Gof Skrivet 16 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2012 Gratis Netflix fram till årsskiftet: http://bit.ly/Netflix_SE Inte allt för många nya serier, men skiten funkar bra för filmer om inte annat. Duglig kvalité! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2012 Gratis Netflix fram till årsskiftet: http://bit.ly/Netflix_SE Inte allt för många nya serier, men skiten funkar bra för filmer om inte annat. Duglig kvalité! Kikade också på Netflix, blev dock grymt besviken på utbudet. Men va fan, det är ju gratis så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2012 (redigerad) Är det någon här som tittar på Hell on Wheels? Vad tyckte ni om sista avsnittet? Jag blev lite lätt ledsen över sista avsnittet.. Tråkigt att Lily dog med, hon var ju en huvudkaraktärena.. Redigerad 7 november, 2012 av Misterwhoopee 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2012 (redigerad) Är det någon här som tittar på Hell on Wheels? Vad tyckte ni om sista avsnittet? Jag blev lite lätt ledsen över sista avsnittet.. Tråkigt att Lily dog med, hon var ju en huvudkaraktärena.. Vad fan tänker du med jävla såskopp? VAD TROR DU SPOILERTAGGARNA ÄR TILL FÖR? Fixade såskoppandet.. /Whoop TACK DIN JÄVLA JÄVEL. /GOF Redigerad 8 november, 2012 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 7 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2012 Jahapp. Då var den säsongen till stor del förstörd. Tack så mycket. Tack. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2012 Varför är skådespelare från avslutade succé-serier så sällan med i filmer eller nya tv-serier? Har de fått tillräckligt med ändå? Är de utarbetade? Räcker tv-talanger inte till för biofilmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2012 Varför är skådespelare från avslutade succé-serier så sällan med i filmer eller nya tv-serier? Har de fått tillräckligt med ändå? Är de utarbetade? Räcker tv-talanger inte till för biofilmer? Har egentligen ingen aning men det känns som att många skulle förknippa skådespelaren med sin tidigare roll. Jag skulle t.ex ha väldigt svårt att se Zach Braff (J.D i Scrubs) i en ny film eller serie utan att förknippa honom med just J.D från Scrubs. Problemet blir väl då att om man spelar en seriösare roll så faller autenticiteten för den rollen bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2012 Har egentligen ingen aning men det känns som att många skulle förknippa skådespelaren med sin tidigare roll. Jag skulle t.ex ha väldigt svårt att se Zach Braff (J.D i Scrubs) i en ny film eller serie utan att förknippa honom med just J.D från Scrubs. Problemet blir väl då att om man spelar en seriösare roll så faller autenticiteten för den rollen bort. Han är dock sjukt bra i Garden State! Rollen är ganska dämpad och olik J.D, så det fungerar bra. Alla som inte sett filmen borde göra det för övrigt. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2012 Helvete vad Breaking Bad är bra! Första säsongen var visserligen rätt seg, men jag är otroligt glad över att jag inte gav upp. Har inte varit så investerad i en serie sen de tidiga säsongerna av LOST och House! Har kommit till S3 rullar igenom avsnitten som ett ånglok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2012 Helvete vad Breaking Bad är bra! Första säsongen var visserligen rätt seg, men jag är otroligt glad över att jag inte gav upp. Har inte varit så investerad i en serie sen de tidiga säsongerna av LOST och House! Har kommit till S3 rullar igenom avsnitten som ett ånglok. Lätt min favoritserie någonsin. S3 är riktigt intensiv! --- Tänkte bara tipsa om att den gamla sköna brittiska komediserien Black Books med Dylan Moran och Bill Bailey finns på Netflix. Jag minns den när den gick på TV, men jag såg inte alla avsnitt. Nu har jag plöjt igenom dem alla. Mitt enda klagomål är att det bara blev tre säsonger. Tips på nästa serie för mig att börja titta på Netflix? Jag har funderat på Sons of Anarchy och Prison Break som alla säger ska vara bra, men av någon anledning känner jag mig inte särskilt intresserad av någon av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2012 (redigerad) Tänkte bara tipsa om att den gamla sköna brittiska komediserien Black Books med Dylan Moran och Bill Bailey finns på Netflix. Jag minns den när den gick på TV, men jag såg inte alla avsnitt. Nu har jag plöjt igenom dem alla. Mitt enda klagomål är att det bara blev tre säsonger. Tips på nästa serie för mig att börja titta på Netflix? Jag har funderat på Sons of Anarchy och Prison Break som alla säger ska vara bra, men av någon anledning känner jag mig inte särskilt intresserad av någon av dem. En polare som tipsade om Black Books igår nämnde också Party Down och Archer. Jag har inte sett någon, eller ens sökt upp serierna på Netflix så jag har inte den blekaste. Edit: Ja just det, Klovn också. Redigerad 13 december, 2012 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2012 Lätt min favoritserie någonsin. S3 är riktigt intensiv! --- Tänkte bara tipsa om att den gamla sköna brittiska komediserien Black Books med Dylan Moran och Bill Bailey finns på Netflix. Jag minns den när den gick på TV, men jag såg inte alla avsnitt. Nu har jag plöjt igenom dem alla. Mitt enda klagomål är att det bara blev tre säsonger. Tips på nästa serie för mig att börja titta på Netflix? Jag har funderat på Sons of Anarchy och Prison Break som alla säger ska vara bra, men av någon anledning känner jag mig inte särskilt intresserad av någon av dem. Peep Show om du inte sett. David Mitchell och Robert Webb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2012 Tips på nästa serie för mig att börja titta på Netflix? Jag har funderat på Sons of Anarchy och Prison Break som alla säger ska vara bra, men av någon anledning känner jag mig inte särskilt intresserad av någon av dem. Skulle kunna tipsa om Archer och The Boondocks, om du klarar av att titta på animerade serier. Arrested Development är också bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 25 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2012 Vet inte om jag hamnat i rätt tråd, men finns det någon som såg eller minns detta program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2013 Slösurfade Youtube innan jag skulle lägga mig och har helt plötsligt kollat på miniserien Stockholm - Båstad, vilken jag tokmissat eftersom jag aldrig kollar på tv. Fan mycket bättre än väntat alltså! Hade tänkt klicka runt i första klippet bara, men det var så underhållande att jag fortsatte och nu är klockan 0336 och jag ska plugga imorgon bitti. Gött mos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 31 januari, 2013 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2013 (redigerad) Portlandia är rätt underhållande. Sketchbaserad humor med igenkänningsfaktor. http://www.youtube.com/watch?v=qpQ17qzeLqU Redigerad 31 januari, 2013 av mr_tobbe 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2013 För alla som använder Netflix tänkte jag tipsa om Media Hint - ett tillägg till Chrome/FF som ger er hela det amerikanska utbudet också. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 februari, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2013 För alla som använder Netflix tänkte jag tipsa om Media Hint - ett tillägg till Chrome/FF som ger er hela det amerikanska utbudet också. Nice, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2013 Varför läser man och hör saker om HBO-serien Girls hela tiden? Blev "tvingad" att se typ 3 avsnitt eftersom att det var så "himla bra". Maken till substanslös och uttråkande serie har jag aldrig sett maken till. Serien sägs ha mycket humor, men då uttrycker den det genom att vara så banal och provocerande tråkig som möjligt, vilket är rubbat åt vilket håll man än ser det. Serien må ha en helt annan målgrupp, men det ändrar inga faktum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 mars, 2013 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2013 Serien må ha en helt annan målgrupp, men det ändrar inga faktum. Jag har inte sett serien själv så jag håller säkert med dig, men om du inte tillhör målgruppen är det väl inte så konstigt att du inte gillar den. Du kan väl inte kalla det ett faktum att det är dålig humor i serien t e x, humor är ju ruskigt subjektivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts