heastjaevel Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 HJÄLP! mitt spel laggar fast efter ca 5 minuters spelande, efterdet laggat fast så måste man starta om datorn. hjälp, vad ska jag göra jag kör med vissa mods, och har sparat ett spel från internet som är 100 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Förmodligen är det fel på någon mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hUNTR Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 (redigerad) HJÄLP! mitt spel laggar fast efter ca 5 minuters spelande, efterdet laggat fast så måste man starta om datorn. hjälp, vad ska jag göra jag kör med vissa mods, och har sparat ett spel från internet som är 100 % mhhhhhh ja laggar inte dags för ny dator? Redigerad 18 juni, 2007 av hUNTR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
volvo66 Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Prova att avinstallera moddsen, det funkade för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hacker Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Köpt eller nedladdat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Avgen_VC Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) De laggar skit för mig och ibland så mycket att de stannar ihop hela spelet och ljudet bara går om och om igen. Och då får jag starta om spelet. De e samma sak med Vice City. Anledningen var modsen till båda två. Jag har varken ladda ner Bilar / Vapen på VC eller SA :S typ jag undrar verkligen varför. Vapen så om de buggar med de så kommer de bara fram en ruta som jag trycker på så stängs spelet av men inte datorn men när de gäller bilar så när jag ser den eller i närheten så börjar det lagga piss och då efter någon sekund 10 eller något så stannar hela spelet och DÅ måste jag starta om :S! De e väldigt irreterande men de gör inge. Desutom är min SA och VC och III nerladdade så de beror på de också. Köpta så laggar de aldrig ^^! Redigerad 19 juni, 2007 av Avgen_VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 De laggar skit för mig och ibland så mycket att de stannar ihop hela spelet och ljudet bara går om och om igen. Och då får jag starta om spelet. De e samma sak med Vice City. Anledningen var modsen till båda två. Jag har varken ladda ner Bilar / Vapen på VC eller SA :S typ jag undrar verkligen varför. Vapen så om de buggar med de så kommer de bara fram en ruta som jag trycker på så stängs spelet av men inte datorn men när de gäller bilar så när jag ser den eller i närheten så börjar det lagga piss och då efter någon sekund 10 eller något så stannar hela spelet och DÅ måste jag starta om :S! De e väldigt irreterande men de gör inge. Desutom är min SA och VC och III nerladdade så de beror på de också. Köpta så laggar de aldrig ^^! Har du en bra dator? För med mods installerade så kräver ju Gta Sa mer både på RAM och Processor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 De laggar skit för mig och ibland så mycket att de stannar ihop hela spelet och ljudet bara går om och om igen. Och då får jag starta om spelet. De e samma sak med Vice City. Anledningen var modsen till båda två. Jag har varken ladda ner Bilar / Vapen på VC eller SA :S typ jag undrar verkligen varför. Vapen så om de buggar med de så kommer de bara fram en ruta som jag trycker på så stängs spelet av men inte datorn men när de gäller bilar så när jag ser den eller i närheten så börjar det lagga piss och då efter någon sekund 10 eller något så stannar hela spelet och DÅ måste jag starta om :S! De e väldigt irreterande men de gör inge. Desutom är min SA och VC och III nerladdade så de beror på de också. Köpta så laggar de aldrig ^^! Ett riktigt GTAfan laddar aldrig ner GTAspel! Man köper de lagligt och hederligt i affären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Avgen_VC Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Ett riktigt GTAfan laddar aldrig ner GTAspel! Man köper de lagligt och hederligt i affären. Men man kanske inte har råd till att köpa elle ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts