kicken Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 synd att gta iv inte kan bli såhär bra: http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=9039 Hur vet du att det inte kommer bli så?!? Och hör det till tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Lätt som en plätt: Gör alla story uppdrag det första jag gör, fastnar jag på ett kan jag väl unna mig att slakta lite sådär lära mig staden...fast jag vet inte riktigt om spelet är köpvärt, för om det är som LCS kan jag skita i det med en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) Lätt som en plätt: Gör alla story uppdrag det första jag gör, fastnar jag på ett kan jag väl unna mig att slakta lite sådär lära mig staden...fast jag vet inte riktigt om spelet är köpvärt, för om det är som LCS kan jag skita i det med en gång. Vissa verkar inte ha förstått det här ännu... Staden i GTA IV heter Liberty City, men är INTE samma stad som i de tidigare gta-SPELEN gta iii OCH lcs. dET ÄR EN HELT NY STAD... Caps Lock... Redigerad 20 juni, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 OnTopic,, Det första jag ska göra är att lära mig alla gängen, Deras namn, vilka bilar d använder, hur d ser ut och sedan slakta varenda en av dom. .,...och sedan göra uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Kommer nog inte ens spela GTAIV, men om jag gör det, så blir det nog att göra första uppdraget, sen fara och leta landsbygd. Gör väl som jag gjorde i SA, göra ett uppdrag, utforska en viss del av staden, göra ett till uppdrag, utforska en annan del av staden, osv. osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Leta efter nya bilar och testa nya funktioner, som alltid när jag får ett nytt Grand Theft Auto i min hand. w0rd! synd att gta iv inte kan bli såhär bra: http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=9039 Woow! Tror i och för sig att GTA IV kan komma att bli lika grymt, men efter att ha sett den här trailern; http://www.metacafe.com/watch/126038/eight...e3_2k6_trailer/ , så kan man ju ändå lugnt säga att det där är en värdig konkurrent! Faaan vilket coolt spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Lätt som en plätt: Gör alla story uppdrag det första jag gör, fastnar jag på ett kan jag väl unna mig att slakta lite sådär lära mig staden...fast jag vet inte riktigt om spelet är köpvärt, för om det är som LCS kan jag skita i det med en gång. ASSÅ! ta reda på Liiiiiite Info innan du kommenterar lite saker.. detta är Ett GTA spel, då tar man reda på så mkt som man kan innan man ger sig in i trådar asså! som någon redan sagt, det är Liberty City, JA, men staden är nästan lika stor som SA, fast allt e STAD, så rätt massiv stad enligt mig! Jag personligen tror att Orginal staden finns kvar, fast där e typ nya byggnader, och byggnader som dom rasat ect. och sedan har dom byggt ut på den staden, för man ska tydligen kunna spela i brooklyn och utanför "manhattan" med.. Och sen detta är åt "KvaddadPadda": hur kan man ens ha tanken i sig "jag ska nog inte ens spela detta spel" när det är GTA!!! och som jag sagt, det är bara stad enligt info so far.. så där finns ingen landsbyggd.. ONTOPIC: Jag ska göra första uppdragen, se hur länge ja gör de tills ja vill utforska sen när ja gjort de, och när ja börjar utforska, så ska jag se dom har detaljerna, som att sno en bil, köra över folk, skjuta folk.. ni vet göra det man gör i GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 ifall det komemr till Pc kommer jag göra det första uppdraget så man blir fri och sen utforska staden och göra massa olika saker växlande med uppdrag. Det ska ta låååång tid att klara ut spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
teoman Skrivet 21 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 w0rd! Woow! Tror i och för sig att GTA IV kan komma att bli lika grymt, men efter att ha sett den här trailern; http://www.metacafe.com/watch/126038/eight...e3_2k6_trailer/ , så kan man ju ändå lugnt säga att det där är en värdig konkurrent! Faaan vilket coolt spel! dete ju samma spel einstein bara att den videon jag skikade var från 2005 och var gameplay och den du skikade var från 2006 och en trailer fast det såg ut som gameplay när siktet komm fram e det nån som vet någon info om detta spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
teoman Skrivet 21 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 w0rd! Woow! Tror i och för sig att GTA IV kan komma att bli lika grymt, men efter att ha sett den här trailern; http://www.metacafe.com/watch/126038/eight...e3_2k6_trailer/ , så kan man ju ändå lugnt säga att det där är en värdig konkurrent! Faaan vilket coolt spel! dete ju samma spel einstein bara att den videon jag skikade var från 2005 och var gameplay och den du skikade var från 2006 och en trailer fast det såg ut som gameplay när siktet komm fram e det nån som vet någon info om detta spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Ta självmord på alla möjliga vis. Det finns banne mig inget som är roligare än det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
misterrr kadahh Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Vissa verkar inte ha förstått det här ännu... Staden i GTA IV heter Liberty City, men är INTE samma stad som i de tidigare gta-SPELEN gta iii OCH lcs. dET ÄR EN HELT NY STAD... Caps Lock... Det var lite förändring mellan GTA 3 och LCS också, men båda spelen är lika lama, särskilt LCS. Men om det kommer funka som San Andreas, typ att man kan simma, sno cyklar, att det finns två rockkanaler på radion, att man kan gymma, att personerna har fingrar igen, att det finns fusk och att alla ställen sammanlagt kan ge känslan av att det är minst lika stort som San Andreas...då är jag nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Om jag får PS3 och sedan GTA4, så blir det bara som vanligt köra på storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
misterrr kadahh Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Nå om den där trailern var delvis in-game tror jag att jag är kär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) Nå om den där trailern var delvis in-game tror jag att jag är kär EDIT: Oj, du kanske inte menade GTAIV. Redigerad 21 juni, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
misterrr kadahh Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 EDIT: Oj, du kanske inte menade GTAIV. Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Jo. Okej, men trailarna (HUR FAN SKRIVER MAN TRAILER I PLURAL?) är inte från GTAIV, så du vet. De är från Eight Days, ett spel under utveckling till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Okej, men trailarna (HUR FAN SKRIVER MAN TRAILER I PLURAL?) är inte från GTAIV, så du vet. De är från Eight Days, ett spel under utveckling till PS3. Kanske alla trailers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Det första jag gör är det första uppdraget. Prövar en bil, sen föjer jag storyn tills jag låst upp hela LC (om det funkar så). Efter det så spelar jag fritt. Hoppas verkligen inte att delar av staden är låst eller att möjligheterna är begränsande. Detta resulterar att jag gör som med San Andreas - Klarar storyn på 2-3 dagar. That sucks. Jag vill ha alla möjligheter från början (möjlighet till vapen, helikopter och sådant). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Det första jag gör är det första uppdraget. Prövar en bil, sen föjer jag storyn tills jag låst upp hela LC (om det funkar så). Efter det så spelar jag fritt. Hoppas verkligen inte att delar av staden är låst eller att möjligheterna är begränsande. Detta resulterar att jag gör som med San Andreas - Klarar storyn på 2-3 dagar. That sucks. Jag vill ha alla möjligheter från början (möjlighet till vapen, helikopter och sådant). Så har det väl aldrig varit i Gta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts