Azore Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Passa på att beställa American Psycho för endast 1 kr på Cdon.com, det är högst troligt att det har blivit något fel så skynda på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Om det är sant så är det jävligt billigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Om det är sant så är det jävligt billigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Klockren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Passa på att beställa American Psycho för endast 1 kr på Cdon.com, det är högst troligt att det har blivit något fel så skynda på. Det är inget som har blivit fel, ordinariepris är ju 59:- och sedan är det 98% rabatt. Tvåan kostar ju 69:- ordinariepris, så jag tror inte det är något fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Frakt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Det är inget som har blivit fel, ordinariepris är ju 59:- och sedan är det 98% rabatt. Tvåan kostar ju 69:- ordinariepris, så jag tror inte det är något fel. Kom igen nu, nu har vi ju chansen till den där myskvällen vi har snackat om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Frakt då? Med ett CSNkort slipper man frakten. Kom igen nu, nu har vi ju chansen till den där myskvällen vi har snackat om Men då vill jag minsann ha en riktig film, ingen halvkvalitetsfilm. Det måste finnas en anledning till detta pris, förmodligen att filmen är kass. Nej, när du och jag ska mysa så vill jag se Nalle Puh och Heffaklumpen! Det kan man kalla mys! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Med ett CSNkort slipper man frakten. Man måste väl vara 18 för att handla från CDON? ...min mamma har inte CSN-kort Aja, vet inte om det direkt är en film jag vill se ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Man måste väl vara 18 för att handla från CDON? ...min mamma har inte CSN-kort Aja, vet inte om det direkt är en film jag vill se ändå Det är ju bara att du låter din mamma beställa från cdon och så ger du henne CSNkoden så slipper ni frakten. Teamwork du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Finns det ingen risk att de ändå skulle fakturera för mer när buggen är åtgärdad? Annars har jag fri frakt därifrån så man kanske skulle slå till =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Antagligen har dom något i deras avtal att om priserna är felaktiga så får dom ändra tillbaka. 59 kr är ju inte dyrt det heller dock så det är värt ett försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Det är inget som har blivit fel, ordinariepris är ju 59:- och sedan är det 98% rabatt. Tvåan kostar ju 69:- ordinariepris, så jag tror inte det är något fel. Okej, det var bara min första tanke. 1 kr liksom, är lite väl lågt pris för att vara normalt tycker jag. Finns det ingen risk att de ändå skulle fakturera för mer när buggen är åtgärdad? Annars har jag fri frakt därifrån så man kanske skulle slå till =P Det tror jag inte dom kan göra. Står klart och tydligt vad priset är, att dom gjort en prissänkning samt att summan står i leveransmailet man får. Antagligen har dom något i deras avtal att om priserna är felaktiga så får dom ändra tillbaka. 59 kr är ju inte dyrt det heller dock så det är värt ett försök. Minns iofs inte vad som lyder i avtalet, men man tycker dom får skylla sig själva, om det nu är något som blivit fel. 1 kr är det jag tänker betala i alla fall, inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) Minns iofs inte vad som lyder i avtalet, men man tycker dom får skylla sig själva, om det nu är något som blivit fel. 1 kr är det jag tänker betala i alla fall, inte mer. Nepp, så fungerar det inte. Rent avtalsrättsligt (AvtL 32 §) om det är fråga om ett klart fel/misstag från säljarens sida (vilket det verkar vara) är säljaren inte skyldig att sälja till det pris som angetts. Undantaget är om köparen handlat i god tro men eftersom det är fråga om en så kraftig och orimlig prisreducering är det svårt att anta att ett sådant förhållande föreligger. edit: Hmm.. Blev lite byråkratiskt det där.. Redigerad 20 juni, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Beställde en gång från CDON. Det var något super-hejdundrande erbjudande som lät otroligt bra... sen när posten kom så hade de tagit för ordinarie pris i alla fall. Orkade dock inte bråka då, eftersom det blev billigt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Varför ligger denna tråden i allmänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Varför ligger denna tråden i allmänt?Om du inte är intresserad utav trådarna som ligger i allmänt så behöver du inte titta här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Varför ligger denna tråden i allmänt? Denna handlar ju inte om själva filmen. Det är samma sak med Spel-forumet och Dator & Teknik-forumet. Har man problem med ett spel är det datorforumet och om man vill prata om själva spelet postar man i spel-forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Nepp, så fungerar det inte. Rent avtalsrättsligt (AvtL 32 §) om det är fråga om ett klart fel/misstag från säljarens sida (vilket det verkar vara) är säljaren inte skyldig att sälja till det pris som angetts. Undantaget är om köparen handlat i god tro men eftersom det är fråga om en så kraftig och orimlig prisreducering är det svårt att anta att ett sådant förhållande föreligger. edit: Hmm.. Blev lite byråkratiskt det där.. Aha, där ser man! Hur som helst så är det 1 kr som är priset! Det var inget fel. http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902...;nav_genre=8374 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Med rabattkoden AVIATION så kostar verkligen filmen 1:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts