjat idagarna. Sons Of Anarchy, Modern Family, Elementary, How I Met Your mother & The Big Bang Theory.. Vilka serier kommer ni följa i höst? Jag kommer att följa Modern Family, Elementary, How I Met Your Mother, The Big Bang Theory & Hell on Wheels. Jag kommer följa Modern Family och The Walking Dead. Annars tror jag inte jag följer någon mer serie, förutom Orange is the New Black. Men den nya säsongen kommer inte förrän i början av 2014. Edit: Annars är jag inne på sista säsongen av Seinfeld, men det kan ju inte räknas som att följa serien. Redigerad 27 september, 2013 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 28 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2013 Blir att följa, How I Met Your Mother, Family Guy, Simpsons, American Dad, Sons Of Anarchy och Cops och av någon anledning kollar jag på 2 Broke Girls. South Park har efter ett långt avbrott kickat igång igen, det kommer ju inte upp i sina glansdagar igen men man kollar för att, ibland briljerar den fortfarande. Såg första avsnittet av 2½men, Hela grejen med att Charlies lesbiska/alkade dotter dyker upp, nja nu mjölkar dom mycket, jag ger det något avsnitt till blir det inte bättre så lägger iaf jag ner det, man märkte redan under förra säsongen hur det gick utför. Sen ska jag ta upp Breaking Bad, jag har tydligen missat något enligt mina vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2013 Såg första avsnittet av 2½men, Hela grejen med att Charlies lesbiska/alkade dotter dyker upp, nja nu mjölkar dom mycket, jag ger det något avsnitt till blir det inte bättre så lägger iaf jag ner det, man märkte redan under förra säsongen hur det gick utför. Samma här. Ger det 1-2 avsnitt till, ville egentligen sluta kolla förra säsongen med trodde att det skulle bli bättre. Känner samma för BigBang, det går liksom inte framåt, så inget som man kan se fram emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2013 Herregud vilket vrak Two and a half men har blivit. Snart crashar nog den serien totalt. Aldrig varit någon höjdare direkt, men det var kul med Charlie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2013 (redigerad) Herregud vilket vrak Two and a half men har blivit. Snart crashar nog den serien totalt. Aldrig varit någon höjdare direkt, men det var kul med Charlie! Njae, jag tycker inte att serien blivit ett vrak och jag tror inte heller den crashar. Jag tycker dock att serien gått ner sig och blivit väldigt mycket sämre. Dem får ju ut en ganska "okej" produkt tycker jag ändå, även fast det kanske inte är dem mest sevärda avsnittet och säsongen av den här serien. Jag hoppas bara dem lägger ner serien den här säsongen, bara dumt att förstöra den mera. Redigerad 5 november, 2013 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2013 Någon som tittat på Hannibal? Började se den igår och än så länge tycker jag den är helt okej! Lite seg kanske, men rätt intressant ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts