yo.yo Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) Han kanske menar för att det står "Skog/inomhus" i titeln? [/quote Ganska dumt skrivet av honom då eftersom det står skog/inomhus Edit: Blev lite konstigt med quoten Redigerad 20 juni, 2007 av yo.yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Avgen_VC Skrivet 20 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Det kommer nog inte va skog inomhus iaf. Alla har missförståt titeln igentligen menar jag Om det kommer finnas skog och och om man kan gå inomhus (på fler ställen än SA). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Countryside kallas det Countryside = Engelska Landsbygd = Svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Countryside = Engelska Landsbygd = Svenska English = Engelska Swedish = Svenska Haha, kunde inte låta bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Countryside = Engelska Landsbygd = Svenska Spelet är på engelska och utspelar sig i amerika så jag föredrar countryside Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Spelet är på engelska och utspelar sig i amerika så jag föredrar countryside Men vi bor i Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Det blir spännande. Jag ska spela GTA och skaffa mig en gun och åka med min car till mitt house. Där ska jag skjuta på the wall och sedan sno en ny car för att åka till countyside. Svengelska ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Avgen_VC Skrivet 21 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Det blir spännande. Jag ska spela GTA och skaffa mig en gun och åka med min car till mitt house. Där ska jag skjuta på the wall och sedan sno en ny car för att åka till countyside. Vi bor i sverige :S de heter landsbyggnad inte Countryside ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 22 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2007 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Suck, ja. Om du såg vilken post jag quotade så skulle till och med du kanske kunnat förstå vad jag menade. Tror nog att snubben var ironisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 R* kanske slänger in något naturhistoriskt museum med utställningen "Visit the woods of San Andreas inside a house!" Alltså att de har byggt upp en liten del av skogsområdet från SA inne i en byggnad? Inte särskilt troligt men alltid något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Jag börjar ana att i alla fall hälften som svarat i den här tråden, är smått dumma i huvudet. Kollar man hur vissa skriver så undrar man fan varför man är medlem här. Det var med nöd och näppe jag förstod vad första inlägget i tråden handlade om. Hursomhelst, för att jag inte ska få massa aktiva moderatorers varningshot uppkört därbak så kanske jag ska tillföra tråden lite i alla fall, det vill säga 75 % mer än vad resterande medlemmar som skrivit just här gjort. Nej, någon landsbygd har man inte pratat om, eftersom spelet ska utspela sig som New York så lär ju inte det vara särskilt rimligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 aa men armeer och skit brukar oftast finnas ute på landet juh. föresten så om de inte kommer finnas landsbygder... kommer de finnas jetplaner och sånt? Mjo, det brukar finnas en hel del militanta arméer ute på landet som brukar bada, käka glass och bygga en koja i skogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.ZixX Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 R* kanske slänger in något naturhistoriskt museum med utställningen "Visit the woods of San Andreas inside a house!" Alltså att de har byggt upp en liten del av skogsområdet från SA inne i en byggnad? Inte särskilt troligt men alltid något. då kanske leather face dyker upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 då kanske leather face dyker upp Mmm, han finns på Naturhistoriska i STHLM också. Blev nästan kluven itu en gång. De får väl för fan bakgrundskolla sina vaktmästare innan de anställer dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts