Jump to content

Om ni hade fått spelat om vilket spel ni ville!

ZcruweN
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Kom nu att tänka på GoldenEye till N64, som Colan K nämnde. Jävlar vad roligt det var ~96-97. >_<

När jag tänker efter måste jag nog säga hela min N64-låda med spel. Mario Kart 64, Super Smash Bros. m.fl. Det var tider det! <_< Även Age of Empires (ettan). Det var ett av de första spelen jag spelade på dator. Splinter Cell 1 & 2 också. Fan, ibland önskar jag att man kunde vrida tillbaka tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åhhhhh nu ger du mig en massa minnen. Kom ihåg när jag var liten och sat o spelade Sonic 2 kunnde tillbringa flera timmar fram för det på vårat gamla sega >_<

Captain America var ochså roligt. Men synd att vårat sega är borta :'( Tur är iaf man har Emulator till detta. Ok här är min lista

1. Red Alert 95 <_< Som jag fortsätter änn idag och spelar :shifty: Kom ihåg första gången jag körde RA95. Och kom ihåg hur många timmar jag kunnde sitta på Spy banan med dom goda :P

2. Wild Wild West spelet var ochså roligt o spela.

3. Screamer 2 FY FAN VAD JAG SAKNAR DET!!!! :lol: Älskade köra den där banan som var lite muligt väder länk---->S2 :wub: Kom ihåg hur jag och min kompis spelade lan på det vi kunnde sitta flera timmar fram för det. Försöker få igång det på PC men vet ej hur man gör. Så kan nån hjälpa mig med det skicka PM då.

4. Road Rash :wub: Kom ihåg när jag var liten och spelade kom ihåg när vi köpte det. Sat vid datan då, Då frågade mamma mig vilket spel jag ville ha då fick jag välja mellan Road Rash och nåt annat som jag har glömt namnet på. Själv klart så valde jag Road Rash alltid lika kul att åka o sparka ner kärringar :wub: Sitter och spelar det ochså då och då.

5. Return Fire :wub::wub: Älskar det det spelet har get mig många minnen när man var liten spelar det änn idag ochså.

6. Red Alert 2 sat som fan när jag fick det :wub:

7. Grim Fandango skit roligt ju :wub:

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor