Juster Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) Okej då ursäkta uttrycket.. Lägga in i skåpet då, förstår du nu lilla kebab? WTF ny sida x) Redigerad 21 juni, 2007 av Juster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Varför gör de så. Slösrei med fin choklad Exakt. Varför slänga? Den chokladen är faktiskt rätt god, för att vara så billig. Bara för er som inte förstår att detta är ironi, säger jag med ett finare ord. "Placera" dom i skåpet, alltså lägga dom i skåpet och inte slänga chokladen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Bara för er som inte förstår att detta är ironi, säger jag med ett finare ord. "Placera" dom i skåpet, alltså lägga dom i skåpet och inte slänga chokladen. Vänta lite här nu... Lägger du den i ditt skåp eller nån annans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Vänta lite här nu... Lägger du den i ditt skåp eller nån annans? Jag placerar dom inte i mitt skåp, äter inte choklad i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Jag placerar dom inte i mitt skåp, äter inte choklad i skolan. Så du köper choklad för att lägga in det i nån annans skåp?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Vänta lite här nu... Lägger du den i ditt skåp eller nån annans? Juster: Ahaa, så de lägger dem där för att.. spara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Så du köper choklad för att lägga in det i nån annans skåp?? Juster: Ahaa, så de lägger dem där för att.. spara? Ni är patetiska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Han FÖRVARAR dom i skåpet. Asså Guuuuuu'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Ni är patetiska Men du skrev ju att du köpte choklad och la in i skåpet, men att du inte åt choklad. Jag förstår inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Men du skrev ju att du köpte choklad och la in i skåpet, men att du inte åt choklad. Jag förstår inte Det var Juster som skrev det, inte Kicken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) Det var Juster som skrev det, inte Kicken. Nä dra på trissor. Det var det inte alls Redigerad 21 juni, 2007 av yo.yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) Nä dra på trissor. Det var det inte alls Euroshopper 4kr på ICA, grabbarna brukar köpa 7-8 st och slänga in i skåpet i skolan. GangstaH! Fast Marabou är väldigt good, vanliga men Daim går också fint! Hemköps egna mörka choklad är också mkt god! Blev du slängd i väggen som liten eller? Och om du menade något annat så gick det inte fram. Redigerad 21 juni, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) Euroshopper 4kr på ICA, grabbarna brukar köpa 7-8 st och slänga in i skåpet i skolan. GangstaH! Fast Marabou är väldigt good, vanliga men Daim går också fint! Hemköps egna mörka choklad är också mkt god! Nä dra på trissor. Det var det inte alls Suck. Quick, jävla Maimstream. Nästa gång när inte uTorrent är igång, då jävlar. Redigerad 21 juni, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Suck. Quick, jävla Maimstream. Nästa gång när inte uTorrent är igång, då jävlar. Okej det var väl det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) Okej det var väl det då DU SKA QUOTA MIG FÖR FAN! @x_simpa_x: Jag har också igång uTorrent. Redigerad 21 juni, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 DU SKA QUOTA MIG FÖR FAN! . Förlåt för att jag inte såg dig då. Och nej jag blev inte slängd i väggen som liten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Förlåt för att jag inte såg dig då. Och nej jag blev inte slängd i väggen som liten? Tydligen är du inte så säker på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Tydligen är du inte så säker på det. Jag tyckte bara det var en konstig fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Jag tyckte bara det var en konstig fråga Finner inget konstigt med den, jag blir ställd den näst intill varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Finner inget konstigt med den, jag blir ställd den näst intill varje dag. Det är väl visst konstigt att fråga nån om den personen blev slängd i vägge som barn. Fast du kanske blev det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts