karlen Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 1: När får man sina med hjälpare? Jag har klarat ungefär 65 % av spelet och jag har inga :'( 2: Var ser man vilka uniqe stunts man ska klara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 (redigerad) FEL FEL FEL LÄS INTE Redigerad 19 februari, 2003 av Hoggert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 1 Dom "riktiga" mehjälparna får du först vid 100%,men om du har (SPOILER VARNING)tagit över Diaz Mansion/Vercetti Estate så går en massa medhjälpare men dom står bara i gäng och snackar kärlek 2 Det finns en hemsida med en karta med alla grejor på men jag kommer inte ihåg adressen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 www.gta-vice-cty.st.fr eller fr.st... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 1 Dom "riktiga" mehjälparna får du först vid 100%,men om du har (SPOILER VARNING)tagit över Diaz Mansion/Vercetti Estate så går en massa medhjälpare men dom står bara i gäng och snackar kärlek 2 Det finns en hemsida med en karta med alla grejor på men jag kommer inte ihåg adressen... Dom sk "riktiga medhjälparna" kallas oxå bodyguards/livvakter.....3 st....... Adressen till sidan är : http://games-sector.asp-prosygma.com/walkt...gtavc/index.asp Fan va kul d e med bodyguards =) eller hur ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 Jag....öhhh har inte riktigt klarat 100% Ge Ta a Vajs Sitty men du har ju det(som nog ingen har undgått ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 Jag....öhhh har inte riktigt klarat 100% Ge Ta a Vajs Sitty men du har ju det(som nog ingen har undgått ) hehe.....vaåådååå jag e fan stolt =) ...... mohaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 föresten Ge ta a Vajs Sitty. Vad ska din avatage föreställa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 föresten Ge ta a Vajs Sitty. Vad ska din avatage föreställa? d är en pokemon :"> men den e ba så j*vla skön .... den heter Upa i japan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 helt o.k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Men fusket tommy groupis ärsoft.Hehe hadde 11 tjejer efter mig.Bästa livvakterna hitills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts