felshoe Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Hoppsa att det är hyffsat grått och regnigt nästan hela tiden. Nej tvi vale. Jag ser fram emot ett klimat som påminner om varma sommardagar i New York, dock med regnskurar lite då och då, precis som i tidigare spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Spela, jag vene riktigt va det första jag kommer göra, antagligen ett uppdrag... Har heller inga förväntningar inför spelet utan att jag litar på att rockstar kommer göra ett grymt GTA. they always do?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RasmusN Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Jag kommer kolla vilka utryckningsfordon det finns Det jag hoppas på är: Polisbil Ambulans Brandbil Civilpolisbil FBI Rancher FBI Washington eller liknande Dessa är jag mest intresserad av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Det första jag kommer göra är att köra över någon bara för att se hur ragdollfysiken är! Har velat ha ragdollfysik till GTA sen GTA3 kom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Det första jag ska göra är att slå ihjäl den fösta jag ser (om det inte är en polis ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Det första jag ska göra är att slå ihjäl den fösta jag ser (om det inte är en polis ). I GTA spelar det ingen roll om det är polis eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 I GTA spelar det ingen roll om det är polis eller inte Jo, man vill ju inte bli busted det första man blir. Tänk om polisen har en skitbra slagteknik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 grattis du lät lite rolig men aja. Så fort jag får Grand Theft Auto IV så tror jag att jag gör den första uppdraget sen kanske jag kollar runt lite men inte allt sen går jag nog och fortsätter uppdragerna. Jag lär känna staden efter hand ^^. Och klart så tror jag att man inte kan komma till alla öarna direkt så innan jag kan komma till nästa ö så slår jag vad om att jag har lärt känna den första väldigt mycket det finns bara en ö i gta IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 det finns bara en ö i gta IV Det vet vi absolut ingenting om. Det är garanterat mer än en ö. Och det behöver inte bara var en ö, det kan vara som i GTA III också, fastland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Det första jag ska göra är att slå ihjäl den fösta jag ser (om det inte är en polis ). Äntligen någon som är som jag .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Det vet vi absolut ingenting om. Det är garanterat mer än en ö. Och det behöver inte bara var en ö, det kan vara som i GTA III också, fastland. Om det nu är helt fastland, kommer det då vara avgränsat med en oändlig skog (som i Pirates!) eller med "invisible wall". Jag tycker det hade vart snyggare om det vart som i SA, med oändligt med vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Jag tycker att det ska vara en osynlig vägg. Oändligt med vatten åt alla håll ser löjligt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Jag tycker att det ska vara en osynlig vägg. Oändligt med vatten åt alla håll ser löjligt ut. Bättre med oändligt med vatten imo. Är det en osynlig vägg med resten av staden bakom skulle det väl inte vara så roligt? En hel stad som man vill utforska, men som man inte slipper till. Oändligt med skog skulle kanske inte heller passa in så bra med tanke på att det är New York. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Bättre med oändligt med vatten imo. Är det en osynlig vägg med resten av staden bakom skulle det väl inte vara så roligt? En hel stad som man vill utforska, men som man inte slipper till. Oändligt med skog skulle kanske inte heller passa in så bra med tanke på att det är New York. *Liberty City. Skulle hur som helst inte passa. Bättre och friare att ha som i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 (redigerad) Bättre med oändligt med vatten imo. Är det en osynlig vägg med resten av staden bakom skulle det väl inte vara så roligt? En hel stad som man vill utforska, men som man inte slipper till. Oändligt med skog skulle kanske inte heller passa in så bra med tanke på att det är New York. Annars är det ju en idé med någon form av tunnel ut från stan, med vägarbete i. Eller helt enkelt en stängd tunnel! Tänker på GTA III framför allt.. EDIT: Stavfel Redigerad 8 november, 2007 av Lofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Jag tycker att det ska vara en osynlig vägg. Oändligt med vatten åt alla håll ser löjligt ut. Du ser löjlig ut, skämt o sido -Va det ett skämt? -Ja! -Säker? -Nej Med en osynlig vägg känns det ju mindre friare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zezam321 Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Hmm det första ... Ähh det första jag ska göra när spelet kommer ut till dator är att ladda ner de .... Sen i spelet så ska ja nog göra uppdrag som i alla andra gtan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Hmm det första ... Ähh det första jag ska göra när spelet kommer ut till dator är att ladda ner de .... Sen i spelet så ska ja nog göra uppdrag som i alla andra gtan Det kommer inte till dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Det kommer inte till dator. Och hur vet du det? Alla gtaspel änsålänge har kommit på dator, så det är inte omöjligt att det här också kommer om nåt år... Första jag ska göra är att sno en bil, köra runt i stan och titta på allting som händer runt omkring, pressa grafiken och märka alla små roliga saker. Sen ska jag köra över så mycket folk jag kan, se ragdoll fysiken och testa poliserna hur dom fungerar. Sen blir det uppdrag, uppdrag och mer uppdrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Och hur vet du det? Alla gtaspel änsålänge har kommit på dator, så det är inte omöjligt att det här också kommer om nåt år... LCS och VCS kom inte till dator. Jag tror inte att GTA IV heller gör det, på grund av nedladdningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts