Eazy e Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 om det blir mos ansikte och skit om man hoppar från tak ska jag göra det typ en vecka. E det möjligt att det bblir det? mmmmmmmmmmm. jag känner den där Teoman som alla pratar om. hane ingen gangster som han säger men han känner jävligt många i alby men e inte speciellt kriminell..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 om det blir mos ansikte och skit om man hoppar från tak ska jag göra det typ en vecka. E det möjligt att det bblir det? mmmmmmmmmmm. jag känner den där Teoman som alla pratar om. hane ingen gangster som han säger men han känner jävligt många i alby men e inte speciellt kriminell..... Vem sa du att pratar om teoman sa du? Han har inte varit här på ett tag, och när du nu sa på det där viset så stärkte du bara mina tankar om att du och teoman är samma person. Ni är båda invandrare, skriver lika dåligt, ungefär samma attityd m.m... Och det är klart att du känner dig själv, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Klart det är samma person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 dom flesta invandrare e kaxiga skriver dåligt och stavar dåligt ni e alla idioter för attt det finns två invandrare så tror ni att dete samma person. sluta gå offtopic o tjata om teoman. tror ni att ansikten och sånt kan mosas om man kör över dom med bil eller tank eller nåt?asså på gta iv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Ja, du e Teoman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 dom flesta invandrare e kaxiga skriver dåligt och stavar dåligt ni e alla idioter för attt det finns två invandrare så tror ni att dete samma person. sluta gå offtopic o tjata om teoman. tror ni att ansikten och sånt kan mosas om man kör över dom med bil eller tank eller nåt?asså på gta iv Vad är det för fel på dig igentligen? Det var ju DU som började snacka om Teoman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Kör alla uppdrag Fre roam har man tid med när man är klar med resten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 okay visst jag e teoman(ironisk). Men kan ni sluta tjata om det nu och gå ontopic igen. Tror ni att det kan bli mosat ansikte på gubbar i gta iv om man kastar ner dom från tak eller kör över med pansarvagn eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Tror ni att det kan bli mosat ansikte på gubbar i gta iv om man kastar ner dom från tak eller kör över med pansarvagn eller nåt Kanske, det vore faktiskt rätt så coolt teo.. ährm Eazy e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 okay visst jag e teoman. Men kan ni sluta tjata om det nu och gå ontopic igen. Tror ni att det kan bli mosat ansikte på gubbar i gta iv om man kastar ner dom från tak eller kör över med pansarvagn eller nåt Ingen nyhet, alla vet det. No måre åfftåpich får everyåne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 okay visst jag e teoman(ironisk). Men kan ni sluta tjata om det nu och gå ontopic igen. Tror ni att det kan bli mosat ansikte på gubbar i gta iv om man kastar ner dom från tak eller kör över med pansarvagn eller nåt "Eazy-E can eat a big fat dick..." - Snoop Dogg Ontopic: Nån skrev nåt om att alla funktioner och sånt borde vara upplåsta från början...tycker absolut inte det. Det känns ju mycket skönare när man äntligen kan använda ett visst fordon eller vapen efter nåt svårt uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 snoop dogg ville vara men i nwa men fick inte det för eazy e då blev han ledsen som den bögen hane och då börja dom brålka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 snoop dogg ville vara men i nwa men fick inte det för eazy e då blev han ledsen som den bögen hane och då börja dom brålka Mja...det var nog inte riktigt så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 (redigerad) Hehe, blir väl som vanligt. Börjar med uppdraget man får, fixar 100% och sedan ha lite kul med polisen. Avinstallera spelet och sedan repetera 5 gånger. Lägg spelet på hyllan och gör om allt om ett år. UTAN FUSK. Redigerad 16 juli, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 (redigerad) Gå mot en öppen plats, utbrista "nu behöver vi en bil och en boy" för mig själv varpå närmaste medborgare antastas och jag stjäl en bil för att prova hur det är att köra över folk, något som tappade charmen i GTA 3. Leta efter vapen, krascha bilar, the works. Givetvis efter det obligatoriska första uppdraget. Redigerad 16 juli, 2007 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nilsson Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 göra som i san andreas : klara till 100 % med kompis, klara storyn ensam ca 5 gånger och därefter löpa lite amok, och sen varva spelet en gång varje sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Den här topicen får mig att uppskatta att Teoman är borta för gott. Ville bara säga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Den här topicen får mig att uppskatta att Teoman är borta för gott. Ville bara säga det.Grr. Jag vill ha dig! NU! Minns inte om jag skrivit här, men om jag har gjort det så står det nog om att jag ska ta livet av Niko på alla möjliga vis, och sedan köra ordentligt. Om jag skaffar IV, vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Om jag skaffar IV, vill säga. Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Varför inte? Det här med konsol istället för PC, vettu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts