Officer Hernandez Skrivet 1 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2007 Jag köper. Laddar inte ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2007 (redigerad) Det var höga siffror av dem som laddat ner, och vi skall befinna oss på en gtasajt? Redigerad 11 augusti, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Det var höga siffror av dem som laddat ner, och vi skall befinna oss på en gtasajt? Vad har det med saken att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Vad har det med saken att göra? Det är väl lagom uppenbart vad han syftar på, riktiga fans av en serie borde betala för spelen för de borde vara medvetna att de kommer älska spelet, och därmed anse det vara värt att betala för spelet för att stödja utvecklarna och sen kan det vara trevligt att ha manualen, boxen och kanske några extra saker om man köper Collectors Edition t.e.x. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2007 Köpt alla tre spel i 3D-serien till PC, precis som det ska vara. Kommer även köpa GTA IV's Special Edition-pack till Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Räknas det att ladda ner om man har laddat ner från Rockstars Hemsida? Dvs GTA1 och GTA2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Räknas det att ladda ner om man har laddat ner från Rockstars Hemsida? Dvs GTA1 och GTA2? Nej. Det var inte det som var tanken eftersom GTA1 och GTA2 nu mera är gratis. Syftar på om man laddade ner dem då de inte var gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtasas Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Har fått tre av tre spel. GTA: SA. GTA: VC. GTA III. Fick alla samma dag av samma person; min polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Omikron Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Jag har inte varit olaglig när det gäller införskaffandet av något gta-spel, tycker dessutom att det verkar ganska besvärligt att leta reda på dem på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tryd3r Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Har laddat ner två stycken, har köpt alla nu men: Mitt GTA SA gick sönder och ville inte köpa ett till. Laddade ner LCS för att se om det var någonting bra innan jag köpte det. Jag kommer i framtiden alltid köpa alla GTA spel. Köper för övrigt alla spel vars tillverkare jag vill stödja, GTA. GH, RB, CIV e.t.c. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Äger alla om man inte räknar med stories-spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Har köpt alla till PS2 och PS3 förutom LCS. GTA III brände jag av en kompis så min röst faller på 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GeneraaL Skrivet 23 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2009 Haha, missade att frågan var hur många man hade laddat ner, trodde det var hur många av spelserien man hade. Men 3 stycken har jag. GTA 2, 3 och San Andreas. Köpt 2an och 3an. Snart köper man 4an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 6 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2009 Har köpt dom alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 (redigerad) Har köpt GTA1, III, VC, SA, LCS, VCS, IV. Redigerad 7 juni, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LEGALISERA_MARIJUANA Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Har faktiskt bara köpt ett enda gta-spel, har kvar min original gta1 skiva från 1997 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts