Merkky Skrivet 24 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2011 Det är helt klart ingen jättebra serie, helt klart. Men jag tittar inte på speciellt mycket tv-serier, men denna lyckades jag fastna för. Hoppas ändå på en S2. Även om det antalgligen inte blir någon. Jag har ju klart fastnat jag också, men det känns bara dumt när säsong två verkar mörkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2011 Haha, jag kan fan inte säga något annat än att jag tycker att senaste säsongen av The Big Bang Theory är helt sjukt bra. Garvbölat flera gånger, 90% av fallen åt Sheldon. Bobcat-incidenten i avsnitt 8 är ju helt underbar. Lika hela avsnitt 9 med fågeln. Fantastiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2011 Dragit igenom hela Mad Men. Den tar verkligen tid på sig men passar perfekt som en ett-avsnitt-innan-man-sover-serie. Riktigt jävla bra. Nu ska jag precis sätta på avsnittet på säsong ett av Sons of Anarcy. Också så jävla jävla bra. Hittar inte spoilertagen men har sån sjuk panikkänsla i hela kroppen efter det som händer i näst sista avsnittet. Fy fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2011 Haha, jag kan fan inte säga något annat än att jag tycker att senaste säsongen av The Big Bang Theory är helt sjukt bra. Garvbölat flera gånger, 90% av fallen åt Sheldon. Bobcat-incidenten i avsnitt 8 är ju helt underbar. Lika hela avsnitt 9 med fågeln. Fantastiskt. Jag tycker att Amy har fått en för stor roll i serien. plrfferrff. Och sen Bernadette på det. Känns som att fokuset från Sheldon och Leonard har övergått till tjejgänget nu. blörgh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2011 Jag tycker att Amy har fått en för stor roll i serien. plrfferrff. Och sen Bernadette på det. Känns som att fokuset från Sheldon och Leonard har övergått till tjejgänget nu. blörgh Mjo, det kan bli lite väl mycket Amy ibland, men Bernadette är ju bitvis rätt rolig. Bara det inte blir för mycket. Jag tycker visserligen att de första säsongerna är världsbäst men den femte är ändå så jävligt bra och underhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2011 Jag kan knappt bärga mig inför säsongsavslutningen av Boardwalk Empire. Skall ses ikväll, tyvärr utan ett glas whisky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2012 Mitt nya kvällsnöje är att kolla på Slottsliv på tv8play.se. Riktigt mysintressant att sitta och kika på alla pampiga salar och välklippta trädgårdar. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2012 Varför har jag inte tittat på Modern Family tidigare för? Riktigt roligt ju! Phil är riktigt jävla skön. Also, väldigt sevärt klipp: http://vimeo.com/34773713 En kille har klippt ihop alla POV-scener i Breaking Bad. Skitsnyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2012 Jag har börjat kolla igenom Breaking Bad. En och en halv säsong på en vecka måste betyda att det är bra skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2012 Jag har börjat kolla igenom Breaking Bad. En och en halv säsong på en vecka måste betyda att det är bra skit Önskar jag kunde se den igen som om den vore ny! En av de bästa serierna jag någonsin sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2012 Jag ska kolla på Breaking Bad när jag får tid. Har kikat på en trailer för serien och det verkar mycket intressant! Är det någon form av humor/några roliga karaktärer med i serien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2012 Är det någon form av humor/några roliga karaktärer med i serien? I princip inte, och därför ogillade jag den serien väldigt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2012 Jag ska kolla på Breaking Bad när jag får tid. Har kikat på en trailer för serien och det verkar mycket intressant! Är det någon form av humor/några roliga karaktärer med i serien? En aning. Wikipedia listar en av dess genrer som black comedy. Oftast är humorn olika komplicerade situationer eller pinsamma ögonblick, men överlag ska man inte se BB för att bli road. Hade en kompis som slutade titta på den för att han tyckte att den var för deppig. Finns två karaktärer som jag skulle kalla lite komiska, det är Badger (en av huvudkaraktärernas knarkarvänner) och Saul (gråzonsadvokat): http://www.youtube.com/watch?v=bBeQO1nBThQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2012 Är det någon annan som tycker att s05e14 av The Big Bang Theory var det bästa/roligaste på flera säsonger? Har verkligen tappat suget för den serien egentligen, men det här avsnittet var riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2012 Tänkte bara uppmärksamma folk på att Spartacus har börjat igen! Med ny skådis, tyvärr. Det känns rätt ovant än så länge men man vänjer sig väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 1 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2012 (redigerad) Är det någon annan som tycker att s05e14 av The Big Bang Theory var det bästa/roligaste på flera säsonger? Har verkligen tappat suget för den serien egentligen, men det här avsnittet var riktigt bra! Indeed it was. Sheldons flagg-videopodcast var underbar (älskar själv flaggor ). Raj och Siri också kul. Leonard var ju dock lika genomkass som vanligt. Kill him off. Now. Men nörderiet är ju fan skitkasst ibland. Sheldon som var uppspelt över att 100 twitter-followers t.ex. 100 är ingenting ju. Redigerad 2 februari, 2012 av Frusciante Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2012 Indeed it was. Sheldons flagg-videopodcast var underbar (älskar själv flaggor ). Raj och Siri också kul. Leonard var ju dock lika genomkass som vanligt. Kill him off. Now. Men nörderiet är ju fan skitkasst ibland. Sheldon som var uppspelt över att 100 twitter-followers t.ex. 100 är ingenting ju. NIGGA PLZ SPOILER FÖRFAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 2 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2012 (redigerad) NIGGA PLZ SPOILER FÖRFAN Var väl inga jättespoilers direkt, men fine. Redigerad 2 februari, 2012 av Frusciante Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 2 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2012 NIGGA PLZ SPOILER FÖRFAN Fast nu måste du ju ta och spoilertagga din quote också! - Har slackat helt med tv-serier på sistonde, och läxor, och körkort, och annat jag borde ta tag i. Vet inte var tiden tar vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2012 Homeland. Ingen som sett? Vann Golden Globe. Extremt bra. Southland är fortfarande en personlig favorit. Riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts