Frenzy Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Denna handlar ju inte om själva filmen. Det är samma sak med Spel-forumet och Dator & Teknik-forumet. Har man problem med ett spel är det datorforumet och om man vill prata om själva spelet postar man i spel-forumet. Om du säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Aha, där ser man! Hur som helst så är det 1 kr som är priset! Det var inget fel. http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902...;nav_genre=8374 Alright then. Då är allt som det ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Som du sa, kan ha blivit något fel. Har ni otur är det bara texten som är fel och det riktiga priset tas. Men fan vad stämmningar det blir då :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Nu var det där ju en "prisbomb" men det händer att dom gör omedvetna fel också, Gudfadernboxen låg ute en kort stund för 49:-, skulle kostat 499:-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Som du sa, kan ha blivit något fel. Har ni otur är det bara texten som är fel och det riktiga priset tas. Men fan vad stämmningar det blir då :/ Han har redan fått priset i ett brev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Den filmen där han förvarar massa lik i en lägenhet och mördar någon medan dom har en trekant? För mig är den inte värd 1 krona. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Garvar fortfarande! Gick runt och fnissade på jobbet hela dan och när folk undrade varför så .. ja ..det går inte att förklara ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) Garvar fortfarande! Gick runt och fnissade på jobbet hela dan och när folk undrade varför så .. ja ..det går inte att förklara ju -Varför skrattar du? -Jag såg en rolig bild på ett GTAforum! Skulle låta bra. Men bilden var helt klart klockren! Redigerad 21 juni, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Garvar fortfarande! Gick runt och fnissade på jobbet hela dan och när folk undrade varför så .. ja ..det går inte att förklara ju Samma sak här, så fort jag tänker på bilden så börjar jag skratta, kommer nog skratta hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) Man måste väl vara 18 för att handla från CDON? ...min mamma har inte CSN-kort Aja, vet inte om det direkt är en film jag vill se ändå Det är du och inte din mamma som har ett CSN-kort. (Bör ha, får jag väl säga) -Varför skrattar du? -Jag såg en rolig bild på ett GTAforum! Skulle låta bra. Men bilden var helt klart klockren! Hihi, du insåg själv att den där inte blev nåt vidare, va? Redigerad 21 juni, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Garvar fortfarande! Gick runt och fnissade på jobbet hela dan och när folk undrade varför så .. ja ..det går inte att förklara ju Haha, samma här... fast hemma Haha, föreställ dig texten med UT2003-voice xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Tack för tipset! Har beställt 2 st! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Tack för tipset! Har beställt 2 st! Har du verkligen råd med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) Har du verkligen råd med det? Hahaha japp! Eftersom han som ska ha andra filmen får betala portot! http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/metal.gif Redigerad 21 juni, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 blev visst billigare ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 För er som inte sett filmen. http://www.youtube.com/watch?v=O-hUkO13Fy8...php%3Ft%3D49874 Ett måste i allas filmsamling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 För er som inte sett filmen. http://www.youtube.com/watch?v=O-hUkO13Fy8...php%3Ft%3D49874 Ett måste i allas filmsamling. Öhhm. Psykopat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Öhhm. Psykopat? Nej, barnvakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Nej, barnvakt. Ahh, tänkte väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts