Maxz Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Får problem när jag försöker flytta stora filer som ligger på ungefär 4 gb. Det går att flytta runt på hårddisken som den ligger på men försöker jag flytta till en annan hårddisk så säger den ifrån. Står att det inte finns tillräckligt med diskutrymme, trots att jag har nästan 200 gb ledigt. Någon som vet hur man löser det här problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Får problem när jag försöker flytta stora filer som ligger på ungefär 4 gb. Det går att flytta runt på hårddisken som den ligger på men försöker jag flytta till en annan hårddisk så säger den ifrån. Står att det inte finns tillräckligt med diskutrymme, trots att jag har nästan 200 gb ledigt. Någon som vet hur man löser det här problemet? Du han antagligen FAT32 på din andra hårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Har exakt samma problem. Går det att återgärda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Har exakt samma problem. Går det att återgärda? http://www.google.com/search?hl=en&q=w...amp;btnG=Search Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Vad är volymetikett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Vad är volymetikett? Är det inte namnet på den hårddisk du vill konvertera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Bara M då alltså? Verkar onödigt när dom redan vet att det är M. Edit: Att skriva M fungerade inte. Redigerad 19 juni, 2007 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts