Henkibojj Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Gör det själv om du tycker den är så jävla bra. Kan ju tilläggas att tidpunkten i GTA 2 är en alternativ framtid sedd från de allrädda och så moralistiska amerikanarna på 50- och 60-talet. Hippies och kommunister har tagit över världen och fordonsdesignen är någon tillspejsad typ av bilarna från den tiden. Wow, de snodde konceptet från Fallout, starkt jobbat Rockstar, verkligen... Och alla FPS har stulit idén från DOOM. Bryr vi oss? Nej. Tycker vi istället att det är bra? Ja. Och är du säker på att R* stal idén, och inte att de bara kom på det samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 (redigerad) Och alla FPS har stulit idén från DOOM. Bryr vi oss? Nej. Tycker vi istället att det är bra? Ja. Och är du säker på att R* stal idén, och inte att de bara kom på det samtidigt? Då får jag gratulera till att Rockstar är jävligt sena då Fallout kom ut 1997 och GTA 2 hm... två år senare? Och jag antar att DMA / Rockstar med tanke på framgången med Grand Theft Auto 1997 hade ett liiite större startkapital för GTA 2 än vad de nykläckta ja, vad de nu hette, hade med Fallout. Så Rockstars skulle egentligen vara först om de kom på idén samtidigt, eller? Men det var dom inte, utan två år sena. Kanske tre år om du smygtittade på förhandsvisningar. Redigerad 6 juli, 2007 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Då får jag gratulera till att Rockstar är jävligt sena då Fallout kom ut 1997 och GTA 2 hm... två år senare? Och jag antar att DMA / Rockstar med tanke på framgången med Grand Theft Auto 1997 hade ett liiite större startkapital för GTA 2 än vad de nykläckta ja, vad de nu hette, hade med Fallout. Så Rockstars skulle egentligen vara först om de kom på idén samtidigt, eller? Men det var dom inte, utan två år sena. Kanske tre år om du smygtittade på förhandsvisningar. Men hur kan du veta att Rockstar började jobba på GTA 2 efter Fallout? Releasedatum har väl inget att göra med vem som började först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 (redigerad) Men hur kan du veta att Rockstar började jobba på GTA 2 efter Fallout? Releasedatum har väl inget att göra med vem som började först? Han är antagligen bannad efter vad jag sett i någon tråd, så han kan nog inte svara på det där längre Redigerad 7 juli, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
justChris Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 Jag vet inte ifall Tibia är rätt liknelse till spelvyn ovanifrån, men det är alltid kul att gå på norstalgitripp och läsa sådant där. Najs En sidnot bara: Fan vad gammal man känner sig! GTA var ju grafiskt sett skiten när det kom ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Avgen_VC Skrivet 22 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2007 Tillbaka =] Jag kan tyvärr inte skriva så mycket just nu för att jag har nyss fått jobbet av att vara en GM på Tales Of Pirates med 200 dollar i veckan =]] Tydlingen e jag bara 13-14 År. Kan inte minnas för jag struntar i min ålder XD! Tänk mig som en fjorton åring =]] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 Tillbaka =] Jag kan tyvärr inte skriva så mycket just nu för att jag har nyss fått jobbet av att vara en GM på Tales Of Pirates med 200 dollar i veckan =]] Tydlingen e jag bara 13-14 År. Kan inte minnas för jag struntar i min ålder XD! Tänk mig som en fjorton åring =]] Visst, jag ska tänka dig som en 14 åring.. Varför ska jag de? Föresten! Som nån annan skrev.. gta london kom efter gta1.. Har själv en utgåva med både gta1 och london 1969 i ett dubbelpack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts