Kebab Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Jag minns nu att jag hade samma problem för inte så länge sedan.. Då fick jag ladda ner den senaste versionen, SA-MP 0.2.2 R2. Är det den du har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Det var så man skulle göra, ta den alldra senaste varsonen, var många som hade samma problem. off topic: När kommer samp eller mta ut med bättre versoner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bento Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Det var så man skulle göra, ta den alldra senaste varsonen, var många som hade samma problem. off topic: När kommer samp eller mta ut med bättre versoner? Ja det gick ju betydligt bättre! Fy Fään vad roligt det var! När är det dags för match då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
woem Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 hur gör man för att spela san andreas multiplayer......jag har SA MP 0.2.2 jag connectar till nån server och spelet startar men kommer bara till huvudmenyn , trycker jag nytt spel eller ladda så blir det fel och spelet stängs av......nån som vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 hur gör man för att spela san andreas multiplayer......jag har SA MP 0.2.2 jag connectar till nån server och spelet startar men kommer bara till huvudmenyn , trycker jag nytt spel eller ladda så blir det fel och spelet stängs av......nån som vet Du hittar svaret längst upp på den här sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bento Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 (redigerad) Nu har jag kört cops and robbers ett bra tag och det är ett par saker som inte är direkt solklara för mig. Hur gör jag för att som polis gripa någon? När jag skriver in kommandot för att gripa händer det inget. Vad innebär det att ge ngn en "ticket"? Jag trodde att jag som polis bötfällde någon rosa snubbe, men han började lipa som fään. Skrev att jag abusade honom och fan och hans moster... Blir lite trött på alla som tvunget måste döda varandra hela tiden, det måste väl gå att gripa? Så att... Redigerad 23 oktober, 2007 av Bento Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bento Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 sen undrar man förståss om det finns servrar där alla inte springer omkring som galningar?och om det är möjligt att programmera F tangengterna med de komandon som används i SA MPtyvärr verkar forumet ganska dött just nu...sen undrar man förståss om det finns servrar där alla inte springer omkring som galningar?och om det är möjligt att programmera F tangengterna med de komandon som används i SA MPtyvärr verkar forumet ganska dött just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pukzig Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 THANK YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! synd att man int kan spela med load game men plzz om ngn kmr och spelar med mig jag hatar att spela sj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 5 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2008 THANK YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! synd att man int kan spela med load game men plzz om ngn kmr och spelar med mig jag hatar att spela sj Grattis du har precis dragit upp en halv år gamma tråd. GRATTIS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Denieru Skrivet 3 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2008 Hej jag har startat en svensk sörver till samp: ip nr 127.0.0.1:7777 tyvär kommer jag inte kunna hålla den uppe mer en veck pär månad pga jag är inte hemma!!!!! och kan nån tipsa mig hur jag TEX ändrar var man startar. Det är din localhost, och vi kan inte komma åt den. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts