fredde-93 Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) hallå, behöver hjälp för vi ska lana och bara jag får internet, behöver hjälp misstänker att det är nätverks kortet som det är fel på för jag kan inte dela med mig av LAN och jag kan inte lana när n¨n annan hostar heller med en annan router.. hjälp snela xD Intel® PRO/1000 pl Network connection modem: zyxel prestige 600 series Redigerad 19 juni, 2007 av fredde-93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Du är lite otydlig, läs igenom och fixa så man fattar vad du kan göra och inte kan göra. Ni använder en switch alltså? Borde bara vara att koppla in ethernet-sladden från modemet i någon av portarna och sen (om det krävs) ansluta till internet från någon av datorerna. Redigerad 19 juni, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Om ni sitter på en router så ska du plugga någon port på modemet till wan-porten på routern och sen pluggar ni era datorer in i routern och då ska det funka hur bra som helst om det inte finns någon dum brandvägg ivägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts