Tweak Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 BUMP - Ni har nu endast 7 timmar på er. Det kan låta mycket men om ni är lata så är det inte så värst mycket. Skynda er nu, vi vill gärna ha in så många låtar som möjligt. Puss puss ssup ssuP När kommer låtarna upp sen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 När kommer låtarna upp sen då? Ja om dy kan lesa så kommer dom ypp den systa septambre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Ja om dy kan lesa så kommer dom ypp den systa septambre. WTF! vill inte verka otacksam eller så, men varför så lång tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 (redigerad) WTF! vill inte verka otacksam eller så, men varför så lång tid? För att VickeX ska lyssna igenom alla låtarna och räkna orden samt ladda upp alla låtar. Det står också. Edit: Nej det stod inte, hur fan visste jag det? Redigerad 31 augusti, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 (redigerad) För att VickeX ska lyssna igenom alla låtarna och räkna orden samt ladda upp alla låtar. Det står också. Mycket riktigt. Ni kanske Ändå tycker att en månad är för mycket och att jag är seg. Men jag har även skola och läxor att ta hand om. Kommer inte direkt sitta non-stop. Sedan är det även så att det är Autumn. Hösttävling. Och ännu tycker jag inte riktigt att det är höst. Edit: Stog det inte? Det stog då. Kanske råkat suddat det på något vis. Ska läsa igenom jag också. Men jag är säker på att det stått där. Det är ju isf också anledningen till varför du viste det. Edit2: Jo det stog. Kanske sagt just lite mer invecklat till dig, men vist stog det där: *Topicen med länkar till videos och info kommer upp den sista september, då jag behöver tid att räkna ord och fixa filmerna. Redigerad 31 augusti, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Fan va illa det går jag lägger ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Fan va illa det går jag lägger ner Onej onej Kämpah Kämpah! Du hinner fortfarande. Kör bara du sjunger på någon känd låt. Take On Me t.ex eller Cant Touch This. Du hinner spela in det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Fan va illa det går jag lägger ner Ta någon låt från "Vår Skiva" då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Onej onej Kämpah Kämpah! Du hinner fortfarande. Kör bara du sjunger på någon känd låt. Take On Me t.ex eller Cant Touch This. Du hinner spela in det. Får man tävla genom att sjunga redan befintliga låtar? Låt oss säga att man sjunger till melodin av Same Girl, samma ord och samma melodi. Bara det att man själv sjunger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Får man tävla genom att sjunga redan befintliga låtar? Låt oss säga att man sjunger till melodin av Same Girl, samma ord och samma melodi. Bara det att man själv sjunger? Svar ja. Du får även sjunga egna låtar som inte är gjord för tävlingen, bara just den versionen är INSPELAD till tävlingen. Alltså en speciellt inspelad version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Svar ja. Du får även sjunga egna låtar som inte är gjord för tävlingen, bara just den versionen är INSPELAD till tävlingen. Alltså en speciellt inspelad version. Måste den som sjunger vara medlem här på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Måste den som sjunger vara medlem här på forumet? Det är ju en medlem som måste tävla ja. Och sjunga minst femtio ord själv. SÅ ja. Men nu har jag antagligen svarat för sent för att någon skulle kunna hinna skicka en låt. Men vi kan köra lite dispans med några timmar, eller dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Det är ju en medlem som måste tävla ja. Och sjunga minst femtio ord själv. SÅ ja. Men nu har jag antagligen svarat för sent för att någon skulle kunna hinna skicka en låt. Men vi kan köra lite dispans med några timmar, eller dagar. Äsch, jag får väl be någon av dem att regga sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Det är ju en medlem som måste tävla ja. Och sjunga minst femtio ord själv. SÅ ja. Men nu har jag antagligen svarat för sent för att någon skulle kunna hinna skicka en låt. Men vi kan köra lite dispans med några timmar, eller dagar. Najs att jag kunde skicka in ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 3 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Hur många bidrag har du fått in hittills Vicke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2007 Kolla förstaposten? Om ni är snälla kan ni få till 15onde september på er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Vad händer Vicke? Tycker det känns rätt dött.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 Ah, det känns så pinsamt med min röst Den känns så barnslig/tjejig/ful. Jaja, ni får klara er med min fula röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 (redigerad) Vad händer Vicke? Tycker det känns rätt dött.. Ja om det är en hel månad som står, för er utomstående helt tom. Så jag kan förstå att det känns dött. Pollen kommer upp sista september som planerat. Ah, det känns så pinsamt med min röst Den känns så barnslig/tjejig/ful. Jaja, ni får klara er med min fula röst Nejdå den är mysig. Edutoz: Men det skulle inte gå vidare bra på en Idoladition. Den ända här som skulle ha chans där är Lofon. Redigerad 17 september, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Dra upp röstning idag då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts