okka Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Hej! Detta är SUPERVIKTIGT! Snälla, hjälp mig att finna den underbara kepsen som Chris Lowe från Pet Shop Boys brukade ha på sig under åttiotalet som det står BOY på med stora bokstäver! Det är den perfekta presenten till min pappa, som fyller år strax. Nu börjar jakten! Det kommer bli skitsvårt, men det är en utmaning! Rensa internet. Sök i alla vråar. Den måste finnas någonstans! Tack på förhand, okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Googlade som fan men kunde tyvärr inte hitta något. Kanske kan du själv pilla ihop en liknande på en hemsida där man får skapa sina egna tryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Ett steg närmare!!! Märket heter BOY LONDON. Kom igen, ut och jaga! VI MÅSTE FINNA KEPSEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Det verkar vara lite dåligt med såna kepsar just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) Finns på deras hemsida här. Var man köper den vet jag dock inte. *edit* Men skicka dom ett email kanske. sur@boylondon.com Redigerad 20 juni, 2007 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Grejen är att BOY London är ett ganska dött märke. Jag har skickat ett mail, men tror verkligen inte att det går att få tag i kepsen därifrån. Men, som sagt, ett mail är skickat! Fortsätt sök, allesammans!!! Vi ska greja det här! Jag utlovar en fet bonus till personen som finner den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Här finns Boy London-kepsar. Skicka ett mail och se om dom kan ta in även en sådan keps du vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Denna kanske funkar annars som en fin present.. Hittar inget på ebay heller, å där brukar verkligen allt finnas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) Här finns Boy London-kepsar. Skicka ett mail och se om dom kan ta in även en sådan keps du vill ha. Jag har nu skickat ett mail till de blå bananerna, men hoppet är litet! Värt ett försök, åtminstone. Tack för tipset! Fortsätt, mina vänner, fortsätt!!! VI SKA FINNA DEN! Ferkurz: Jo, jag borde kanske köpa den istället. Jag ska skriva ner det på handen och sova på saken. Om den somnar så skiter jag i det. Redigerad 20 juni, 2007 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Upp! Det är allvar, killar. Jag har inte fått svar på något av mina mail. Vi måste fortsätta jaga! Det är fortfarande aktuellt! Nu mer än någonsin! Heja! Heja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 När fyller han år? Underlättar lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 I nödfall kan du ju trycka en själv men det är ju självklart inte samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Ah, nu kom jag och tänka på det igen; En sådan keps vill jag ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Ah, nu kom jag och tänka på det igen; En sådan keps vill jag ha! Nu är vi två! Tempo tempo!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Som sagt. När fyller han år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Jag kastade ut frågan på OiNK, möjligt att de har svaret på din request. För er som är medlemmar: http://oink.cd/forums.php?action=viewtopic&topicid=90955, men jag lovar att hålla koll på tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Jag kastade ut frågan på OiNK, möjligt att de har svaret på din request. För er som är medlemmar: http://oink.cd/forums.php?action=viewtopic&topicid=90955, men jag lovar att hålla koll på tråden Prova fråga i Power User-forumet också, där får man mer hjälp (eftersom man är "speciell"). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Prova fråga i Power User-forumet också, där får man mer hjälp (eftersom man är "speciell"). Gör det själv, jag är inte Power User =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Jag kastade ut frågan på OiNK, möjligt att de har svaret på din request. För er som är medlemmar: http://oink.cd/forums.php?action=viewtopic&topicid=90955, men jag lovar att hålla koll på tråden Tack så mycket, det borde jag tänkt på! Skrev ett svar till en icke-troende i tråden nyss. Jag är bwoy, btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 (redigerad) Tack så mycket, det borde jag tänkt på! Skrev ett svar till en icke-troende i tråden nyss. Jag är bwoy, btw. Mé, så oseriösa de var. R2D2, kan inte du fråga i Power User-forat? Edit: bwoy, du var ju också Power User! Join date 2005-01-15, det var det värsta. Redigerad 14 juli, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts