Jump to content

Vincent Kennedy McMahon

Xersize
 Share

Recommended Posts

Vincent Kennedy McMahon (a.ka. Vince McMahon, Mr. McMahon) Har oficiellt blivit dödsförklarad. Han lämnade arenan och hade precis satt sig i sin bil för att åka därifrån när den exploderade. Både han och föraren av bilen dog. Vince McMahon är en av de största ikonerna inom WWE och all annan känd Wretling. Jag vet, töntigt, planerat bla bla bla, men finns fortfarande folk som gillar det. Själv kollar jag inte längre, men eftersom att jag gjorde det förrut tar det ändå hårt på mig. Ni får gärna posta teorier om att han lever, men snälla, inget trash-talk nu. Finns folk som tar detta på allvar, respektera deras åsikter och dom i helhet. Och respektera även minnet av Mr. McMahon

Limon eploderar (Jag vet att vissa tror att detta är fake, det kan jag förstå)

Stjärnor hedrar Mr. McMahon

Om du nu är död, Vince, så vila i frid

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har länkat till samma film i båda länkarna.

Jag har aldrig sett honom så mycket, men det är synd att någon utav dom dör.

http://www.youtube.com/watch?v=E-5COgMDrag...ted&search=

layupfreak (1 hour ago) Marked as spam

I am an official cameraman at WWE. So this is what all happened. When Mr.Vince Macmahon was walking out to his limousine. If you take a look at his shoes, you would see that it is his shoes. Then when he went into the limousine, hw re opened the door before he fully closed it, and he had a stuntmans shoe come on while he was putting a fire resistant siut on so he could exit throught the other door. Then the cameramen took fake pictures of the explosions from differient angles.

~WWE Media~

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra svar på det där:

SHENANIGANS! SHENANIGANS! I Call shenanigans! I am almost 100% certain that no stuntmen was used. I've had this bit footage in editing software a number of times to see that. Again if you are part of the media team:

1) I'm sure your bosses won't be happy with you giving out that sort of info.

2) you wouldn't be commenting on the video you be having it taken down.

So SHENANIGANS!

Och med filmerna: Sorry, my bad

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vincent Kennedy McMahon (a.ka. Vince McMahon, Mr. McMahon) Har oficiellt blivit dödsförklarad. Han lämnade arenan och hade precis satt sig i sin bil för att åka därifrån när den exploderade. Både han och föraren av bilen dog. Vince McMahon är en av de största ikonerna inom WWE och all annan känd Wretling. Jag vet, töntigt, planerat bla bla bla, men finns fortfarande folk som gillar det. Själv kollar jag inte längre, men eftersom att jag gjorde det förrut tar det ändå hårt på mig. Ni får gärna posta teorier om att han lever, men snälla, inget trash-talk nu. Finns folk som tar detta på allvar, respektera deras åsikter och dom i helhet. Och respektera även minnet av Mr. McMahon

Limon eploderar (Jag vet att vissa tror att detta är fake, det kan jag förstå)

Stjärnor hedrar Mr. McMahon

Om du nu är död, Vince, så vila i frid

Men det är ju fake :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var ju en wrestling angle! Mr McMahon lever fortfarande! Det är bara en storyline som WWE kokat ihop :mellow:

Och flera källor har sagt att han var väldigt levande backstage EFTER att limon exploderat!

Så jag kan tala om för alla wrestlingfans att Mr McMahon lever, han dödade bara sin karaktär så att säga...men han lever, det är flera som har sett honom som sagt efter att han lever.

Anledningen är för att han ska lämna WWE bakom sig i varje fall kommer han inte dyka upp bakom kamerorna mer är det bestämt. Jag kan till och med förklara hur tricket gått till:

Alla som såg RAW som TV-showen heter live förra måndagen kan se på en stor skärm vad som händer backstage, alltså inte i arenan där showen pågår. Där går Vince in i sin limo, för de som ser på skärmen/TV ser det ut som om limon exploderar, den gör det på riktigt MEN...det är inte den limon. Tidigare har man nämligen sprängt en limo där INGEN sitter i och filmat det. Sen har man spelat upp klippet EXAKT när Mr McMahon stänger dörren till sin limo, hade man varit ute vid parkeringen när han var där hade det inte varit mer än att han stängde dörren och limon var sig själv...så jag kan försäkra alla wrestlingfans om att Mr McMahon lever fortfarande, men han vill hålla sig borta från kamerorna och gjorde därför en storyline där han ''dör''

Redigerad av hunt3d
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag blev bara lite irriterad, låt mig med all respekt fråga dig en sak KalleR. Hade nån annan fått en sån varning om han/hon inledde sitt inlägg så?

Du har inte fått någon varning i protokollet nu utan bara en skriftlig tillsägelse. Hur varningar delas ut är olika från fall till fall beroende på tidigare beteende och varningar. I ditt fall ser det inte bra ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och som jag sa för några inlägg sen: Börjar bli äckligt tveksam på detta. Har nu häven hittat klipp, bilder och reportage som bevisar att han lever. Och inte bara teorier, utan riktiga bevis. En riktig förolämpning för alla som verkligen har dött på grund av sporten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor