Cyper Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 (redigerad) För cirka 30 minuter sedan hade jag använt 13,4 GB. Nu har jag använt 22,8. Är det någon som har tagit sig in på min dator, eller vad fan är det frågan om? Har hänt samma sak förr på en annan dator. Behöver svar, kvickt. Redigerad 18 juni, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Hände samma sak förut. På C disken, hade 2gb ledigt (ingen stor HDD) vips 1,50, 1,40, 1,30 tills jag hade 258mb kvar. Vad som hände vet jag inte men jag fick tillbaka all utrymme sen igen =/ Så du är inte ensam om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Om du laddar ner en film/musik (Detta räknas väl inte som warez ) etc. tas utrymmet för filen redan under nedladdningen. Har hänt så flera gånger för mig. Kan det vara det må tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Jag trodde någon hade fått tillgång till den. Har faktiskt hänt förr. Det gick från 13,4 till 27,9.. Sen stängde jag av dator för att lägga mig. Nu har jag 13,0. Laddade inte ner något heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 I Vista, ifall någon av er använder det, kan växlingsfilen uppta några gigabyte. Så var fallet för mig, men kanske inte lika illa som det är för er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 I Vista, ifall någon av er använder det, kan växlingsfilen uppta några gigabyte. Så var fallet för mig, men kanske inte lika illa som det är för er. Den funktionen finns i XP också, Men då räknas väl det som taget minne. Men det kan vara nåt program i backgrunden som håller på att samlar ihop massor av saker. Och tar då upp minne... När du har så lite minne, Gå in på "aktivitetshanteraren" och kolla VILKA program som tar upp mest minne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Har du systemåterställning aktiverat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Har ochså detta problem. För många månader sen så hadde jag typ 5gb kvar av i hårddisk D. men sen för nån dag sen så har jag nu 22GB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Har ochså detta problem. För många månader sen så hadde jag typ 5gb kvar av i hårddisk D. men sen för nån dag sen så har jag nu 22GB. De är väl bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 De är väl bra? Ja, jättebra att typ 17 GB försvunnit spårlöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Ja, jättebra att typ 17 GB försvunnit spårlöst Tja , japp om han inte saknar någon av hans filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Jag glömde stänga av rec i Fraps en gång.... bara ett förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts