Cyper Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Så har det väl aldrig varit i Gta? Var du ironisk? Nä, verkligen inte. I San Andreas fanns inte exempelvis svävaren från början. Du kunde inte heller gå I flygplatsen på vanligt sätt. Sådant är bara jobbigt. Inte fan skall delar av staden vara avstängd från början heller. Samma medd affärer och andra byggnader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Var du ironisk? Nä, verkligen inte. I San Andreas fanns inte exempelvis svävaren från början. Du kunde inte heller gå I flygplatsen på vanligt sätt. Sådant är bara jobbigt. Inte fan skall delar av staden vara avstängd från början heller. Samma medd affärer och andra byggnader. Men tex Vc, där var det låst mellan öarna. I Sa fick man dock bara stjärnor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Men tex Vc, där var det låst mellan öarna. I Sa fick man dock bara stjärnor Samma det. Orka ränna runt med efterlysning. Går endå inte att spara någonstans då heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Atackera nån stackare och pröva fighting systemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Men tex Vc, där var det låst mellan öarna. I Sa fick man dock bara stjärnor Nej, alla broar var stängda i SA. Men man kunde ju simma över till de andra öarna, och då blev man efterlyst. Måste fråga en liten fråga, även om det är off-topic. Varför är broarna avstängda i SA? Vad är orsaken? Har aldrig fattat det. I Vice City var det ju någon stormvarning som väntades, och i GTA III blev ju den ena sprängd i början och den andra var sönder. Men SA...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Oj! Ser man på, jag har inte skrivit om första saken jag kommer att göra. Först kommer jag gå och kolla på kvarteret där man startar, pröva slå ner någon och sedan försöka slå ner någon med vapen så jag får ett vapen för att sedan provskjuta. Sedan gå och spara om man kan det just då och sedan gå till första uppdraget. Mellan alla uppdragen kommer jag naturligtvis se mig runt i det nya Liberty City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Nej, alla broar var stängda i SA. Men man kunde ju simma över till de andra öarna, och då blev man efterlyst. Måste fråga en liten fråga, även om det är off-topic. Varför är broarna avstängda i SA? Vad är orsaken? Har aldrig fattat det. I Vice City var det ju någon stormvarning som väntades, och i GTA III blev ju den ena sprängd i början och den andra var sönder. Men SA...? Låter väldigt konstigt, men broarna är stängda för att CJ inte får ränna runt vart han vill för Tenpenny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Låter väldigt konstigt, men broarna är stängda för att CJ inte får ränna runt vart han vill för Tenpenny. Så du tror på fullaste allvar att broarna är stängda för att en man inte får komma ut ur staden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Låter väldigt konstigt, men broarna är stängda för att CJ inte får ränna runt vart han vill för Tenpenny. Visst man får ett talefon samtal om att man inte får lämna staden. Men det har ingenting med broarna att göra. Man blir bara efterlyst så fort man lämnar staden och åker till en annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Jag tänker göra första uppdraget, sen springa runt och chilla bara:D typ sno bilar, skjuta snutar, o typklättra upp för nåt hus och hoppa ner o dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Så du tror på fullaste allvar att broarna är stängda för att en man inte får komma ut ur staden? Det är just det som låter så konstigt. Vi vet varför man blir efterlyst, men inte varför broarna är stängda. Dåligt väder I hela staten, eller? Skulle vara kul att veta varför dem är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Det är just det som låter så konstigt. Vi vet varför man blir efterlyst, men inte varför broarna är stängda. Dåligt väder I hela staten, eller? Skulle vara kul att veta varför dem är det. De säger väl någonting om det på radion, typ oväder eller något liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 (redigerad) Det första jag gör är det första uppdraget. Prövar en bil, sen föjer jag storyn tills jag låst upp hela LC (om det funkar så). Efter det så spelar jag fritt. Hoppas verkligen inte att delar av staden är låst eller att möjligheterna är begränsande. Detta resulterar att jag gör som med San Andreas - Klarar storyn på 2-3 dagar. That sucks. Jag vill ha alla möjligheter från början (möjlighet till vapen, helikopter och sådant). Där håller jag inte riktigt med. I Saints Row så var det så att allt var upplåst från början. Hela staden. Och efter en hel del spelande så kändes det rätt tråkigt för där fanns inget nytt att se eller upptäcka för man hade redan sett hela staden. Nej, det är bättre som det brukar vara med att man spelar i en del av staden och sedan låses den andra upp. Då kan man ta tid på sig att undersöka den första delen och sedan den andra osv. och så får man lite nytt senare i spelet istället för att se allt från början. Låter väldigt konstigt, men broarna är stängda för att CJ inte får ränna runt vart han vill för Tenpenny. Till LV är de stängda, ja. Men inte till SF. Man kan försöka ta sig dit om man vill men man får fullt med stjärnor om man försöker så man lyckas aldrig ta sig så långt. De säger väl någonting om det på radion, typ oväder eller något liknande? Ja, dåligt väder brukar de använda sig av på någon bro eftersom broar ofta blir avstängda pga det på riktigt (T ex Ölandsbron, Öresundsbron). Men annars så använder de sig av reperation också och i GTAIII så var ju en bro söndersprängd efter introt. Det första jag tänker göra det är att crusa omkring i staden en stund innan jag beger mig till första uppdraget. Redigerad 13 juli, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 1. Det första jag kommer att göra är att göra första uppdraget. 2. Sen kommer jag gå runt och testa det mesta .t.ex. sjuta folk, sno bilar, klätrra upp på byggnader, hänga på lastbilar , och köra runt i stan lite och se va folk gör och hur detaljerna är , Se om man kan gå upp på Emire State Building och hoppa ner och dö .sen gör jag nog uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Leka King Kong. Lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Leka King Kong. Lätt. Hur skall man göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Hur skall man göra det? Klättra till toppen av Emire State Building och sedan falla ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Hur skall man göra det? Klättra upp empire state building och smälla helikoptrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Klättra till toppen av Emire State Building och sedan falla ner. Klättra upp empire state building och smälla helikoptrar Ofta Niko är så stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Han menar väl principen. Åka till toppen av ESB, skjuta raketer mot nån helikopter för att sedan hoppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts