teoman Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 jag kommer att göra första uppdraget sen spara efter det så ska jag åka runt och lära mig staden lite, döda nåra peds, krasha bilar och göra sidouppdrag om det finns sen så ska jag klättra upp på tak hoppa ner loada och efter jag har lärt mig staden och sånt ska jag göra uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Sno en bil och köra runt och kolla runt lite, döda någon, få polisen efter mig, dö eller bli fast. Sen försöker jag nog mig på att göra uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Jag gör väl main uppdraget och kanske åker runt i den vackra staden och lär mig den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Leta efter nya bilar och testa nya funktioner, som alltid när jag får ett nytt Grand Theft Auto i min hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
teoman Skrivet 19 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 yess jag har aldrig gjort en tråd som alla inte har klagat på alltså det här e min första tråd som e okay enligt dom på detta forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Avgen_VC Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 yess jag har aldrig gjort en tråd som alla inte har klagat på alltså det här e min första tråd som e okay enligt dom på detta forum grattis du lät lite rolig men aja. Så fort jag får Grand Theft Auto IV så tror jag att jag gör den första uppdraget sen kanske jag kollar runt lite men inte allt sen går jag nog och fortsätter uppdragerna. Jag lär känna staden efter hand ^^. Och klart så tror jag att man inte kan komma till alla öarna direkt så innan jag kan komma till nästa ö så slår jag vad om att jag har lärt känna den första väldigt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 yess jag har aldrig gjort en tråd som alla inte har klagat på alltså det här e min första tråd som e okay enligt dom på detta forum Kanske för att den är seriös för en gångs skull? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
teoman Skrivet 19 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Kanske för att den är seriös för en gångs skull? jag ska kolla pirates of the caribean at worlds end eysyeysyes wohohohohohohooooo dene säkert bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 jag ska kolla pirates of the caribean at worlds end eysyeysyes wohohohohohohooooo dene säkert bra Jaha, nu börjas det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
teoman Skrivet 20 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 ha det var en fälla jag skkulle bara se hur du reagerade jag VISSTE det renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Tillbaks till tråden. Det första jag ska göra är att göra ett par uppdrag, sedan glida runt i ett fordon och utforska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 ha det var en fälla jag skkulle bara se hur du reagerade jag VISSTE det renard Du kunde ju alltid PM:at mig om det var en fälla avsedd för just mig. På det sättet så skulle resten av alla trevligare forumare slippa tvingas läsa en massa skit. OT: Jag kommer göra introuppdragen fram tills det att man får chansen att free roama om man vill. Då kommer jag testa att klättra i stegar vilket jag velat göra ända sen GTA 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Första gången ja kör igenom ett GTA så gör jag nästan alltid uppdragen tills storyn är slut. Sen startar jag om utforskar och sen kör ja storyn igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Jag brukar alltid köra ganska många uppdrag innan jag freeraomar runt. Tror inte det blir nån ändring med det här spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Gör väl det första uppdraget och sedan så letar jag upp en riktigt rishög till bil och börjar glida runt i staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) Slå ihjäl den person som står närmast mig, när spelet börjar. Redigerad 20 juni, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
teoman Skrivet 20 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 synd att gta iv inte kan bli såhär bra: http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=9039 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) Slå ihjäl den person som står närmast mig, när spelet börjar. Vice. Said it. Redigerad 20 juni, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Kommer nog göra som många andra sagt, nämligen göra första uppdraget. Sedan kommer jag slå ner några peds, slakta poliser, sno deras vapen och bilar och sedan bli jagad runt hela LC Jag blir fast eller dör, och börjar igen vid LCPD/nåt sjukhus. Där snor jag en bil, och åker runt för att utforska hela staden. Hela staden. Sedan ska jag pröva några vapen, testa nya funktioner, hitta en massa byggnader att gå in i och utforska dem, kolla vad det finns för radiokanaler och musik m.m. När jag gjort det så kommer jag nog att köra några nya uppdrag, och sedan upprepar jag allt som jag skrivit hittills. Fan, jag blir riktigt kåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts