Hultenius Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 IPB 2.3 är nu, efter mycket tuggande, installerat. Uppdateringen innehåller en mängd bugfixar, men det viktigaste är prestandavinster. Eventuellt kan ni märka att forumet är lite/marginellt snabbare att ladda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Jättehärligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Jättehärligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Gick fortare än jag trodde, Tummen upp för våran aktive admin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Najjs! Offtopic: gaah jag som hade sugit mig fast vid skärmen så klarar jag ändå inte av att bli först... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Snabbt jobbat! Hann inte ens märka av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Har även lagt till "Inktomi Spider" på sökmotorlistan, så antalet gäster lär minska markant (iaf 20-30). Tyckte väl att det var konstigt med den senaste tiden enorma ökning av gäster, speciellt då det var 50-60 gäster mitt i natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Har även lagt till "Inktomi Spider" på sökmotorlistan, så antalet gäster lär minska markant (iaf 20-30). Tyckte väl att det var konstigt med den senaste tiden enorma ökning av gäster, speciellt då det var 50-60 gäster mitt i natten Vad innebär egentligen: "Inktomi Spider" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Najjs! Offtopic: gaah jag som hade sugit mig fast vid skärmen så klarar jag ändå inte av att bli först... In your face Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Superb, går lite snabbare nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Mycket bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Phail >: Vad jag vill ha sagt är att den ledsna smileyn inte fungerar. :'( Redigerad 20 juni, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Hett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Phail >: Vad jag vill ha sagt är att den ledsna smileyn inte fungerar. :'( Det är ett dolt meddelande till dig att du ska vara gladare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Det är ett dolt meddelande till dig att du ska vara gladare.Hur fan ska jag kunna vara glad om jag inte får gråta på forumet? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) *glöm det* ...såg nu. Redigerad 20 juni, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Gräjjt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Jag kan gråta. http://www.gtasajten.com/forum/style_emoticons/default/crying.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Bra jobbat. Räckte ju inte mer än ca. 9 timmar. http://www.gtasajten.com/forum/style_emoticons/default/crying.gif Fungerar fint, ni måste bara skriva in hela url-länken. Fast det vore ju bättre om det kunde fixas så fort som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts