ZcruweN Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Hej Hopp.... nu ska jag förklara hur jag menar här. Jag menar, vilket spel skulle ni vilja spela om helt och hållet, alltså spela som om det vore den första gången igen? Vilket skulle det då vara? Själv så måste jag nog ta och säga The Legend of Zelda : Ocarina Of Time Minns den första gången man spelade det, det var liksom "WOOOOW" och när man fick höra zeldas lullaby för första gången så fick jag faktist en tår i ögat. TOTAL älskade OOT när jag fick spela det. Och jag TOTAL älskar det fortfarande. Nu över till er, vilket skulle spel skulle ni vilja radera alla minnen ifrån och få spela om igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Vice City, lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 ! ! EARTHBOUND ! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 WC3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Själv så måste jag nog ta och säga The Legend of Zelda : Ocarina Of Time Det absolut roligaste spelet jag någonsin har spelat. Säkrad 1:a plats. Super Mario 64 och Vice City ligger inte långt efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Mulle Meck Bygger Bilar, GTA Vice City eller GTA (1). Tror det är dom jag haft grymmast minnen från att spela första gången. Ah Mulle Meck äger ju fan. "Nä men ser man på, en grunka!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Mulle Meck Bygger Bilar, GTA Vice City eller GTA (1). Tror det är dom jag haft grymmast minnen från att spela första gången. Ah Mulle Meck äger ju fan. "Nä men ser man på, en grunka!" Du har så rätt, så rätt. Mulle Meck har man haft många roliga timmar med. ------- Lista nu då på vilka spel jag verkligen hade velat spelat om The Legend of Zelda : Ocarina Of Time Super Mario 64 Bygg (insert random) med mulle meck World Of Warcraft (första känsla i det var underbar) God Of War Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Myst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Fahrenheit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Age of Empires II. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Arc: Twilight of the Spirits För övrigt det bästa spelet jag någonsin har spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Har ingen nämnt Goldeneye!? Skäms på er! Bästa spelet någonsin på konsol och hör sen! http://img502.imageshack.us/img502/1552/goldeneye03er1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Förmodligen GTA3 eftersom jag har förstört storyn genom att fuska mig igenom den några gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Vice City eller Fahrenheit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Gran Turismo 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 http://img521.imageshack.us/img521/512/soonicjp8.pngLÄTT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Svårt att välja ett så jag rabblar upp ett par. Zelda: Ocarina Of Time (N64) Mario 64 (N64) James Bond 007: Goldeneye (N64) GTA3 (PC) Fighting Force (PS) Age of Empires 1 (PC) The Elder Scrolls III: Morrowind (PC) The Elder Scrolls IV: Oblivion (PC) Jag har fortfarande tillgång till mer än hälften av dem, men jag har varken ork eller tid att klara av något av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Mulle Meck Bygger Bilar, GTA Vice City eller GTA (1). Tror det är dom jag haft grymmast minnen från att spela första gången. Ah Mulle Meck äger ju fan. "Nä men ser man på, en grunka!" Åh, Mulle Meck! "Nu har hunden Salka sprunge bort igen. Inte har du sätt'na?" Final Fantasy IX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Fahrenheit och Vice City, samt Metal Gear Solid-trilogin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts