DeM57 Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) har gjort en liten sida (min första) och undrar vad folk tycker om den (gärna lite konstruktiv kritik) (länk) Redigerad 19 juni, 2007 av DeM57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Kan nada om design och så. Men du kan ju köra igenom texten på någon rättstavningsprogram eller liknande. Så blir det inga stavfel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeM57 Skrivet 19 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 mm vet min stavning är inte den bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Tycker inte att det var några större fel på den sidan designmässigt och så, men jag tycker att den är för bred, gör den smalare och kanske i något annat typsnitt. Och det där med stavningen. Men annars finfint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Designen säger mig inte något. Den buggar också på några ställen som till exempel längst ner. Sen var det det här med stavningen. Om sidan ens ska ha en chans får du köra text genom rättstavningsprogram och putsa upp din grammatik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Du kan ju bara drömma om att konkkurera ut GTAnytt eller GTAsajten om det är det som var ditt mål. Finns alldeles för många GTA-sidor, inte många på svenska, men om jag ska säga ärligt tycker jag inte om den. Varför gjorde du den? Arg på SlewME därför han bannade dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Du kan ju bara drömma om att konkkurera ut GTAnytt eller GTAsajten om det är det som var ditt mål. Finns alldeles för många GTA-sidor, inte många på svenska, men om jag ska säga ärligt tycker jag inte om den. Varför gjorde du den? Arg på SlewME därför han bannade dig? Han kan ju också ha gjort den för att han ville känna på hur det var att ha sin egen hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Han kan ju också ha gjort den för att han ville känna på hur det var att ha sin egen hemsida. Tror jag inte ett dugg på om jag ska vara ärlig. Han kunde valt ett annat och lättare tema än GTA, men vi får se vad han säger. Edit: Och om det var så, DÅ har jag inget emot det eftersom det är hans första sida och han vill lära sig hur man gör, men om han tänkte göra en populär sida så är den dålig. Redigerad 19 juni, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Uj.. Hårda ord ifrån Kicken där Men för att vara seriös o ge dig ett tips: Bakgrunden.. Det syns så väl att det är en liten bild som repeteras. Snyggt om det ser bra ut men här gör det tyvärr inte det. Hitta en bild som har "identiska" kanter eller en bild som du själv skulle kunna tänka dig att ha som bakgrund sida vid sida Annars ser det som alla andra sagt bra ut. Bara texten.. Men det har ju inget med designen att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Sidan känns tråkig, stel, dyster och oprofessionell. Språket är under all kritik. So there. (Naturligtvis är du ändå en underbar och fantastisk människa!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Sidan känns tråkig, stel, dyster och oprofessionell. Språket är under all kritik. So there. (Naturligtvis är du ändå en underbar och fantastisk människa!) Åååh din spoiler. Nästan så man vill visa sin hemsida för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Menyn där man väljer vilket gta spel man vill läsa om kan bli lite finare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Ha mer grejer på sidan den känns väldigt tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeM57 Skrivet 20 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 (redigerad) Du kan ju bara drömma om att konkkurera ut GTAnytt eller GTAsajten om det är det som var ditt mål. Finns alldeles för många GTA-sidor, inte många på svenska, men om jag ska säga ärligt tycker jag inte om den. Varför gjorde du den? Arg på SlewME därför han bannade dig? Varför skulle jag vara arg på SlewME? varför kan inte folk bara glömma det där med att jag blev bannad? big deal! hur många har inte det? mitt mål med sidan var att lära mig lite html/css och testa att lägga upp på en server och GTA är det jag är bäst på om jag ska vara ärlig. valde en lite halv diskret titel för att inte reta upp er so tror att jag är nåt slags ont monster som vill ta bort GTAnytt ifrån er eller åtminståne konkurera ut sidan.(även fast sidan inte är så innehålls rik ) P.S: har jag retat upp dig på nåt sätt? Redigerad 20 juni, 2007 av DeM57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Tror jag inte ett dugg på om jag ska vara ärlig. Han kunde valt ett annat och lättare tema än GTA, men vi får se vad han säger. Edit: Och om det var så, DÅ har jag inget emot det eftersom det är hans första sida och han vill lära sig hur man gör, men om han tänkte göra en populär sida så är den dålig. Varför skulle jag vara arg på SlewME? varför kan inte folk bara glömma det där med att jag blev bannad? big deal! hur många har inte det? mitt mål med sidan var att lära mig lite html/css och testa att lägga upp på en server och GTA är det jag är bäst på om jag ska vara ärlig. valde en lite halv diskret titel för att inte reta upp er so tror att jag är nåt slags ont monster som vill ta bort GTAnytt ifrån er eller åtminståne konkurera ut sidan.(även fast sidan inte är så innehålls rik ) P.S: har jag retat upp dig på nåt sätt? Så nej, har inget emot det och så vidare och nej, du har inte retat upp mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Designen är ju jäte snygg, diggar den fina jpg-komprimeringen ala mspaint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeM57 Skrivet 20 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 mitt PS krångla lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts