KvaddadPadda Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Efter att ha sett ett avsnitt av Lost igår blev jag sugen på att börja kolla. Frågan är bara om det är värt att börja så sent som nu och hur många avsnitt som finns ute. Tell me. Det finns 69 avsnitt ute. 3 säsonger. Ja, det är värt att börja kolla. Lost är ojämnt, det kan gå 3-4 avsnitt utan att något märkvärdigt händer, men när det väl gör det... Säsongsavslutningen i säsong 3 var otrolig. Säsong 4 börjar i februari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Det finns 69 avsnitt ute. 3 säsonger. Ja, det är värt att börja kolla. Lost är ojämnt, det kan gå 3-4 avsnitt utan att något märkvärdigt händer, men när det väl gör det... Säsongsavslutningen i säsong 3 var otrolig. Säsong 4 börjar i februari. har glömt.. Men vad hände i de sista avsnitten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 har glömt.. Men vad hände i de sista avsnitten? Läs härifrån och framåt. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...270&st=2020 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 (redigerad) har glömt.. Men vad hände i de sista avsnitten? Charlie dog. Jin, Sayid och Bernard räddades av Hurley. När Jack och gänget ska anropa den där båten, så kom Locke och högg ihjäl helikoptertjejen från båten. Locke hotade att döda Jack om han anropade båten, men Jack gjorde det iaf och fick svar att det kommer hjälp. Ben är förresten tillfångatagen av Jack och gänget igen. Och så fick man se en framtidsvision där Jack och Kate har lämnat ön, och Jack är helt förstörd för han vill tillbaka. Någon var död också (i framtidsvisonen). Ursäkta om det lät luddigt, men det är vad jag kommer ihåg. EDIT: Hah, Kebabs sätt funkar ju också. Redigerad 11 september, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Charlie dog. Jin, Sayid och Bernard räddades av Hurley. När Jack och gänget ska anropa den där båten, så kom Locke och högg ihjäl helikoptertjejen från båten. Locke hotade att döda Jack om han anropade båten, men Jack gjorde det iaf och fick svar att det kommer hjälp. Ben är förresten tillfångatagen av Jack och gänget igen. Och så fick man se en framtidsvision där Jack och Kate har lämnat ön, och Jack är helt förstörd för han vill tillbaka. Någon var död också (i framtidsvisonen). Ursäkta om det lät luddigt, men det är vad jag kommer ihåg. Tack för din summering, jag upptäckte att jag hade glömt bort lite jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 (redigerad) Charlie dog. Jin, Sayid och Bernard räddades av Hurley. När Jack och gänget ska anropa den där båten, så kom Locke och högg ihjäl helikoptertjejen från båten. Locke hotade att döda Jack om han anropade båten, men Jack gjorde det iaf och fick svar att det kommer hjälp. Ben är förresten tillfångatagen av Jack och gänget igen. Och så fick man se en framtidsvision där Jack och Kate har lämnat ön, och Jack är helt förstörd för han vill tillbaka. Någon var död också (i framtidsvisonen). Ursäkta om det lät luddigt, men det är vad jag kommer ihåg. EDIT: Hah, Kebabs sätt funkar ju också. Jacks pappa lever, med. Spoiler. Redigerad 11 september, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Haha! Vilka olika svar du fick Tac Hehe, minst sagt. Jag litade dock mest på dig, så det blev Entourage. Skaffat avsnitt för tre säsonger nu, du får ta ansvar för att den verkligen är sevärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Hehe, minst sagt. Jag litade dock mest på dig, så det blev Entourage. Skaffat avsnitt för tre säsonger nu, du får ta ansvar för att den verkligen är sevärd. Alltså, den är jävligt lättsam, den går inte på djupet precis, men det är också lite av charmen med den! Prison Break är också bra, för den delen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 Man borde verkligen inte missa Prison Break. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 (redigerad) Man borde verkligen inte missa Prison Break. Jag har faktiskt aldrig sett Prison Break. Men anledningen till det är att jag inte har haft 3:an, och jag tittar i princip enbart på TV-serier på TV så... det har väl inte blivit av. Men har 3:an nu så får väl ta och titta på åtminstone ett avsnitt och se om det känns som att det är värt att se det hela från början. Redigerad 11 september, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2007 (redigerad) Eftersom jag såg Lost för ganska länge sen och gillade det då tänkte jag till. Jag såg några avsnitt, men det blev aldrig av att jag skulle kolla längre på det, men nu letade jag upp avsnittet jag såg sist som var Episod 8 Säsong 2. Och eftersom jag Måndag - Fredag inte göra något annat än läser läxor tänker jag nu plöja igenom allt tills säsong 3 säsongsavslutningen. Redigerad 11 september, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Har böjat se på Dexter. Ganska mörk serie, men jag tror jag gillar den. Avgör efter ett par avsnitt till. Ska se tredje nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 * Listed 33 shows. * Watched 1965 episodes. * Wasted 1 months, 6 days, 2 hours, 45 minutes infront of the screen! Finns med lite allt möjligt. Tänkte börja kolla på en serie som heter "Chuck" och kommer den 24 september. Annars har jag sett: Prison Break Heroes Eureka Kyle XY How I met you mother House My name is Earl Las Vegas Supernatural Scrubs The O.C Freaks and Geeks OZ Friends Jericho Trailer Park Boys Traveler Californication med mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Nu har man sett både Weds säsong 1 och 2. Ska ladda ner säsong 3. För er som kollar på Weeds ; Är 3:e säsongen bättre än 2:a? 2:a säsongen slutade jävligt bra iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 För er som kollar på Weeds ; Är 3:e säsongen bättre än 2:a? 2:a säsongen slutade jävligt bra iaf. Har ju bara gått 5 avsnitt, men jag är inte missnöjd än så länge. Är ju en direkt fortsättning, så det skiljer inte så farligt mycket. -------- 11 dagar kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Eftersom jag såg Lost för ganska länge sen och gillade det då tänkte jag till. Jag såg några avsnitt, men det blev aldrig av att jag skulle kolla längre på det, men nu letade jag upp avsnittet jag såg sist som var Episod 8 Säsong 2. Och eftersom jag Måndag - Fredag inte göra något annat än läser läxor tänker jag nu plöja igenom allt tills säsong 3 säsongsavslutningen. Jag hade fel. Var på Episod 20 på säsong 2. Hur som helst har jag nu lyckats ta mig igenom hela säsong 3 och precis som någon sade så kan det gå flera avsnitt utan att något dramatiskt händer, men när det väl gör det så ör det fantastiskt. Vissa avsnitt är tråkiga och vissa inte, men säsongsavslutningen var ... underbar. Att Jack är helt förstörd och att han vill tillbaka kunde man inte förutspå så enkelt. Och vid Charlies död blev man nästan tårögd, fantastiskt fint. Ah, längtar tills säsong 4 Nu ska jag ta mig igenom en annan serie. Lutar mot House, men kan någon kortfattat berätta vad den handlar om? Orkar inte med wikipedia just nu. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Håller själv på och nöta Heroes säsong 1. Är på avsnitt 3. Riktigt bra hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Jag har börjat kolla på Heros, jag tycker den är ganska bra. Fast inte nästa Lost som dom sa förra året när det starta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Kom precis på att jag har sett nästan alla avsnitt av Boston Public. Fast det var några år sen sist nu. Ruggigt bra serie, det. Någon annan som kollade på det när det gick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Kom precis på att jag har sett nästan alla avsnitt av Boston Public. Fast det var några år sen sist nu. Ruggigt bra serie, det. Någon annan som kollade på det när det gick? Sett några avsnitt, det gick efter något jag kollade på, minns inte vad. ...bra serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts