Lofon Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Ja om det är en hel månad som står, för er utomstående helt tom. Så jag kan förstå att det känns dött. Pollen kommer upp sista september som planerat. Nejdå den är mysig. Edutoz: Men det skulle inte gå vidare bra på en Idoladition. Den ända här som skulle ha chans där är Lofon. Hehe den tackar man för! Känner mig uppskattad! Hehe! Dra upp röstning idag då! Som Vicke ovan nämner så kommer den upp sista September som sagt! Ska bli trevligt som fan att höra vad ni andra användare har skapat för mästerverk den här gången! Själv kan jag nog förvarna med att min låt tillhör lite av det grövsta laget i språket, men det får ni stå ut med... Slänger upp texten här på sidan så fort pollen är uppe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Ursäkta för förseningen. Har helt enkelt glömt bort detta. Ska fixa det tills imorgon, torsdag eller fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Ursäkta för förseningen. Har helt enkelt glömt bort detta. Ska fixa det tills imorgon, torsdag eller fredag. Fräsigt! Det blir en egen tråd då, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Haha, me am nervös! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Fräsigt! Det blir en egen tråd då, va? Självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Självklart. Bra det! Ser fram emot detta som fan! Vicke-Virrpanna! Haha! NEj, men det här kommer bli trevligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Omröstningen kommer upp ikväll kl 18.00 eller 20.00. Eller kanske tidigare. Men den kommer ikväll iaf. Det är säkert! Ni får ursäkta förseningarna det är helt och hållet mitt fel, har bara glömt bort och när jag kommit på det varit för lat för att göra det. Men nu är det fixat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts