Cyper Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Ja, en undersöknings som skall ta reda på hur många som faktiskt laddar ner. Nej, det är inget uppmaning till warez. Ta ansvar själva för det ni skriver. VOTE: 0, jag köper alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Har köpt alla GTA-spel, men har ett nedladdat och det är Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Avgen_VC Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Har laddat ner alla utom San Andreas för jag kan inte spela de Desutom sparar jag pengar till en PS3 så jag sedan kan köpa alla GTA spelen och göra en kollection Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Jag har köpt alla. En äkta GTA-fan laddar aldrig ner spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 3. Har laddat ner 1:an och 2:an från Rockstars hemsida. Vice City är också nedladdat, men inte från Rockstar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Avgen_VC Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Jag har köpt alla. En äkta GTA-fan laddar aldrig ner spelen. Quattro. Klart att du inte laddar ner p.ga du har PS2 :S när jag får råd till en PS3 / Xbox360 så e de klart jag ska köpa alla P.S De går ladda ner från nätet till PS2/PS3/Xbox eller vilken annan komsol som helst men de tar väldigt mycket minne på datorn och behöver crackad spelkonsol :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 0, däremot "lånade" jag Vice city av en kompis. Han har fortfarande inte fått tillbaks det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Köpt 3 stycken, laddat hem 5. Ja, jag är medveten om att det står "i 3D-serien" i pollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Har köpt alla. Eller jag laddade ner GTA 2 lagligt från Rockstars hemsida för ett tag sen. Men annar har jag bara köpt. Det är bara svni som laddar ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 1 ½ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Vote: 3 Har köpt GTA III, Vice City och San Andreas till Ps2. Men har också laddat ner samtliga till PC för stunting och online spelning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 Har köpt alla spelen, från Gta1 till Gta VCS, köpte faktiskt Gta1 en gång i tiden för 349kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Har köpt alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 2. GTA 3 lånade jag av en kompis och San Andreas är.. ja ni vet. (Fast SA fick jag av en kompis så jag får skylla på honom. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 En kompis laddade ner GTA3 när det var nytt, men jag sonade mitt brott genom att köpa det för en hundring nyligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 28 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2007 Jag har aldrig laddat ner ett spel i hela mitt liv och jag kommer aldrig att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2007 Jag har aldrig laddat ner ett spel i hela mitt liv och jag kommer aldrig att göra det. Inte jag heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
justChris Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Jag har LCS/VCS köpta till PSP, GTAIII köpt till PC, och VC och SA till PS2, men jag har kanske kommit över VC/SA till PC, eftersom ifall jag ska vara ärlig så gillar jag att spela på PC mer. Det är väl egentligen inte moraliskt sett fel av mig när jag äger spelen redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2007 Jag har LCS/VCS köpta till PSP, GTAIII köpt till PC, och VC och SA till PS2, men jag har kanske kommit över VC/SA till PC, eftersom ifall jag ska vara ärlig så gillar jag att spela på PC mer. Det är väl egentligen inte moraliskt sett fel av mig när jag äger spelen redan? Det är endast du som kan avgöra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts