CHARLIE-SHEEN Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 (redigerad) Bronx? Coney Island? Så vitt jag vet så har de andra namn i spelet. Så vitt jag vet så vet han säkert inte vad de kommer heta i spelet och kallar dem därför vid sitt rätta namn kkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaabbbbbbbblllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmm viikkkkeeenn diiiiiiiiiiiiiiizzzzzzzzzzzzzz Redigerad 22 september, 2007 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Grabben har inte ens varit här ett dygn ännu, men han lär väl få sig själv bannad till ikväll om han fortsätter xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Grabben har inte ens varit här ett dygn ännu, men han lär väl få sig själv bannad till ikväll om han fortsätter xD Det är teoman, och han har redan blivit bannad. Vore trevligt om herr admin eller fru moderator skulle kunna editera bort skitet i inläggt så att man slipper ha en fuckad webläsare, alternativt ta bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-terminator- Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 vilken dum liten jävel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bob-Marley Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 vilken dum liten jävel... jag håller med hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 (redigerad) jag håller med hehehe Är du här igen teoman? Feel free to kolla hans IP-adress. Visst är det teoman, gämför profilerna och du skall se - rapporterad. Redigerad 1 oktober, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 jag håller med hehehe Samma IP som -termometer- och allting. Gulligt jobbat, kisen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Göra några uppdrag, så man lär sig "the basics". Sen så ska jag se mig om lite, döda lite och fixa lite allmänt kaos. Sen tillbaka till storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Leta upp och sno en polisbil, bli av med polisen, cruisa runt i stan (eller "utryckningskörning") och lära mig staden lite. Sen ska jag börja med uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Jag ska sega mig igenom första uppdraget tills man kan spara, och därefter ska jag släcka liv i enorma mängder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Samma IP som -termometer- och allting. Gulligt jobbat, kisen. Haha, du slår ju nästan Renard! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Han är verkligen så smart så att han skriver samma födelsedatum,adress och ålder på alla andvändare han skapar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Kommer göra de första uppdragen, samtidigt som jag förhoppningsvis drägglar som en galning Sedan kommer jag nog köra taxiuppdrag eftersom man lär sig staden fruktansvärt bra och det underlättar sen när man fortsätter med story Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GangsterMan Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 dra farm den gamlee kuken och dra en handtralle och förhoppningsvis komma på skivan BOY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 dra farm den gamlee kuken och dra en handtralle och förhoppningsvis komma på skivan BOY teoman har blivit rapporterad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Tror inte jag ens kommer pröva detta spel, då jag knappast har råd med varken ett Fläskbox 360 eller Gaystation3. Och min dator lär väl brinna upp under installationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Tror inte jag ens kommer pröva detta spel, då jag knappast har råd med varken ett Fläskbox 360 eller Gaystation3. Och min dator lär väl brinna upp under installationen. Värst vad du var glad idag då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Värst vad du var glad idag då Va? Jag säger bara den dystra sanningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Va? Jag säger bara den dystra sanningen. Bah, alltid ska det handla om pengarna va? Skaffa ett sommarjobb! Efter det har du förmodligen tjänat ihop tillräckligt för att kunna köpa både Gta IV och Ps3. Om inte så får du väl skrapa ihop resten på småjobb hemma, alt. Be dina föräldrar om hjälp. Så svårt är det faktiskt inte att tjäna pengar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 (redigerad) Första ska jag gå igenom manualen och karten lite smått, sedan ska jag pussa skivan och stoppa in den I min då nya PS3. Då jag stoppar in den måste den vara helt ''rakt''. Det måste göras.. Kommer att lova mig själv att inte tok spela dag och natt, men det kommer jag inte att hålla. Blir antagligen att göra några uppdrag innan man utforskar, eller klara ut och få alla grejer i spelet innan man börjar leka runt. Har typ tvångstankar - Måste öppna alla möjligheter innan jag kan spela fritt. Edit: Sen som Mankan sa kommer jag att köra taxi för att lättare lära mig det nya Libert City.. Libety City! Hoppsa att det är hyffsat grått och regnigt nästan hela tiden. Redigerad 24 oktober, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts