Niko Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Jag är fast i ett re4 pussel. Jag är i slottet, sen så ska man vrida några tavlor. Patetisk förklaring jag vet, men dom säger något med : Make The Sex Bodys life and the true path blablalaa. Jamen, vet ni vilka man ska vrida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Jag är fast i ett re4 pussel. Jag är i slottet, sen så ska man vrida några tavlor. Patetisk förklaring jag vet, men dom säger något med : Make The Sex Bodys life and the true path blablalaa. Jamen, vet ni vilka man ska vrida? Har du ett screen jag har för mig att jag har klarat det. Och Välkommen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Tavlor minns jag inte. Är det det pusslet vid rustningarna?! Det skll bli en vapensköld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niko Skrivet 18 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Nej asså, kolla, du har just dödat en folkgrupp, typ 3 svarta män (I slottet där salazar är) och en röd typ boss, han droppar en nyckel, du går igenom en dörr, sen så finns det fyra tavlor, 1 med 3 levande killar, en med 1 död kropp som huggs av, en med 2 st som hänger sig själv, Sen står det This sacrefie shall make the 6 by the true phat eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Nej asså, kolla, du har just dödat en folkgrupp, typ 3 svarta män (I slottet där salazar är) och en röd typ boss, han droppar en nyckel, du går igenom en dörr, sen så finns det fyra tavlor, 1 med 3 levande killar, en med 1 död kropp som huggs av, en med 2 st som hänger sig själv, Sen står det This sacrefie shall make the 6 by the true phat eller något AH!!! Nu vt jag! Du ska få 6 döingar samamnlagt! På ena tavlan finns det två döingar, missa inte det som jag gjore första gången! Det finns gude på nätet som beskriver hur du exakt skall trycka, tyvärr hinne rjga inte leta upp den ikväll. Men imorgon... Men tiset är trycka tills du få 6 st! Och den med 2 skall bara användas en gång! Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Eller så googlar man på Resident Evil 4 Walkthrough Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts