Frusciante Skrivet 22 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2011 (redigerad) Säsongspremiär av Criminal Minds också, åsikter om den? Intensivt, bra, men lite väntat avsnitt. Episkt skägg Hotch hade i början med (inte fullt skägg men inte 5 'o clock shadow direkt, mer typ, 8 'o clock shadow). Reids förhörscen va grym. Älskar när han är sådär tuff och hård E: Alltså, när han förhördes av de där stela kostymnissarna. Intressant också att de humaniserar Stauss mer och mer och vänder henne från fienden till good guy. Redigerad 23 september, 2011 av Frusciante Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2011 Tyckte nya avsnittet av 2½ Men var ganska bra faktiskt, skrattade/fnissade ganska mycket under avsnittet, men det kanske bara är jag. Tycker också det var okej, men känslan att charlie inte är med är ändå sorlig. Säg vad ni vill om Two and a half men, jag gillade det skarpt! Men vi får se, att bedömma hur det kommer bli redan efter första avsnittet är svårt. Skådespelarna kommer säger in mer i sina karaktärer efter några avsnitt! Saknar Charlie dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2011 Inatt släpps nya säsongen av Boardwalk Empire. Jag längtar som fen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2011 Måste tipsa om Terra Nova, en ny storsatsning med bla Steven Spielberg bakom rattarna. Handlar om en familj år 2149 som tillsammans med en mängd andra människor från den tiden reser tillbaka till dinosauriernas tid för att återskapa civilisationen. Väldigt spännande och välgjort, gillar man Jurassic Park och Lost är detta ett måste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2011 Måste tipsa om Terra Nova, en ny storsatsning med bla Steven Spielberg bakom rattarna. Handlar om en familj år 2149 som tillsammans med en mängd andra människor från den tiden reser tillbaka till dinosauriernas tid för att återskapa civilisationen. Väldigt spännande och välgjort, gillar man Jurassic Park och Lost är detta ett måste! Såg det efter mycket förväntningar, det hade ju sina problem, men det var ett riktigt stabilt pilotavsnitt! Kommer att följas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2011 Bäst. http://www.buzzfeed.com/daves4/arrested-development-is-coming-back-to-tv-for-one 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2011 Såg precis klart Spartacus: Blood and Sand. Härligt slut på säsongen. Ser fram emot nästa även om Andy Whitfield är borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2011 Eftersom jag inte kan hitta nå dokumentär tråd här så rekommenderar jag er att se på Fransk Maffia jävligt intressant dokumentär som jag satt och kollade på igår. Dem visar delvis hur man snor bilar som ska vara "omöjliga" att sno. Ett film team från Sverige eller vad det nu var fick följa med några av dem från dokumentären och filma deras vardag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2011 Eftersom jag inte kan hitta nå dokumentär tråd här så rekommenderar jag er att se på Fransk Maffia jävligt intressant dokumentär som jag satt och kollade på igår. Dem visar delvis hur man snor bilar som ska vara "omöjliga" att sno. Ett film team från Sverige eller vad det nu var fick följa med några av dem från dokumentären och filma deras vardag. Försökte du ens söka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2011 Försökte du ens söka? Får väl bumpa den då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2011 Skulle vilja tipsa er om en ny serie som kommer snart. Vet inte när f.ö serien är baserad på Stalker och ser lovande ut. S.T.A.L.K.E.R. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 Fan då, jag har insett att Big Bang Theory är bra. Det finns ju inte tid till att se alla serier jag har på hårddisken! Håller just nu på att glo igenom alla 17 säsonger av Top Gear. Underbar serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2011 Fan då, jag har insett att Big Bang Theory är bra. Det finns ju inte tid till att se alla serier jag har på hårddisken! Håller just nu på att glo igenom alla 17 säsonger av Top Gear. Underbar serie. Ohh, kanske skulle fortsätta att kika igenom Top Gear! Tror jag kom till säsong 6-7 sist jag tänkte plöja igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 Piloten till "Hell on Wheels" kom för några dagar sedan. Har väntat ett halvår. Tyckte piloten var riktigt bra faktiskt. "Set in the 1860s it centers on former confederate soldier Cullen Bohannan, whose quest for vengeance has led him to the Union Pacific Railroad's westward construction of the first Transcontinental Railroad." -imdb Tyvärr lider den av samma ljudbugg som Walking Dead. Bakgrundsljuden stängs av under dialog, sjukt störande, någon som märkt av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 Piloten till "Hell on Wheels" kom för några dagar sedan. Har väntat ett halvår. Tyckte piloten var riktigt bra faktiskt. "Set in the 1860s it centers on former confederate soldier Cullen Bohannan, whose quest for vengeance has led him to the Union Pacific Railroad's westward construction of the first Transcontinental Railroad." -imdb Tyvärr lider den av samma ljudbugg som Walking Dead. Bakgrundsljuden stängs av under dialog, sjukt störande, någon som märkt av det? Såna där grejer är det fan spöstraff på att nämna. Precis som när man börjar tänka på de pålagda skratten i komediserier eller hur ofta man själv blinkar (FAN!). 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 Såna där grejer är det fan spöstraff på att nämna. Precis som när man börjar tänka på de pålagda skratten i komediserier eller hur ofta man själv blinkar (FAN!). Eller andas... Men seriöst så förstår jag inte hur man kan missa det. Det är väldigt tydligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2011 Piloten till "Hell on Wheels" kom för några dagar sedan. Har väntat ett halvår. Tyckte piloten var riktigt bra faktiskt. "Set in the 1860s it centers on former confederate soldier Cullen Bohannan, whose quest for vengeance has led him to the Union Pacific Railroad's westward construction of the first Transcontinental Railroad." -imdb Tyvärr lider den av samma ljudbugg som Walking Dead. Bakgrundsljuden stängs av under dialog, sjukt störande, någon som märkt av det? Tack gud, det är inte bara jag som märkt det på Walking Dead! Har varit helt galen på grund av det där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2011 Tack gud, det är inte bara jag som märkt det på Walking Dead! Har varit helt galen på grund av det där.. Men det är verkligen jättekonstigt. Det måste gå att fixa på nåt sätt? SKA DET VARA PÅ DET HÄR VISET!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2011 Men det är verkligen jättekonstigt. Det måste gå att fixa på nåt sätt? SKA DET VARA PÅ DET HÄR VISET!?! Dom överanvänder ju dom där bakgrundsljuden så hårt! Måste gå att göra bättre än som det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2011 jag följer inte 2 och en halv män, men tycker det är en rolig serie när jag väl ser det. Eftersom jag inte följer det alltid, så har jag missat vad ursäkten i serien var att Charlie försvinenr och den nya snubben kommer in. Vad sa de var orsaken och vem är den nya? Finns det nått klipp när Charlie tar farväl och/eller den nya kommer in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts