Merkky Skrivet 3 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2012 Behöver tips på serier MAN MÅST HA SETT. Ge mig inga "how i met your mother " tips och så nu, utan riktig jävla kvalité. I stil med giganterna Lost, Prison Break, The O.C och så vidare. Vart sugen på att följa Walking Dead, är den bra? TIPS TACK Fringe, definitivt. På tok för få kollar på den serien, gick förbi Lost i kvalitét för ett bra tag sen och nu kan jag knappt vänta mellan veckorna. Nackdelen är väl bristen på tittare och risken av att det blir nedlagt, men jag hörde att dom förhandlade om en budgetnedskärning för att få göra färdigt med säsong fem. Lovar dig, ta dig igenom första halvan av säsong ett som kan vara lite småseg, men när du är klar med säsong ett kommer du bara att vilja ha mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kidrock Skrivet 4 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2012 Visst börjar säsong 2 av Game of Thrones denna vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2012 Visst börjar säsong 2 av Game of Thrones denna vecka? Första april har jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2012 (redigerad) Felshoe har rätt enligt IMDb. http://www.imdb.com/title/tt0944947/episodes?season=2 Redigerad 4 mars, 2012 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2012 Så jävla taggad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2012 Andra säsongen av Sherlock var grym. Okej, Baskerville var lite kass men de andra var fantastiska. S03 2013! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2012 Alla avsnitt av Pokémon ligger uppe på TV4 Play! http://www.tv4play.se/barn/pokemon?title=pokemon_del_1&videoid=2117397 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2012 Alla avsnitt av Pokémon ligger uppe på TV4 Play! http://www.tv4play.se/barn/pokemon?title=pokemon_del_1&videoid=2117397 Sweet! Jag som alldeles nyligen såg klart på Batman: The Animated Series, och nu håller på att se de sista avsnitten av Ducktales som jag inte såg klart i somras. Efter det är det väl egentligen bara att dyka in i Pokemonvärlden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2012 Sweet! Jag som alldeles nyligen såg klart på Batman: The Animated Series, och nu håller på att se de sista avsnitten av Ducktales som jag inte såg klart i somras. Efter det är det väl egentligen bara att dyka in i Pokemonvärlden! Tecknade Spider-Man från -94? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2012 (redigerad) Tecknade Spider-Man från -94? 92 - 95 Lite svårt att avgöra om vi syftar på samma, den hette bara Batman när serien sändes här i Sverige. Men heter som sagt Batman: The Animated Series internationellt. Edit: Kunde inte hålla mig borta från Pokemon. Såg de första tre avsnitten i min lunchpaus som blev 40 minuter längre än jag tänkt, tack vare just Pokemonavsnitten. Jävla Kebab! Redigerad 7 mars, 2012 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2012 92 - 95 Lite svårt att avgöra om vi syftar på samma, den hette bara Batman när serien sändes här i Sverige. Men heter som sagt Batman: The Animated Series internationellt. Edit: Kunde inte hålla mig borta från Pokemon. Såg de första tre avsnitten i min lunchpaus som blev 40 minuter längre än jag tänkt, tack vare just Pokemonavsnitten. Jävla Kebab! Neje. Jag menade att du borde kolla på tecknade Spider Man härnäst. Ingenting om Batman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2012 Neje. Jag menade att du borde kolla på tecknade Spider Man härnäst. Ingenting om Batman Oj, haha! Jag läste instinktivt Batman när du skrev. Spider-Man såg jag när jag var liten, när det gick på TV. Batman såg jag aldrig, inte heller filmerna. Så jag hade ett Batman-marathon från början av januari och framåt. Där jag såg alla Batman-filmer, serien och filmen från 60-talet och slutligen den tecknade serien. Jag har många fler tecknade säsonger och filmer, men jag behövde ett Batman break så jag har sett några filmer och Ducktales sedan dess, som sagt. Men helt klart. För nostalgins skull borde man skaffa Spider Man-serien och titta igenom. Kanske ta ett Spider Man-marathon likt det jag gjorde med Batman. Passar bra nu när det ska komma en till Spider Man-film och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2012 Officiella Spoilerregler! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2012 Jag letar efter en hemsida där man kan se om nya serieavsnitt släppts (eller när de har varit på TV), jag vill bara säga en gång vilka serier jag följer, annars kan jag lika gärna gå in på wikipedia varje gång (som jag gör idag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2012 Jag letar efter en hemsida där man kan se om nya serieavsnitt släppts (eller när de har varit på TV), jag vill bara säga en gång vilka serier jag följer, annars kan jag lika gärna gå in på wikipedia varje gång (som jag gör idag). http://www.pogdesign.co.uk/cat/ 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2012 Jag letar efter en hemsida där man kan se om nya serieavsnitt släppts (eller när de har varit på TV), jag vill bara säga en gång vilka serier jag följer, annars kan jag lika gärna gå in på wikipedia varje gång (som jag gör idag). http://tvcountdown.com/ Om du inte föredrar Hew's förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2012 (redigerad) http://www.pogdesign.co.uk/cat/ Perfekt! Exakt vad jag sökte Redigerad 4 april, 2012 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2012 Suits är en ganska bra serie som ni alla borde ge en chans. Säsong 2 startar i sommar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2012 Jag letar efter en hemsida där man kan se om nya serieavsnitt släppts (eller när de har varit på TV), jag vill bara säga en gång vilka serier jag följer, annars kan jag lika gärna gå in på wikipedia varje gång (som jag gör idag). http://www.episodecalendar.com/ Du väljer bara serier du själv kollar på och får en kalender när dom sänds. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2012 Började titta lite på en småskruvad serie idag, Wilfred heter den: Komedi/drama. Helt okej, en del sköna scener i den. Även ballt med Elijah Wood i en serie! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts