Lancelot Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 Har ni märkt att det sprutar ut eld ur hjulen när man gasar iväg i full fart? asballt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 inte ur hjulen det sprutar ur avgasrören när man växlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 19 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 finns det avgasrör på sidan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 finns det avgasrör på sidan?? det lär ju inte speuta ur hjulen iaf......men jag tror inte det är ur avgasröret heller.....e nog nå extragrejj framför hjulen bara ....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 det lär ju inte speuta ur hjulen iaf......men jag tror inte det är ur avgasröret heller.....e nog nå extragrejj framför hjulen bara ....... Jo det gör det visst!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Ge ta a Vajs Sitty: Det är inte "nån extra grej framför hjulen"! Avgasrören är placerade på sidan, man tyckte väl att det var tufft på 80-talet (speciellt i USA). Förstorar man upp cylindervolymen i en motor och dessutom lägger till turbo, så orkar inte originalförbränningen eller avgasreningen med. Till följd får man att bensin blandas med avgaser, antänds och blåses ut som en liten eldflamma. Jag förstår vad du menar med "extra grej framför hjulen". Sånnt finns att köpa till, men eftersom elden är så pass "tunn" och ljus, så är det troligast en överdimensionerad motor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Ge ta a Vajs Sitty: Det är inte "nån extra grej framför hjulen"! Avgasrören är placerade på sidan, man tyckte väl att det var tufft på 80-talet (speciellt i USA). Förstorar man upp cylindervolymen i en motor och dessutom lägger till turbo, så orkar inte originalförbränningen eller avgasreningen med. Till följd får man att bensin blandas med avgaser, antänds och blåses ut som en liten eldflamma. Jag förstår vad du menar med "extra grej framför hjulen". Sånnt finns att köpa till, men eftersom elden är så pass "tunn" och ljus, så är det troligast en överdimensionerad motor.. Oj va du kan då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts