Umberto Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Fallout då? -- GTA GTA III Grim Fandango Monkey Island 3 Mafia NOLF Rome: TW Streets Of Rage FALLOUT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 -- GTA GTA III Grim Fandango Monkey Island 3 Mafia NOLF Rome: TW Streets Of Rage FALLOUT Ah, där kom den! Efterlängtad var den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
misterrr kadahh Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 San Andreas, och så skulle jag försöka undvika spoilers, lyckades inte riktigt med det på en tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Warcraft II tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) Jag är antagligen världens sämsta person när det gäller varva spel, tröttnar oftast halvvägs in - har inte orkat mer än ett par uppdrag in på alla GTA-spel, orkade inte mer efter att Link växte upp i OOC osv. På rak arm kan jag bara komma på ett enda spel som jag hela tiden ville fortsätta spela, och inte kunde sluta spela förrän det var helt klart - och det var Tony Hawk's Underground till GameCube, så jag säger det. Det är ett av de få spel jag varvat över huvud taget. Redigerad 21 juni, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) Vice City och Splinter Cell Redigerad 21 juni, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts