50 cent Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Dumle är även gott. Brukar frysa dom, det är ett hett tips. Det mästa godiset går att frysa, det är kul. Provade det idag, fan va gott! Räcker länge o suuuga på! Mums. Likadant här, Bounty finns överallt. I alla fyra affärer som det finns godis i finns bounty. Här också finns fan överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Bounty Marabou Cocos Ahaaaa! Den har jag faktiskt aldrig sett förrut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Provade det idag, fan va gott! Räcker länge o suuuga på! Mums. Jaaaa! Frysagodis-brorsaaan! Här också finns fan överallt. (Bounty) Inte på våra lokala butiker iaf. Får åka in till stan och titta om dom har där. Ahaaaa! Den har jag faktiskt aldrig sett förrut. Den var god. Ingenting megaspeciellt dock. Jag kommer inte riktigt ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Mums Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Mums http://www.worldwidechocolate.com/sitebuil...rge-280x280.jpg 70% är på gränsen, och 85 är så äckligt. Måste ta små, små tuggor för att inte spy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
goar Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 (redigerad) Håller mig till Marabou! Jag gillar också marabou. Särskilt den där marabou med mandel och havssalt. Redigerad 1 september, 2010 av goar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Goar, inte för att vara elak, men bumpa inte så gamla trådar om du inte har något att tillägga, tex Har någon smakat marabou polka? eller något sånt är relevant, vad du gillar för märke är lite väl orelevant i en 4 år gammal tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 (redigerad) vad du gillar för märke är lite väl orelevant i en 4 år gammal tråd. Nu råkar det vara så att tråden bara är 3,5 år gammal om man räknar från senaste postade inlägg. Redigerad 1 september, 2010 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Majgad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Majgad Usch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts