Cyper Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Det här med konsol istället för PC, vettu Det är nog säkerligen värt pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Det är nog säkerligen värt pengarna. För vissa är ett spel inte värt ett par tusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 För vissa är ett spel inte värt ett par tusen. Precis. Det är inte et billigaste sättet att skaffa spelet på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Om jag nu nånsin kommer få möljigheten att spela/skaffa/whatever GTAIV så..... Köra hela storyn, sen fre roama, tycker faktist att GTA har förlorat sin charm och det är inte precis något som lockar mig längre =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Varför inte?Jag har ingen konsoll, min dator är piss för dagens spel (Kommer det till PC? Jag har verkligen ingen koll) och jag har inga vänner som är ekonomiskt oberoende som jag kan snylta på. That's life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Jag har ingen konsoll, min dator är piss för dagens spel (Kommer det till PC? Jag har verkligen ingen koll) och jag har inga vänner som är ekonomiskt oberoende som jag kan snylta på. That's life. Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Då är det väl bara att skaffa en konsoll! Man kan ju köpa fler spel än ett. Man behöver ju inte tjacka ett PS3 eller dyl bara för IV. Det finns många spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Ta ett steg med gubben. Vad annars? XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Ta ett steg med gubben. Vad annars? XD ''Gubben''. Så gammal är han inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Ta ett steg med gubben. Vad annars? XD Trycka på Start, daah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Det första man gör i IV är att spela IV punkt slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2007 Eeh.. Döda nån/nåt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Eeh.. Döda nån/nåt!! Värst vad du va blodtörstig. Kör God of War först. Där får du garanterat döda nån/nåt. Men du har rätt. Jag ska också slakta i IV så fort jag får chansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 (redigerad) Ska lägga in ett odödlig fusk och alla vapen... sedan ska jag varva IV jätte snabbt och sedan spamma sönder forumet om hur grym jag e på gta. Ellere så ska jag göra som vanligt... köra några uppdrag.. sedan se mig om lite.. sedan göra några uppdrag till.... bara för attfå njuta så mycket som möjligt av detta spel som garanterat kommer att ge mig nutning. Redigerad 14 september, 2007 av Mr_Dufus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2007 (redigerad) Ska lägga in ett odödlig fusk och alla vapen... sedan ska jag varva IV jätte snabbt och sedan spamma sönder forumet om hur grym jag e på gta. Ellere så ska jag göra som vanligt... köra några uppdrag.. sedan se mig om lite.. sedan göra några uppdrag till.... bara för attfå njuta så mycket som möjligt av detta spel som garanterat kommer att ge mig nutning. Då skulle du möjligtvis behöva använda tiden i skolan extra mycket för att kunna förbättra din stavning tills Grand Theft Auto IV släpps. Antar att du inte komma gå till skolan på ett par veckor efter releasen. Redigerad 14 september, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2007 Då skulle du möjligtvis behöva använda tiden i skolan extra mycket för att kunna förbättra din stavning tills Grand Theft Auto IV släpps. Antar att du inte komma gå till skolan på ett par veckor efter releasen. ABO! Jag ska ta mig en titt runt stan, hitta några schyssta kvarter som jag ska lägga på minnet och pröva massa olika bilar. Sen måste jag se efter ifall man kan använda blinkers! Det har alltid varit en liten detalj som jag har stört mig på otroligt mycket. Att dom inte har funnits i tidigare spel alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 ABO! Jag ska ta mig en titt runt stan, hitta några schyssta kvarter som jag ska lägga på minnet och pröva massa olika bilar. Sen måste jag se efter ifall man kan använda blinkers! Det har alltid varit en liten detalj som jag har stört mig på otroligt mycket. Att dom inte har funnits i tidigare spel alltså. Då är Saints Row något för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Det första jag kommer gör är att Sno en en bil och åka till Bronx och kolla möjligheterna , döda lite och sånt. och om Bronx är stängt åker jag till Coney Island Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2007 Det första jag kommer gör är att Sno en en bil och åka till Bronx och kolla möjligheterna , döda lite och sånt. och om Bronx är stängt åker jag till Coney Island Bronx? Coney Island? Så vitt jag vet så har de andra namn i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 19 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2007 Så vitt jag vet så vet han säkert inte vad de kommer heta i spelet och kallar dem därför vid sitt rätta namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts